ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استقلال به دنبال قهرمانی جام حذفی در مشهد

  • کد خبر: ۴۱۴۴۴
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
استقلال به دنبال قهرمانی جام حذفی در مشهد
آخرین مسابقه رسمی فوتبال ایران در فصل ۹۸-۹۹ در مشهد برگزار می‌شود و ۲ تیم استقلال تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد تا قهرمان امسال جام حذفی هم مشخص شود.
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوانی که سه‌شنبه‌شب بر سر مکان برگزاری این بازی به‌وجود آمد، سرانجام قرار شد ورزشگاه امام‌رضا (ع) میزبان این مسابقه حساس باشد تا آخرین سوت لیگ امسال هم در مشهد دمیده شود.


جنگ قرمز‌و‌آبی این‌بار در مشهد

استقلال با شکست رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس، به فینال رسید. پیروزی در شهرآورد، به قول پیش‌کسوتان ارزش یک جام را دارد؛ اما استقلالی‌ها با‌وجود این برد ارزشمند، وارد حاشیه شدند. فرهاد مجیدی ابتدا استعفا کرد و در تمرینات تیم حاضر نشد و سپس با سعادتمند، مدیرعامل باشگاه، درگیری رسانه‌ای شدیدی پیدا کرد.
اکنون همه می‌دانند که فینال حذفی شام آخر فرهاد مجیدی در استقلال است. او رسما اعلام کرده بعد از سوت پایان مسابقه با تراکتور، یک‌دقیقه هم در استقلال با چنین‌افرادی کار نخواهد کرد.
 
استقلال با خرواری از حاشیه به‌مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت؛ با‌این‌حال از اردوی آبی‌پوشان خبر می‌رسد که بازیکنان برای شکست تراکتور و رسیدن به جام قهرمانی هم‌قسم شده‌اند. همان‌طور‌که محمد دانشگر بعد از اخراج از‌سوی کادر فنی در شهرآورد آمد و فرشته نجات و بازگشت طلایی شد، این‌مرتبه هم تمامی بازیکنان به‌دنبال یک برد هستند تا پایان خوشی را برای استقلال، هوادارانش و فرهاد مجیدی رقم بزنند. این خواست آبی‌پوشان تهرانی است، اما قرمزپوشان تبریزی هم تیمی قدرتمند هستند که به‌راحتی تسلیم نخواهند شد.

قرمزپوشان تبریز نیز برای شکست استقلال و رسیدن به جام قهرمانی، بسیار پرانگیزه هستند. تراکتوری‌ها هم دوست دارند یک جام قهرمانی را به هوادارانشان تقدیم کنند و این تیم هم بازیکنان با‌کیفیت زیادی در اختیار دارد. تراکتور با حضور مربی خارجی خود ۴ بر ۲ مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر شکست خورد. در آن بازی شیخ دیاباته هت‌تریک کرد و ۳ گل به رشید مظاهری زد؛ اما بعد از آن قرمزپوشان تبریزی با ساکت الهامی مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیدند.

سرخ‌پوشان تبریزی همانند حریف خود با مسائل حاشیه‌ای مواجه هستند و رشید مظاهری، دروازه‌بان این تیم تبریزی، قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد، اما فدراسیون فوتبال فسخ قرارداد این دروازه‌بان را باطل کرد. طبق اعلام ساکت، رشید مظاهری دروازه‌بان تراکتور در ترکیب اصلی این تیم تبریزی برابر استقلال حضور ندارد و محمدرضا اخباری از دروازه سرخ‌پوشان تبریزی در روز پنجشنبه محافظت می‌کند.

اخباری برابر دیاباته و قائدی، زوج خط حمله استقلال در فینال جام حذفی کار سختی پیش‌رو دارد و باید دید می‌تواند قابلیت و توانایی خود را به کادر فنی تراکتور ثابت کند یا خیر. علاوه‌بر این محرومیت رضا اسدی به دغدغه اصلی الهامی تبدیل شده است و به نظر می‌رسد ایمانی جای خالی این بازیکن را در زمین مسابقه پر کند. ایمانی باید مانع بازی‌سازی هافبک‌های خلاق استقلال در میانه زمین شود. سیاوش یزدانی به‌علت مصدومیت نمی‌تواند تیم استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کند. رشید مظاهری، رضا اسدی و رضا شکاری نیز غایبان تراکتور در این بازی هستند.


مشهد، شهر رؤیایی آبی‌ها

مشهد در‌حالی امروز میزبان تیم استقلال است که آبی‌پوشان تهرانی در سال‌های گذشته خاطرات خوبی از این شهر دارند و حتی سابقه گرفتن جشن قهرمانی نیز در این شهر دارند. آخرین هفته هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برای استقلال به شکل دراماتیکی رقم خورد. در‌حالی‌که ذوب‌آهن با کسب یک مساوی مقابل فولاد در اهواز می‌توانست قهرمان شود، این اتفاق رقم نخورد و فولاد، سبزقبا‌های اصفهانی را شکست داد تا تیم قلعه‌نویی پیام را در مشهد شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. البته پیروزی استقلال مقابل پیام مشهد اگرچه باعث قهرمانی شاگردان امیر شد، در عین‌حال حکم سقوط پیامی‌ها به لیگ آزادگان را نیز صادر کرد.


جام هشتم در شهر امام هشتم!

استقلال پرافتخارترین تیم جام‌حذفی ایران محسوب می‌شود و تاکنون ۷ مرتبه با کاپ قهرمانی این مسابقات عکس یادگاری گرفته است. حالا این تیم برای هشتمین قهرمانی عازم شهر امام هشتم می‌شود و اگر پنجشنبه‌شب بتواند تراکتور را شکست دهد، علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، فتح جام‌حذفی را نیز در مشهد به کارنامه خودش اضافه می‌کند و خاطراتش از این شهر مقدس به‌مراتب بیشتر و البته زیباتر خواهد شد. در‌واقع استقلال پنجشنبه‌شب می‌تواند به اولین تیم ایرانی بدل شود که هر ۲ جام قهرمانی لیگ برتر و حذفی را در این شهر بالای سر برده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->