امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه برای برگزاری مشترک کنفرانس مدیریت شهری در مشهدمقدس سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس تأکید کرد: افزایش بهره‌وری، اولویت فعلی مدیریت شهری کشف ۸ کیلوگرم ماده مخدر شیشه از یک انبار ضایعات در حومه مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۴) ردّ و نشانی از کارگاه‌های کرباس‌بافی در «پاچنار» | درباره روستایی در مجاورت وکیل‌آباد مشهد رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: سال ۱۴۰۴ درگیر پروژه‌های ۱۴۰۳ هستیم تقویت ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد به‌مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام‌خمینی(ره)، (چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۴۰۴) حق عادلانه مشهد از مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی در مسیر احقاق هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۱۲ خرداد ۱۴۰۴) اعزام سه تیم ارزیاب هلال احمر برای بررسی خسارت‌های زلزله بردسکن (۱۲ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: تفکر بسیجی، پیشرو و گره‌گشای مشکلات است گلوله‌باران ۳۲ دقیقه‌ای مشهد با تگرگ‌های «تخم‌مرغی» در سال ۱۳۳۳ کمبود انبار، از چالش‌های زیرساختی در حوزه اموال تملیکی خراسان رضوی است طلب ۳۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد از دستگاه‌های دولتی در «مهد توس» خبری از فروشگاه‌های شیکان‌پیکان نیست | بازاری که بوی گوسفند می‌دهد پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه بازگشایی و احداث بولوار رضویه در مشهد با پیگیری شهرآرا بلیت متروی مشهد در نرم افزار «شهر من» ۲ هزار تومان شد بالاخره هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۱ خرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: اراده مدیریت شهری، بزرگداشت شهدا در هر محفل و محله و معبر است مدیرعامل ایران‌خودرو: قیمت‌ها افزایش پیدا نکند، به سرنوشت شرکت ارج دچار می‌شویم
سرخط خبرها

افزایش رضایت شهروندان مشهد از پارک‌های حاشیه‌ای

  • کد خبر: ۳۹۹۴۰
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
افزایش رضایت شهروندان مشهد از پارک‌های حاشیه‌ای
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون، موضوع افزایش رضایت عمومی شهروندان از سیستم پارک‌های حاشیه‌ای پیوسته مدنظر بوده و نقش پارکبانان در این افزایش رضایتمندی کاملا محسوس است.
مجتبی بهاروند در حاشیه بازدید از شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد و تقدیر از پارکبانان امانت‌دار این مجموعه، اظهارکرد: شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی که پیشتر با عنوان الیت از آن یاد می‌شد، سالهاست که با شهروندان ارتباط مستقیمی دارد و پارکبانان هم در خط مقدم این ارتباط قرار دارند و لذا نوع تعامل و برخورد آن‌ها با مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بهاروند در ادامه گفت: امانتداری پارکبانان موضوعی بسیار ارزشمند است و امیدواریم درس و سرمشقی برای همه ما باشد چراکه فراتر از وظیفه خود و براساس حس نوع‌دوستی ایفای نقش داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون، موضوع افزایش رضایت عمومی شهروندان از سیستم پارک‌های حاشیه‌ای پیوسته مدنظر بوده و خوشبختانه قدم‌های ارزشمند و موفقی هم در این جهت انجام شده است؛ در کنار سیاست‌گذاری‌ها و رویکرد‌های مدیریتی، نقش پارکبانان در این افزایش رضایتمندی کاملا محسوس است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->