دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۰۸
1
1
پاسخ
خیلی خوب بود و خوشم امد
آردین راشدی
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
پاسخ
فیلمی خوب و کمدی بود ، کمدی و اجتماعی .
مادرم از بازی بیژن بنفشه خواه و ستاره پسیانی بیشتر خوشش اومده بود ، من خودم از پژمان جمشیدی بدم میاد کلا سینما ایران پر شده از جمشید . لطفا از بازیگران دیگری هم استفاده کنید .
خیلی وقته بهرام افشاری و هوتن شکیبا + محسن کیایی وارد سینما نشده اند . ❤️ ممنون از کارگردان این فیلم کمدی و اجتماعی ، من خودم این فیلم رو تو جشنواره فجر دیده بودم . خیلی قشنگ بود .
من تا حالا ۹ بار به تماشای این فیلم رفتم .
همه دیالوگ هارو حفذ شدم ، قبل از اینکه خودشون دیالوگ هارو بگن من تو دل خودم تکرارش میکردم 😁 . منتظر فصل دوم هستم ✌️.