امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد
سرخط خبرها

جدایی دیاباته و قایدی، پشت پرده جدایی فرهاد مجیدی؟

  • کد خبر: ۴۰۷۵۸
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
  • ۱
جدایی دیاباته و قایدی، پشت پرده جدایی فرهاد مجیدی؟
استعفای فرهاد مجیدی فضای این باشگاه را در آستانه فینال جام حذفی به شدت تحت الشعاع قرار داده و شاید مدیران این باشگاه هرگز انتظار نداشتند مجیدی ناگهانی از سمتش کنار برود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حالا مدیران باشگاه استقلال باید در آستانه جام حذفی تدبیری در راستای انتخاب مربی بیندیشند. گفته می‌شود شاید مجید نامجو مطلق به جای مجیدی روی نیمکت استقلال بنشیند و مربیگری این تیم را در بازی فینال به عهده بگیرد، اما خبر‌هایی درباره بی میلی مطلق نیز به ادامه کار در استقلال نیز شنیده می‌شود. البته این پایان ماجرای حواشی اخیر استقلال در ساعات بعد از دربی نیست.
 
موضوع دیگری نیز به زودی باشگاه استقلال را با چالش مواجه خواهد کرد. از گوشه و کنار باشگاه استقلال شنیده می‌شود جدایی قطعی شیخ دیاباته و پیوستن به تیم‌های اروپایی و احتمالا ناتوانی باشگاه در مقابله با جدایی این بازیکن یکی از دلایل پنهان جدایی فرهاد از استقلال بوده است. درکنار شیخ گفته می‌شود ماجرای جدایی مهدی قایدی هم جدی است واین بازیکن به واسطه پیشنهاد‌های خوبی که دارد در آستانه پیوستن به دیگر تیم‌ها قرار گرفته است.
 
هرچند که قایدی با استقلال قرارداد دارد، اما احتمال اینکه مدیران استقلال با اخذ مبلغ قابل توجهی رضایتنامه این بازیکن را هم صادر کنند بسیار است. ظاهرا فرهاد که می‌بیند این بازیکنان نیز از استقلال جدا خواهند شد تصمیم گرفته قبل از فینال جام حذفی از سمتش کناره گیری کند تا حتی فصل بعد هم دراستقلالی نباشد که به احتمال زیاد دیاباته و قایدی را دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
خاک تو سرت اگه قائدی رو بدی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->