کشف بیش از سه‌هزار قرص و داروی ممنوعه از یک عطاری در بولوار توس مشهد + فیلم بازی جرئت‌و‌حقیقت از دندان‌ساز یک زورگیر حرفه‌ای ساخت دستگیری جمشید ژاپنی، سرکرده باند لاشخورها بریدن گلوی زن در حمام خانه‌اش و فاش شدن رابطه پنهانی آتش‌سوزی انبار مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) قتل درپی درگیری خانوادگی مقابل دادسرا موادفروش حرفه‌ای در پوشش مسافربر به دام پلیس افتاد (۲ مرداد ۱۴۰۳) جنایت‌های تکان دهنده مرد قصاب در مشهد خودکشی پس از شلیک خونین به همسر در خیابان‌ حریق منزل مسکونی در بلوار توس مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود
سرخط خبرها

رونمایی از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی

  • کد خبر: ۴۵۱۸۵
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رونمایی از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی
با حضورمعاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با حضورمعاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی رونمایی شد.


ابوالحسن حقیقی بهسازی آموزشی را یک جریان مستمر در عرصه تعلیم و تربیت مترقی در هزاره سوم دانست و گفت: در شرایط کنونی که شیوع بیماری کووید ۱۹ آموزش کشور را در موقعیتی خاص قرار داده که هیچ تجربه‌ی آموزشی مشابه‌ای وجود ندارد، ترسیم نقشه یادگیری استان و منطقه، مدرسه و کلاس و نقشه یادگیری دانش آموز در خانواده برای خروج از بحران و تبدیل تهدید آن به فرصت همسو با جریان آموزش جهانی ضروری است.

وی با اشاره به جمعیت بیش از ۶۱۵ هزار دانش آموزی ابتدایی استان که بیش از ۳۵ درصد آن روستایی و ۱ درصد آن عشایری می‌باشند افزود: برای ترسیم نقشه آموزشی و یادگیری عناصر تاثیرگذار از جمله؛ معلم، دانش آموز و اولیا همچنین گروه‌های تاثیر گذار مانند سرگروه‌های آموزشی، راهبران آموزشی و تربیتی و ظرفیت رسانه‌های آموزشی (شبکه شاد) دارای نقش کلیدی بوده که زمینه ساز، بهسازی آموزشی و شکل گیری فرهنگ یادگیری آموزش مجازی بعنوان رویکردی نوین و موثر در شرایط کنونی هستند.

این مقام مسئول در ادامه، شناسایی آموزگاران ماهر، کارآمد، اثر بخش و آشنا با آموزش مجازی مبتنی بر ابزار‌های هوشمندسازی و نرم افزاری را ضروری دانست و افزود: این گروه از معلمان با بازآرایی مدل ها، الگو‌ها و روش‌های آموزشی متناسب با ظرفیت‌های بومی، فرآیند ترسیم نقشه یادگیری معلمان و آماده سازی آن‌ها را برای آموزش مجازی فراهم می‌نمایند.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت مدارس عشایری در ۲۳ منطقه و شهرستان استان اظهار داشت: ۴۰ درصد دانش آموزان عشایری استان به آموزش‌های مجازی دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد مدارس عشایری استان دارای جمعیت دانش آموزی کمتر از ۱۰۰ دانش آموز می‌باشند گفت: در این مدارس با توجه به جمعیت کم دانش آموزان، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری مطلوب اجتماعی اکثر کلاس‌ها به شیوه حضوری برگزار می‌گردد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به تهیه و توزیع ۱۷ هزار جلد محتوای آموزشی با همکاری اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در دومرحله و در قالب قاصدک سلامتی تصریح کرد: محتوای ارسال شده به مدارس عشایری استان حاوی مطالب آموزشی و بهداشتی می‌باشد، همچنین در این راستا سی دی‌های آموزشی به این مدارس ارسال شده است.

قابل ذکر است در این جلسه که با حضور حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش برگزار شد از نقشه یادگیری آموزش و پرورش عشایر خراسان رضوی رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->