نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نیکبخت: باشگاه استقلال باعث و بانی جدایی کریمی است

  • کد خبر: ۴۲۵۳۶
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
نیکبخت: باشگاه استقلال باعث و بانی جدایی کریمی است
بازیکن سابق تیم استقلال تهران به جدایی علی کریمی از استقلال واکنش نشان داد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا نیکبخت، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور نامجو مطلق روی نیمکت آبی‌ها می‌گوید: «واقعاً غیر از نامجومطلق چه کسی می‌توانست در این مقطع روی نیمکت استقلال بنشیند؟ آقا مجید چند وقتی است که با بازیکنان استقلال کار می‌کند، اما شنیده‌ام به خاطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازیکنان جدید نمی‌توانند برای استقلال بازی کنند که این فاجعه است و می‌تواند زنگ خطر برای استقلال باشد. بعید هم می‌دانم این‌ها بتوانند با گذشت زمان استرا را بیاورند. البته از خدا می‌خواهم این اتفاق بیفتد، چون دوست دارم لبخند هواداران را ببینم.»
 
نیکبخت اعتقاد دارد که قدیمی‌های استقلال یکی بعد از دیگری در استقلال نابود می‌شوند: «منصوریان و فرهاد دو اسطوره تیم سوختند، چون تدبیری پشت کار‌ها نیست، اما اگر به مربیان جوان فرصت دهند قطعاً آن‌ها می‌توانند کار کنند، این در حالی است که در این فوتبال همه بی‌حوصله هستند و نمی‌گذارند مربیان جوان کار کنند.»
 
واکنش نیکبخت به جدایی علی کریمی هم این است: «من نمی‌دانم باشگاه استقلال چکار می‌کند؟ مگر نه اینکه در تمام دنیا قبل از اتمام لیگ به سراغ بازیکنانشان می‌روند و رضایت بازیکن را جلب می‌کنند. نمی‌توان خرده‌ای به کریمی گرفت. باعث وبانی این جدایی باشگاه استقلال است.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->