مجازات حبس برای مخدوش کردن پلاک خودرو همه مردم در معرض پرتوهای فرابنفش هستند + اثرات یو وی و راه مقابله تصادف ۲ خودروی سواری در محور مشهد-نیشابور با ۸ مصدوم تغییر الگوی باروری کشور در کوتاه‌مدت نجات چهار شهروند از حریق منزل در خیابان امامت مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) مرگ ۳۵ ایرانی بر اثر تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا هشدارهای ایمنی آتش نشانی مشهد برای پیشگیری از حریق در گرمترین روز‌های سال پیش‌بینی هواشناسی مشهد تا ۹ مرداد ۱۴۰۳ برنامه‌های سفرتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید| دزدها در کمین یک فرصت معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد در سبزوار ساعت فعالیت ادارات و بانک های مشهد و خراسان رضوی در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳) تغییر کرد + جزئیات گرمای مشهد نگران کننده نیست تولید گوشت حلال غیرحیوانی در کشور خدمات غیرحضوری برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران با اپلیکیشن «تأمین‌من» آخرین اخبار از وضعیت ایرانی‌های بازمانده در عربستان تداوم هوای گرم تا ۳ روز آینده در اغلب مناطق کشور (۵ مرداد ۱۴۰۳) گرما در خراسان رضوی به بالاترین حد خود در یک سال اخیر می‌رسد (۵ مرداد ۱۴۰۳) سقوط چرخ و فلک در تربت حیدریه | ۷ نفر مصدوم شدند (۵ مرداد ۱۴۰۳) آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین از فردا شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) | میزان افزایش قیمت‌ها مشخص نیست زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد
سرخط خبرها

جزئیات قتل کارمند سفارت آمریکا در اثر ضرب و شتم در اکراین

  • کد خبر: ۴۵۲۱۸
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
جزئیات قتل کارمند سفارت آمریکا در اثر ضرب و شتم در اکراین
بنابر اعلام بخش مطبوعاتی پلیس ملی اوکراین، کارمند زن سفارت ایالات متحده که در کی‌یف مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در بیمارستان درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، کارمند سفارت ایالات متحده که در پایتخت اوکراین مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در بیمارستان درگذشت.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنابر اعلام بخش مطبوعاتی پلیس ملی اوکراین، کارمند زن سفارت ایالات متحده که در کی‌یف مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در بیمارستان درگذشت.

به گفته پلیس، امروز چهارشنبه، اطلاعاتی درباره زنی منتشر شد که از ناحیه سر آسیب دیده و در منطقه‌ای جنگلی در نزدیکی مسیرهای راه آهن منطقه شوچنکو کی‌یف پیدا شده بود. افسران پلیس به محل حادثه اعزام شدند.

در بیانیه پلیس اوکراین آمده است: این زن بیهوش در بیمارستانی بستری شده و پس از آن در همان بیمارستان درگذشت. هنگام بازرسی از وسایل مقتول، کارت شناسایی کارمند سفارت ایالات متحده پیدا شد.

در نتیجه انجام اقدامات تحقیقاتی فوری، مأموران مجری قانون دریافتند که در ضرب و شتم این زن ممکن است مردی ۳۰-۴۰ ساله با قد ۱۹۰-۲۰۰ سانتی متر نقش داشته باشد. جستجو درباره این مرد ادامه دارد.

بازرسان در بیمارستان، در صحنه حادثه ضمن انجام اقدامات تحقیقی اولیه، بررسی شواهد، شاهدان عینی و همچنین شرایطی که در آن این کارمند سفارت آمریکا مجروح شده است را آغاز کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->