سرخط خبرها

اولین تریلر «بتمن» (The Batman) مت ریوز با باری رابرت پتینسون منتشر شد + ویدئو

  • کد خبر: ۴۰۱۹۴
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
اولین تریلر «بتمن» (The Batman) مت ریوز با باری رابرت پتینسون منتشر شد + ویدئو
فیلم The Batman به کارگردانی و نویسندگی مت ریوز در تاریخ یکم اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران می‌شود. سازندگان این فیلم در رویداد DC FanDome اولین تریلر فیلم را پخش کردند.

شهرآرانیوز - فیلم «بتمن» مت ریوز (با عنوان The Batman) که در دنیایی جداگانه از جهان سینمایی «دی‌سی» جریان دارد، از همان ابتدا با انتخاب رابرت پتینسون در نقش بروس وین/بتمن نشان داد که مسیر خاص و متفاوتی در پیش گرفته است. اولین تریلر فیلم The Batman حالا ثابت می‌کند که این فیلم تا چه حد تاریک، خشن و متفاوت از چیزهایی است که پیش‌تر از شوالیه‌ گاتهام دیده بودیم. این تریلر با موزیک  “Something in the Way” از گروه نیروانا همراه شد

 

مت ریوز قبلا اشاره کرده بود که برای ارائه‌ یک گاتهام متفاوت و منحصر به فرد، فیلم‌برداری در شهر لیورپول انگلستان انجام شده است تا از حال و هوای شهرهای آمریکایی نسخه‌های پیشین فاصله داشته باشد. مت ریوز پس از انتشار اولین تریلر فیلم «بتمن» دوباره اعلام کرد در این فیلم قرار نیست با یک بتمن بالغ و کامل مواجه شویم، بلکه بتمنی را خواهیم دید که در ابتدای مسیر مبارزه با جنایتکاران گاتهام است و او بیشتر به یک پارتیزان نقاب‌دار می‌ماند تا فرشته‌ نجات‌بخش شهر.

 

اولین تریلر The Batman مت ریوز با باری رابرت پتینسون منتشر شد + ویدئو

 

 فیلم The Batman مت ریوز اولین قسمت از مجموعه‌ای خواهد بود که درون چند فیلم و سریال دیگر گسترش داده خواهد تا تبدیل به یک دنیای مستقل شود.

 

تریلر فیلم «بتمن» ۲۰۲۱

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->