جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است فراخوان متقاضیان خودروی پارس در سال ۱۴۰۳ تداوم دارد؟ لزوم ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳ قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافت
سرخط خبرها

استقبال شدید از پژو 2008 خط تولید پژو را چهار شیفته کرد

  • کد خبر: ۴۲۰۷۴
  • ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
  • ۱
استقبال شدید از پژو 2008 خط تولید پژو را چهار شیفته کرد
بازار خودرو‌های شاسی‌بلند و کراس‌اوور داغ‌ترین روز‌های خود را سپری می‌کند، چرا که این دسته بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و از فروش بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار هستند. با توجه به این موضوع، تقریبا تمامی خودروسازان مطرح دنیا طراحی و تولید مدل‌های شاسی‌بلند را در اولویت قرار داده اند.
 به گزارش شهرآرانیوز،گروه پژو سیتروئن (PSA) جزو خودروسازانی است که در سال‌های اخیر سعی کرده با اضافه کردن چند مدل شاسی‌بلند – یا به عبارت بهتر کراس‌اوور – به جمع سبد محصولات، خود را با تحولات بازار هماهنگ‌تر کند. کراس‌اوور کوچک2008 نتیجه این سیاست فرانسوی‌ها محسوب می‌شود.
 
استقبال شدید ازکراس اوور پژو 2008 خط تولید پژو را چهار شیفته کرد

نسل اول پژو 2008 در سال ۲۰۱۳ به عنوان جانشینی برای نسخه استیشن207معرفی شد. این نسل که به تعداد اندک در کشور ما نیز به فروش رسیده، بر مبنای پلتفرمی مشترک با 208 توسعه یافته بود. سال گذشته با تصمیم پژو این نسل از خطوط تولید خداحافظی کرده و جای خود را به نسل دوم داد.
 
استقبال شدید ازکراس اوور پژو 2008 خط تولید پژو را چهار شیفته کرد

نسل دوم پژو 2008 چه در نمای بیرونی چه در داخل کابین طراحی جذاب‌تری داشته و با طیف متنوعی از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و الکتریکی و همچنین لیستی نسبتا بلند از انواع تجهیزات و آپشن‌ها راهی بازار شده است. به همین خاطر، این نسل از نظر فروش بسیار موفق عمل کرده و در اروپا طرفداران زیادی دارد.

میزان استقبال از پژو 2008 جدید به حدی بالاست که بر اساس گزارش اخیر نشریه اتونیوز (Autonews)  پژو مجبور شده شیفت چهارمی را به خطوط تولید این خودرو اضافه کند. این شیفت مشتمل بر ۶۰۰ کارمند بوده و تعداد پرسنل کارخانه را به ۷۵۰۰ نفر افزایش می‌دهد.
 
استقبال شدید ازکراس اوور پژو 2008 خط تولید پژو را چهار شیفته کرد

بد نیست بدانید این نسل از پژو 2008 در شهر ویگوی اسپانیا و در کارخانه اختصاصی گروه پژو سیتروئن تولید می‌شود. این کارخانه در سال ۱۹۵۸ افتتاح شده و ظرفیت تولید سالانه ۴۲۰ هزار دستگاه خودرو را دارد.

شیفت جدید میزان تولید آخر هفته را به ۲۴۰۰ دستگاه افزایش خواهد داد که نصف آن به کراس‌اوور 2008اختصاص دارد. طبق آمار از زمان آغاز عرضه این خودرو در ماه جولای، ۱۹,۷۷۳ دستگاه از آن به فروش رسیده است. این رقم تنها چند صد دستگاه با پرفروش‌ترین محصول پژو یعنی 208 فاصله دارد.

منبع:carscoops
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
0
0
خوب
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->