کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد
سرخط خبرها

پدر پیوند کبد ایران موفق به دریافت جایزه انجمن جهانی پیوند اعضا شد

  • کد خبر: ۴۳۶۰۸
  • ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
پدر پیوند کبد ایران موفق به دریافت جایزه انجمن جهانی پیوند اعضا شد
دکتر سید علی ملک حسینی موفق به کسب۲۰۲۰ recognition awards انجمن جهانی پیوند اعضا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سید علی ملک حسینی موفق به کسب۲۰۲۰ recognition awards انجمن جهانی پیوند اعضا شد.

کنگره بین المللی انجمن پیوند (TTS)جایزه 2020 recognition awards خود را به دکتر سید علی ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران اهدا کرد تا از فعالیت‌های شبانه‌روزی و موفقیت‌های برجسته این پزشک ایرانی تقدیر کند.
 
این کنگره بین المللی هر ساله جایزه recognition awards را به افرادی که تأثیر عمده‌ای بر پیوند عضو در جهان داشته‌اند، اهدا می‌کند.
 
بیست و هشتمین کنگره بین المللی انجمن پیوند (TTS)  از ۲۴ شهریور به مدت سه روز  به طور مجازی در حال برگزاری است.

کنگره بین المللی انجمن پیوند در کانادا ، تنها انجمن جهانی در زمینه پیوند اعضا است که همه رشته‌های مرتبط به این موضوع را در برمی‌گیرد و فرصتی مناسب برای به اشتراک گذاشتن دانش و دستاوردهای جدید در زمینه اهدا و پیوند عضو است.

علاوه بر برگزاری سمپوزیوم ویژه «کووید19 و تأثیر آن بر پیوند»، ارائه  ۲۵۰ سخنرانی، برگزاری همایش‌های پیشرفته و اجرای کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

دکتر سید علی ملک حسینی، فلوشیپ پیوند کبد از دانشگاه پتسبورگ آمریکا، یکی از اساتید پیشکسوت و چهره‌های برجسته پیوند اعضا در جهان است که بزرگترین مرکز پیوند عضو جهان را در شیراز اداره می‌کند.

مرکز پیوند ابوعلی سینای شیراز از نظر تعداد پیوند در سال و توان علمی بزرگ‌ترین مرکز پیوند عضو در دنیاست.

بیش از ۹۶ درصد از پیوند‌های کلیه بیمارستان بوعلی سینا شیراز از اهداکنندگان مرگ مغزی است که این رقم در جهان کم سابقه است.
 
همچنین این مرکز با انجام ۶۳۸ پیوند کبد ، که ۹۳ درصد آن از اهدا کنندگان مرگ مغزی بود، در سال ۲۰۱۷ رکورد جهانی جدیدی ثبت کرد.

آموزش جراحان پیوند دیگر کشور‌ها به ویژه انجمن پیوند اعضا در خاورمیانه، تاسیس ۱۲ مرکز پیوند در ایران و سایر کشور‌ها و انتشار صد‌ها مقاله در مجلات بین المللی از دیگر دستاورد‌های مرکز تحت مدیریت دکتر ملک حسینی است.

در طی سال‌های گذشته از تلا‌ش‌های دکتر ملک حسینی با چندین جایزه ملی و بین المللی قدردانی شده است. در ژانویه ۲۰۲۰ نیز به وی جایزه همکار افتخاری کالج جراحان آمریکا اعطا شد.

چشم انداز دکتر ملک حسینی گسترش مرکز پیوند در شیراز به یک دانشگاه معتبر بین المللی در ۱۰ سال آینده است.
منبع: صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->