برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد
سرخط خبرها

مجلس شعار بهبود معیشت مردم را تحقق بخشد | واگذاری نظارت بر انتخابات شوراها به کمیته ملی بی‌تدبیری است

  • کد خبر: ۴۲۸۹۱
  • ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
مجلس شعار بهبود معیشت مردم را تحقق بخشد | واگذاری نظارت بر انتخابات شوراها به کمیته ملی بی‌تدبیری است
رئیس صد و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۴۲ سال از عمر شکوهمند انقلاب و ۴۰ سال از جنگ تحمیلی ایران می‌گذرد. انقلاب نوپای اسلامی ما آن زمان آمادگی نظامی نداشت. یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس این بود که جنگ ما جنگ تهاجمی نبود و ماهیت دفاعی داشت.

لاله سادات کوثری-شهرآرانیوز| رئیس صد و پنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ۴۲ سال از عمر شکوهمند انقلاب و ۴۰ سال از جنگ تحمیلی ایران می گذرد. انقلاب نوپای اسلامی ما آن زمان آمادگی نظامی نداشت. یکی از ویژگی های دفاع مقدس این بود که جنگ ما جنگ تهاجمی نبود و ماهیت دفاعی داشت.


حمیدرضا موحدی زاده افزود: ماهیت دفاعی جنگ ما باعث شد افکار عمومی هم در داخل و هم خارج کشور حق را به ما بدهند و البته سازمان ملل هم روزهای آخر جنگ اعترافی کرد ولی دیرهنگام بود.


وی ادامه داد: تا فتح خرمشهر یک اجماع ملی برای جنگ ما وجود داشت، در نهایت با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بدون از دست دادن مساحتی از کشور جنگ به پایان رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: حفظ دستاورد عظیم دفاع مقدس به این مهم وابسته است که ما بتوانیم کارایی دولت و نظام کشور را در ساختن کشور اثبات کنیم.


وی تأکید کرد: صفتی که به امام سجاد (ع) منتسب شد، زین العابدین یعنی زینت عبادت‌کنندگان بود، گذشت آن حضرت از خطاکاران بسیار برجسته بوده است.


موحدی‌زاده خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم جمهوری اسلامی را حفظ کنیم باید به دل مردم نفوذ کنیم.


وی گفت: ۲۵ شهریور آغاز هفته ارتباطات و میراث فرهنگی است، در نظریه مک لوهان رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال میراث فرهنگی از نسلی به نسل دیگر دارند. اهمیت میراث فرهنگی زیاد است اما باید تأکید کنیم که در گذشته باقی نمانیم و موانع رشد و توسعه شهرها را از میان برداریم. مبانی میراث نباید بازدارنده پیشرفت شهرها شود.


وی گفت: ما معتقدیم مسولانی که الان در رأس قرار گرفته‌اند مخصوصا مجلس که با شعار بهبود معیشت مردم به مجلس راه یافته‌اند باید شعار خود را تحقق بخشند.


وی ادامه داد: انتخابات شوراها یکی از انتخابات آزاد است که با یک دیدگاه محدودکننده‌ای دارند شکل می‌گیرد که نظارت بر انتخابات شوراها را از مجلس بگیرند و به یک کمیته ملی بسپارند.


موحدی‌زاده افزود: رأی مردم در این حالت چه می‌شود؟ این تصمیمات ممکن است در کوتاه مدت موافق نظر طرح‌کنندگان باشد اما در درازمدت مشکل‌ساز است.


وی ادامه داد: موضوع محدودیت در فضای مجازی یکی دیگر از موارد مورد انتقاد است این کار باعث می‌شود افراد به رسانه‌های خارجی روی بیاورند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->