نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

میرزاده: زمین چمن اختصاصی حق بانوان فوتبالیست خراسان است

  • کد خبر: ۴۴۵۸۴
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
میرزاده: زمین چمن اختصاصی حق بانوان فوتبالیست خراسان است
مسئول کمیته هیئت فوتبال مشهد بر لزوم حمایت از بانوان فوتبالیست خراسانی تاکید کرد و گفت: برای تمرین مستمر و روزانه، نیاز است که حداقل یک زمین چمن اختصاصی در اختیار بانوان فوتبالیست‌ خراسانی قرار گیرد.
به گزارش شهرآرانیوز، الهام میرزاده در خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتبال بانوان خراسان رضوی اظهار کرد: از نظر کمی و کیفی مسابقات در سطح قابل قبولی برگزار شد. با توجه به اینکه این نخستین تورنمنت فوتبال بانوان در استان محسوب می‌شد، توقع چنین کیفیتی را نداشتم و خوشبختانه همه چیز در شرایطی مطلوب قرار داشت.

وی افزود: با وفاق و همدلی که میان دستگاه‌های مختلف و مسئولان برگزاری مسابقات وجود داشت، خوشبختانه همه چیز در طول ۳ روز برگزاری مسابقات، به شکلی منظم و برنامه‌ریزی شده پیش رفت. باید از مسئولان هیئت فوتبال مشهد، خراسان رضوی و اداره ورزش و جوانان که در صدور مجوز‌های مربوطه نهایت همکاری را داشتند تشکر کنم.

وی افزود: همچنین باید از زحمات انسیه مافی‌نژاد، داور برجسته خراسانی تشکر کنم که زحمات مربوط به چینش داوران را از ابتدا تا انتهای مسابقات برعهده داشتند. افرادی مثل مافی‌نژاد، سرمایه فوتبال استان و ایران هستند و حضورشان قطعا به افزایش سطح کیفی و البته رشد استعداد‌های فوتبال خراسان کمک فراوانی می‌کند.

میرزاده خاطرنشان کرد: توقع این استقبال را نداشتیم، در یک بازه زمانی کوتاه، چندین تیم ثبت نام کردند و مسابقات با حضور ۴ تیم مشهدی و ۴ تیم از شهرستان‌های استان برگزار شد. همه این اتفاقات در شرایطی رقم خورد که تبلیغ آنچنانی هم برای برگزاری مسابقات صورت نگرفته‌بود.

مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال مشهد با اشاره به وجود استعداد‌های زیاد در فوتبال خراسان گفت: امیدوارم شاهد توجه بیشتری به فوتبال و فوتسال بانوان در خراسان رضوی باشیم. فوتبال بانوان حرف زیادی برای گفتن دارد، به شرطی که مسئولان و دستگاه‌های اجرایی همراهی کنند و زمین تمرینی اختصاصی در کلانشهر مشهد در اختیار بانوان قرار دهند. فکر نمی‌کنم بانوان توقع زیادی داشته‌باشند و مکانی برای تمرین روزانه و مستمر، حق طیبعی نیمی از جامعه است.

میرزاده در رابطه با تشکیل تیم منتخب بانوان خراسان رضوی گفت: هنوز برای چنین کاری زود است و ابتدا باید سعی کنیم مسابقات را به صورت مستمر و در قالب لیگ برگزار کنیم تا فوتبال استان در بخش بانوان، سر و شکلی حرفه‌ای‌تر به خود بگیرد. بعد از آغاز لیگ، مسلما می‌توان به تشکیل تیم منتخب و مسابقات کشوری هم فکر کرد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->