از افزایش ۳۵ درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ چه می‌دانیم؟ افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تصویب شد از ابتدای سال ۱۴۰۳،  افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد  وزیر کار: از سال آینده مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند + فیلم ویدئو | وزیر کار: حداقل حقوق یعنی کسی از آن کمتر نباید پرداخت کند زمزمه‌هایی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۳ کارگران نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۹ به ۱۰ درصد رسید ۴ واحد صنفی دیگر به دلیل گران فروشی در مشهد پلمب شد | پلمب ۲ شیرینی فروشی در وکیل آباد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ سکه و طلا در بازار امروز مشهد (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) سوت پایان بازار‌های مالی به صدا درآمد | کدام بازار پیشتاز بازار‌های مالی سال ۱۴۰۲ شد؟ + نمودار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) کشف گوشت «تک سمی» در ۳ واحد عرضه در مشهد و طرقبه‌شاندیز | دامپزشکی خراسان رضوی اطلاعیه داد گره حقوق کارگران همچنان گشوده نمی‌شود | حقوقی که همچنان یک سال عقب‌تر از تورم است ۲ کشتارگاه در مشهد طی روز‌های تعطیل آماده‌باش هستند جهش شارپی بورس در آخرین روز کاری سال + نمای پایانی بازار (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) دولت درباره کارت سوخت اطلاعیه داد گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران کجاست؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد | خیز سکه تمام برای ۴۰ میلیونی شدن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) اعلام قیمت انواع میوه در میادین در آستانه سال نو (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) تشکیل ۹۴۳ پرونده تخلف اصناف خراسان رضوی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۲ افزایش حباب سکه در آخرین روز کاری سال | حباب سکه در سال جاری افزایش یافت یا کاهش؟ + جدول (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) برخورد با ۱۴ آژانس و درگاه فروش بلیت هواپیمایی متخلف (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) قول وزیر کار برای پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | آغاز سال نو با گرانی (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نرخ بیکاری در زمستان سال جاری کاهش یافت (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) خبر مهم وزیر کار برای حقوق کارگران (۲۸ اسفند ۱۴۰۲)
سرخط خبرها

کراس اور مفهومی و برقی بیوک الکترا رونمایی شد

  • کد خبر: ۴۵۲۲۵
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کراس اور مفهومی و برقی بیوک الکترا رونمایی شد
بیوک الکترا توسط مرکز فنی پان آسیا (PATAC) در شانگ‌های توسعه یافته است، زیبایی ظاهری کراس‌اور چهارنفره را با زیبایی مدل گرن توریسمو ترکیب می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز،بیوک از کراس‌اور برقی و مفهومی الکترا رونمایی کرد که از پلتفرم برقی جدید آلتیوم جنرال موتورز با ظرفیت پیمایش بیش از ۶۶۰ کیلومتر بهره می‌برد.

بیوک الکترا بار دیگر باز خواهد گشت، اما این بار نه به‌عنوان جانشین خودرو لوکس پرچم‌دار جنرال موتورز که از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۹۰ ساخته می‌شد؛ بلکه به‌عنوان یک خودروی الکتریکی به جمع خودرو‌های مفهومی بیوک می‌پیوندد تا شاید در آینده به تولید برسد.
 
کراس اور مفهومی و برقی بیوک الکترا رونمایی شد
 
نام نمادین الکترا هم‌اکنون در کراس‌اور مفهومی و تمام‌الکتریکی جدیدی به‌کار رفته است که به‌تازگی در نمایشگاه شانگ‌های چین رونمایی شد و پیش‌نمایشی از زبان طراحی جدید بیوک را برای خودرو‌های الکتریکی معرفی می‌کند. الکترا با استفاده از سبک «انرژی پتانسیل»، تا حدودی از خودروی مفهومی بیوک اینسپایر (Buick Enspire) الهام می‌گیرد که دو سال پیش رونمایی شد؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد سبک طراحی آن متعلق به آینده‌ای دور باشد.

بیوک الکترا که توسط مرکز فنی پان آسیا (PATAC) در شانگ‌های توسعه یافته است، زیبایی ظاهری کراس‌اور چهارنفره را با زیبایی مدل گرن توریسمو ترکیب می‌کند.

سبک طراحی جذاب و مینیمالیستی بیوک الکترا از کپسول فضایی الهام گرفته شده است؛ به این معنا که قسمت داخلی شیشه در پوسته بدنه به شکل بال آیرودینامیکی قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های بارز این شیوه طراحی، می‌توان به سایبان شیشه‌ای اشاره کرد که از نزدیک جلوی کاپوت تا عقب گسترش می‌یابد. الکترا همچنین با حالت قرارگیری پویا، سطوح مجسمه‌مانند و رنگ بیرونی نقره‌ای روشن در جلو مشخص شده است که این رنگ به تدریج در عقب به نقره تیره تبدیل می‌شود.

از جمله سایر نکات برجسته در طراحی الکترا همچنین می‌توان به نشان نورانی بیوک با طراحی جالب، رینگ‌های بزرگ ۲۳ اینچی آیرودینامیکی، در‌های پروانه‌ای با قابلیت تشخیص چهره و همچنین لامپ‌های LED ماتریسی در جلو و عقب اشاره کرد. الکترا از جلوپنجره درخشان و صفحه پلاک عقب تمام LED نیز بهره می‌برد. حتی یک اسکیت‌برد شناور مخفی نیز وجود دارد که با چراغ ترمز در زیر سپر عقب ادغام شده است.

خودروی الکتریکی و مفهومی بیوک الکترا در داخل کابین نیز به اندازه فضای بیرونی آینده‌نگرانه به‌نظر می‌رسد و برداشته شدن ستون‌های A و B، فضای روح‌بخش و دارای نوردهی مناسبی در کابین ایجاد می‌کند. فضای داخل کابین از صفحه‌نمایش بزرگ خمیده، غربیلک فرمان جمع‌شونده و چهار صندلی معلق برخوردار است که جلوه‌ای بصری از جاذبه صفر به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که تزئینات طلایی و مسی در اطراف کابین و تزئینات تیره در قاب خارجی، رونوشتی از فضای بیرونی ارائه می‌دهند. سیستم تهویه مطبوع مخفی، روشنایی محیطی و آینه عقب الکترونیکی نیز بخشی از این پکیج هستند.

گفته می‌شود که سیستم ارتباطات نسل جدید eConnect ضمن ارائه‌ی تجربه بصری همه‌جانبه، اطلاعات رانندگی درخواستی، جزئیات سیستم‌های پیشرفته دستیار راننده و کنترل سیستم سرگرمی را برای سرنشینان ارائه می‌دهد. این خودروی مفهومی همچنین از نمایشگر بزرگ هدآپ مجهز به قابلیت پیشرفته واقعیت افزوده همراه‌با ناوبری نمایش زنده و دستیار صوتی جدید بیوک مجهز به هوش مصنوعی برخوردار است.
 
کراس اور مفهومی و برقی بیوک الکترا رونمایی شد

بیوک الکترا براساس معماری کاملا جدید الکتریکی جنرال موتورز ساخته شده است. واحد محرکه آلتیوم (Ultium) دارای موتور‌های قدرتمند در هر دو محور جلو و عقب است که حداکثر قدرت ۵۸۳ اسب‌بخار و زمان صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت ۴/۳ ثانیه را ارائه می‌دهد. باتری پیشرفته آلتیوم با یک بار شارژ امکان دستیابی به ظرفیت پیمایش بیش از ۶۶۰ کیلومتر را فراهم می‌کند.

منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->