واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

درباره شهاب حسینی، برنامه جدید هم‌رفیق و حاشیه‌هایی که نیامده ایجاد کرده است

  • کد خبر: ۴۳۲۱۱
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
درباره شهاب حسینی، برنامه جدید هم‌رفیق و حاشیه‌هایی که نیامده ایجاد کرده است
هرچه عمر چهل‌وشش‌ساله‌اش را بی‌حاشیه و متین و سنگین گذراند، حالا حدود ۵ سالی می‌شود که رویه متفاوتی را در زیست هنری خود در پیش گرفته است.
محبوبه عظیم زاده | شهرآرانیوز - شهاب حسینی با آن چهره خوش‌نقشی که انگار هر گریمی به آن می‌نشیند، در این سال‌ها سکوتی را که بیشتر طالبش بود، شکست و شروع به حرف‌زدن کرد و روی دیگری از خود را بدون گریم و در قالب نقشی فرورفتن به‌نمایش گذاشت. به رئیس‌جمهور برای بازگشت یکی از بازیگران قدیمی به ایران نامه نوشت، علیه روزنامه‌ای که حرف‌های تندی را به برخی هنرمندان نسبت داد، موضع گرفت، حرف‌وحدیث‌هایی برای تأسیس یک شرکت فیلم‌سازی در آمریکا ایجاد کرد و همین چند وقت پیش در حاشیه جشنواره سی‌و‌هشتم فجر انتقاد‌هایی را به‌کارگردان پیش‌کسوتی مثل مسعود کیمیایی وارد کرد.
 
واکنش‌های او البته همیشه موافقان و مخالفانی در بین هم‌صنفان و سیاست‌مداران و مردم داشته است، عده‌ای همیشه مدح‌وثنایش را گفته‌اند و عده‌ای هم حسابی به او تاخته‌اند. صحبت‌های او باعث شد خیلی از طرف‌دارانش نیز علیه او موضع بگیرند و طوری به او بتازند که به‌قول خودش حجم زیادی از حرف‌های آن‌ها را که با فحش و بدوبیراه آمیخته شده است، حتی نمی‌توان بیان کرد.

با تمام این بالاوپایین‌ها نمی‌توان محبوب و معروف‌بودنش را انکار کرد. او که سال‌ها پیش و در سال ۷۷ به عرصه تلویزیون پا گذاشت و با لحنی آرام برنامه متفاوتی به‌نام اکسیژن را اجرا کرد. حالا چند وقتی می‌شود که خبر بازگشتش دوباره نقل محافل شده است، این مرتبه، اما در قالب برنامه‌ای اینترنتی و نه در قاب تلویزیون. او هم مشابه خیلی از برنامه‌های گفت‌وگومحوری که حالا مدت‌هاست خوراک تلویزیون شده، قرار است در همین قالب وارد میدان شود. برنامه‌ای با نام «هم‌رفیق» که علاوه بر اجرا، کارگردان آن هم هست. نویسندگی هم‌رفیق را هم سروش صحت برعهده دارد. به‌ظاهر ضبط این برنامه با شروع فصل پاییز آغاز می‌شود و مشابه خیلی از برنامه‌های گفت‌وگومحور این روز‌ها با حضور تماشاگران ضبط خواهد شد.
 
هم‌رفیق البته هنوز نیامده و از همین ابتدای کار که پای مجوزگرفتنش به میان آمد، حاشیه‌هایی را هم ایجاد کرد. حاشیه‌هایی که البته خودش به‌دنبال حاشیه‌های قبل آن و جبهه‌گیری‌های صداوسیما و وزارت ارشاد علیه هم شکل گرفته است و این اواخر به‌دلیل جدل بر سر مسئولیت نظارت بر شبکه نمایش خانگی شدیدتر هم شده است.
ماجرا از این قرار بود که بعد از صدور مجوز وزارت ارشاد برای هم‌رفیق، ساترا این مجوز را بی‌اعتبار دانست و گفت: «اگر بنا به صدور مجوز است، ما باید این کار را انجام دهیم».
 
به‌دنبال این اتفاق، هم‌رفیق از ساترا نیز درخواست مجوز کرد و این‌بار ارشاد بود که واکنش نشان داد و این درخواست دوباره را نشانه جدی‌نگرفتن مجوز وزارت ارشاد و درواقع نوعی بی‌احترامی دانست. حالا که ماجرا کمی جلوتر رفته، صحبت از اسپانسر این برنامه و هزینه‌های گزاف جذب میهمان هم به میان آمده است.
 
 
درباره شهاب حسینی، برنامه جدیدش و حاشیه‌هایی که هنوز نیامده ایجاد کرده است
 
 
آن‌گونه که شنیده شده، نوید محمدزاده که همین چند وقت پیش صحبت از دستمزد میلیاردی او برای حضور در تبلیغات بود، قرار است اولین میهمان شهاب حسینی باشد، بازیگری که یکی از خبرنگار‌ها در توئیتی درباره او نوشت: «تا این لحظه نوید محمدزاده میهمان شب اول برنامه هم‌رفیق با اجرای شهاب‌حسینی است. برنامه‌ای که شنیده می‌شود برای حضور یک میهمان هزینه‌ای نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است. منتظر خبر‌های دیگری از هم‌رفیق باشید.»
 
اتفاقی که اگر صحت‌وسقم آن تأیید شود، باتوجه‌به صحبت‌هایی که برای شکل‌وشمایل متفاوت این برنامه و میهمان‌های خاصش راه افتاده است، اصلا بعید نیست در مبالغ مشابه تکرار شود. بله به‌ظاهر حالاحالا‌ها باید منتظر خبر‌های دیگری از هم‌رفیق باشیم!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->