امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک چیست؟ خطای اچ آر اس

  • کد خبر: ۴۵۶۲۳
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک چیست؟ خطای اچ آر اس
ارور hrs بیانگر این است که برد الکتریکی دستگاه دچار مشکل شده و دیگر قادر به کار نیست. این مشکل می‌تواند به کل یخچال را از کار بیاندازد.

گزارش آگهی

جنرال الکتریک یکی از مطرح ترین برند های لوازم خانگی آمریکایی می باشد که در میان محصولات آن، یخچال جنرال الکتریک از کیفیت بالایی برخوردار است؛ اما با وجود قطعات با کیفیت به کار رفته، این دستگاه نیز همانند تمامی لوازم خانگی الکتریکی عمر مشخصی دارد و یا به علت نگهداری نامناسب دچار آسیب دیدگی و خرابی شود. برای عیب یابی و رفع مشکل در یخچال فریزر، شرکت جنرال الکتریک در مدل های جدید خود مانیتور مخصوصی نصب کرده است که با استفاده از علایم اختصاری، امکان عیب یابی حدودی دستگاه را به کاربر می دهد.

 

ارور hrs چیست؟

ارور hrs  بیانگر این است که برد الکتریکی دستگاه دچار مشکل شده و دیگر قادر به کار نیست. این مشکل می تواند به کل یخچال را از کار بیاندازد. ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک هشداری بسیار مهم در یخچال جنرال الکتریک می باشد که در صورت مشاهده آن بر روی مانیتور یخچال، باید فورا یخچال را از برق بیرون بکشید و با تعمیرکار مربوطه تماس بگیرید. اگر یخچال را از برق نکشید احتمال این وجود دارد که برد الکتریکی یخچال آسیب شدید دیده و قابل تعمیر نباشد. همچنین به دلیل اینکه یخچال جنرال الکتریک آمریکایی می باشد هزینه قطعات نو و فابریک آن از جمله برد، بسیار بالا می باشد.

به زبان ساده، نشان دادن ارور اچ آر اس روی مانیتور یعنی حال یخچال شما خوب نیست و احتمالا بعد از نمایش این ارور، یخچال به طور کلی از کار افتاده و دیگر سرمایشی ندارد و فقط لامپ درون آن کار می کند.

 

دلایل اصلی ارور hrs

خرابی یا فرسودگی برد یخچال

 

اصلی ترین علت ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک که موجب از کار افتادن یخچال فریزر می شود، ایرادات مربوط به برد یخچال می باشد. برد یخچال از اصلی ترین قطعات آن می باشد که در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض، هزینه های سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت. از کار افتادن یا سوختن برد یخچال می تواند منجر به عدم ایجاد سرمایش در آن می شود و مانیتور دستگاه از طریق ارور اچ آر اس این مفهوم را به شما اطلاع می دهد.

 

نوسانات برق

عامل اصلی خرابی اکثر لوازم خانگی در مواردی که دخالت انسانی وجود نداشته باشد، نوسانات برق می باشد. در یخچال فریزرهای جنرال الکتریک نیز نوسانات برق موجب وارد شدن آسیب جدی به برد یخچال می شود که در اکثر موارد منجر به سوختگی برد خواهد شد.

 

ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک چیست؟ خطای اچ آر اس

 

تعمیر ارور hrs در یخچال فریزر جنرال الکتریک

برای تعمیر ارور hrs در یخچال جنرال الکتریک، فقط باید از تعمیرکاران حرفه ای و آموزش دیده کمک بگیرید. نمایندگی رسمی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران، متشکل از کارشناسان مجرب با بکار گیری قطعات ارجینال، معتبر ترین مرکزی است که میتوانید در این خصوص اعتماد کنید. همچنین اگر دستگاه شما هنوز دارای گارانتی خدمات این برند می باشد، نمایندگی مرکزی جنرال الکتریک خدمات پس از فروش را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد. شماره تلفن نمایندگی جنرال الکتریک: 02122225007

در این مرکز، در صورتی که مشکل یخچال با تعمیرات برطرف شود، تعمیرکار در سریع ترین زمان به محل جهت عیب یابی و تعمیرات اعزام می شود اما چنانچه نیاز به تعویض قطعات یخچال باشد ، تکنسین با استفاده از لوازم یدکی ارجینال ، به تعویض قطعات معیوب یخچال خواهد پرداخت. هزینه های تعمیرات یا تعویض قطعات نیز به صورت فاکتوری صادر خواهد شد که قیمت های آن نرخ های مصوب اتحادیه لوازم خانگی می باشد.

 

ارور اچ آر اس در یخچال پروفایل

پروفایل (profile)، یکی از برندهای زیر مجموعه جنرال الکتریک می باشد و در میان لوازم خانگی متنوع این شرکت ، یخچال پروفایل و یخچال جنرال الکتریک از نظر وضعیت و مشخصات نزدیک تر هستند و ارور اچ آر اس در یخچال در هر دو محصول، مفهوم مشابهی را بیان می کند. ارور hrs  یخچال پروفایل به شکل اختصاصی مربوط به برد پاور یخچال است که اصلی ترین عامل خرابی آن، نوسانات برق است. اگر این قطعه در یخچال شما خراب شد و از کار افتاد فقط قطعه ارجینال آن را خریداری کنید چرا که در غیر این صورت به زودی دوباره خراب شده و پولتان هدر می رود. در صورت نشان دادن ارور hrs در مانیتور یخچال پروفایل، ابتدا یخچال را از برق بکشید و سپس با مرکز تعمیر یخچال پروفایل تماس بگیرید.

 

ارور اچ آر اس در یخچال مابه

یکی دیگر از برندهای آمریکایی زیر مجموعه جنرال الکتریک، برند مابه (mabe) می باشد. پر فروش ترین محصولا مابه در ایران، یخچال فریزر است که از لحاظ طراحی و ارورهای تعریف شده، نقاط مشترک زیادی با یخچال فریزر جنرال الکتریک دارد.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در تهران، خدمات پس از فروش تمامی برندهای زیر مجموعه جنرال الکتریک را تحت پوشش قرار می دهند.

 

پیشگیری از ارور hrs

از آنجایی که هزینه تعمیر و تعویض قطعات لوازم خانگی آمریکایی روز به روز افزایش می یابد، حفظ و نگهداری از آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پیش از استفاد از لوازم خانگی، حتما دفترچه راهنمای آن را مطالعه کرده و روش های افزایش طول عمر آن ها را در اینترنت مطالعه کرده و یا از تکنسین بپرسید. اصلی ترین عامل خرابی لوازم خانگی علی الخصوص یخچال فریزر و ساید بای ساید، نوسانات برق می باشد که به طور مستقيم بر روي برد الكترونيكي یخچال فریزر و سايد باي سايد و ساير قسمتهاي الكترونيكي آن تاثير ميگذارد. پیشنهاد ما به شما این است که جهت پیشگیری از ارور hrs و خرابی برد یخچال و افزايش طول عمر يخچال فريزر خود از محافظ ولتاژ يخچال و يا ترانس تقويت ولتاژ استفاده نماييد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->