کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

دردسر جدید تفتیان بعد از شرکت در مسابقات فرانسه

  • کد خبر: ۴۵۱۲۹
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
دردسر جدید تفتیان بعد از شرکت در مسابقات فرانسه
حضور حسن تفتیان در مسابقات فرانسه بدون مجوز شورای برون‌مرزی بوده است و برای او دردسر ایجاد کرده است.
حسن تفتیان ۳ هفته پیش با سفر به فرانسه در مسابقات بین‌المللی این کشور شرکت کرد. این حضور، اما بدون مجوز شورای برون‌مرزی انجام شده و همین مسئله حالا برای او دردسرساز شده است. به گزارش مهر، دونده خراسانی که به‌خاطر کرونا و همچون دیگر‌ورزشکاران المپیکی و غیرالمپیکی ماه‌ها از تمرین و مسابقه دور بود، اواسط شهریورماه راهی فرانسه شد و با حضور در شهر مارسی در مسابقات تور قاره‌ای سطح برنزی شرکت کرد. در این رقابت که بیشتر شرکت‌کنندگان در آن از کشور میزبان بودند، تفتیان بعد از چهارمی در مرحله مقدماتی و صعود به فینال، رکورد ۱۰.۶۲ثانیه را به ثبت رساند و با کسب جایگاه هشتمی به کار خود پایان داد. حالا دو‌سه هفته بعد از برگزاری این رویداد، دونده سرعتی ایران به کشور بازگشته، اما چگونگی سفر و اعزامش به فرانسه سر‌و‌صدای جدیدی درباره وی ایجاد کرده است.
 
وقتی برنامه حسن تفتیان برای سفر به فرانسه علنی شد، انتقاد‌های زیادی متوجه این دونده المپیکی شد. جدا از وضعیت کرونایی و مسائل اقتصادی روز که دست‌و‌پای اهالی ورزش را برای خیلی از برنامه‌ها و اعزام‌ها بسته است، پیشینه سفر‌های برون‌مرزی تفتیان به‌ویژه به فرانسه و کارایی وی در ۲ سال اخیر بی‌تأثیر در این انتقاد‌ها نبود. با‌همه این‌ها این دونده المپیکی سفرش با فرانسه را انجام داد و نتوانست در مسابقات مدنظرش نیز نتیجه‌ای در‌خور شأن کسب کند. حالا که او به کشور بازگشته، مشخص شده است سفرش بدون اطلاع وزارت ورزش و مجوز شورای برون‌مرزی این وزارتخانه بوده و همین مسئله فدراسیون دوومیدانی و خودِ تفتیان را تحت‌فشار قرار داده است.
 
البته این‌طور عنوان شده که حسن تفتیان با هزینه شخصی برنامه سفرش به فرانسه را به نتیجه رساند، اما طبق روال همیشگی، ورزشکاران برای خروج از کشور و شرکت در مسابقات بین‌المللی باید مجوز شورای برون‌مرزی را کسب کنند؛ حتی اگر قرار باشد حضورشان با هزینه شخصی انجام شود، چراکه به عنوان نماینده ایران در میادین حاضر می‌شوند و هر مشکل و مسئله احتمالی که درباره آن‌ها و حضورشان در کمپ و مسابقه مد‌نظر رخ دهد، پای ورزش و در کل کشور را به میان می‌آورد. تحت‌فشار قرار‌گرفتن فدراسیون دوومیدانی و حسن تفتیان بابت اعزام بدون مجوز این دونده باعث شده است خود او هم دست‌به‌دامن برخی مسئولان کمیته ملی المپیک شود تا شاید بتواند موضوع را رفع‌و‌رجوع کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->