قالیباف پس از سفری ۲۰ساعته به مسقط به تهران بازگشت

  • کد خبر: ۴۲۴۸۳۹
  • ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۴۶
قالیباف پس از سفری ۲۰ساعته به مسقط به تهران بازگشت
رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکره‌کننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.

ایران و عمان در بیانیه‌ای مشترک، بر تداوم همکاری برای حفظ امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز تأکید کردند و از توافق برای ادامه گفت‌وگوها درباره مدیریت آینده ناوبری در این گذرگاه راهبردی خبر دادند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.