نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس اولین دوره مسابقات فوتبال بانوان در مشهد برگزار می شود

  • کد خبر: ۴۴۱۸۶
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس اولین دوره مسابقات فوتبال بانوان در مشهد برگزار می شود
اولین دوره رقابت‌های فوتبال بانوان یادواره هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار می‌شود. این خبری خوش برای دختران فوتبالیست و فوتسالیست استان است که تا به‌حال در شهر خود رقابت رسمی فوتبال را تجربه نکرده‌اند.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ این رقابت‌ها می‌تواند شروعی امیدبخش برای رونق فوتبال بانوان مشهد باشد تا با‌وجود استعداد‌های فراوان شاهد حضور نماینده‌ای از این شهر در بالاترین سطح رقابت‌های کشوری یعنی لیگ برتر باشیم.

الهه میرزاده، نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال مشهد، به‌عنوان متولی و برگزار‌کننده این رقابت‌ها تصریح کرد: از ماه‌ها قبل در تلاش بودیم مسابقات فوتسال در قالب گل‌کوچک دختران را برگزار کنیم؛ اما شرایط موجود و پروتکل‌های بهداشتی باعث شد تا رقابت‌ها را از سالن به فضای باز بیاوریم. در این رقابت‌ها استعدادیابی یکی از اهداف اصلی خواهد بود.

او ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی که صورت گرفته است، مسابقات به شکل مینی‌فوتبال در زمین شماره‌یک تختی پیگیری خواهد شد و تیم‌ها در نیمی از زمین چمن استاندارد به میدان می‌روند. هر مسابقه ۲ نیمه ۲۵ دقیقه‌ای خواهد داشت و هر تیم با حضور ۷ بازیکن و یک دروازه‌بان در بازی حاضر می‌شوند. البته زمان مسابقه بستگی به تعداد نهایی تیم‌ها خواهد داشت و ممکن است تغییر کند. رده سنی بازیکنان آزاد است و بازیکنان بالای ۱۴ سال در رشته‌های فوتبال و فوتسال می‌توانند برای تیم‌ها بازی کنند.

میرزاده با بیان اینکه رقابت‌ها در ۲ روز پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود، تصریح کرد: پنجشنبه و جمعه، سوم و چهارم مهر، از ساعت ۸ صبح بازی‌ها شروع خواهد شد و در‌صورتی‌که تعداد تیم‌ها زیاد باشد، فینال به روز شنبه کشیده خواهد شد. در تلاش هستیم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و به‌همین‌خاطر بازی‌ها نمی‌توانند تماشاچی داشته باشند.

نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال مشهد درباره تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات گفت: با توجه به اینکه برخی تیم‌های شهرستانی دیر مطلع شدند و از حضور در رقابت‌ها استقبال کردند، زمان ثبت‌نام را تا امروز تمدید کردیم و تیم‌ها هنوز مهلت دارند ثبت‌نام کنند. تا‌کنون ۴ تیم مشهدی حضور خود را قطعی کرده‌اند. شهرستان‌هایی همچون نیشابور، قوچان و گناباد نیز بسیار علاقه‌مند هستند تا در مسابقات حاضر شوند.

او افزود: برخی شهرستان‌ها نیز بسیار تمایل داشتند شرکت کنند، اما به‌دلیل اینکه نمی‌توانیم در مشهد برای آن‌ها محل اسکان درنظر بگیریم، منصرف شدند؛ در حالی‌که ما از حضور هر‌چه‌بیشتر تیم‌های دختران خوش‌حال می‌شویم. متأسفانه رفت‌وآمد و اسکان در ۲ روز هم برای برخی تیم‌ها زیاد بود و از پسِ پرداخت آن برنمی‌آمدند. هزینه بانوان حتی یک‌دهم تیم‌های مردان و پسران نیست و امیدوارم ساز‌وکاری شکل بگیرد تا بتوانیم بیشتر هوای تیم‌های بانوان را داشته باشیم.
میرزاده خاطرنشان کرد: انسیه مافی نژاد به‌عنوان مسئول کمیته داوران ۱۲ داور را برای قضاوت در این رقابت‌ها آماده می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->