جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

تیم استقلال همچنان در بلاتکلیفی مطلق!

  • کد خبر: ۴۵۷۲۵
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
تیم استقلال همچنان در بلاتکلیفی مطلق!
استقلال بلاتکلیف‌ترین تیم لیگ بیستم است. آبی‌پوشان پایتخت تنها‌تیمی هستند که در فاصله نزدیک به یک ماه مانده به شروع مسابقات لیگ برتر، هنوز سرمربی خود را نمی‌شناسند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ آبی‌پوشان که به‌تازگی با تحولات مدیریتی مواجه شده‌اند، چند گزینه را برای سرمربیگری مد‌نظر دارند، اما هنوز هیچ‌یک از این نفرات به‌طور‌کامل به نیمکت آن‌ها نزدیک نشده و حتی مذاکرات رسمی و جدی نیز با آن‌ها صورت نگرفته است. بلاتکلیفی استقلال البته تنها مربوط به نیمکت و سرمربی این تیم نمی‌شود و این باشگاه از نظر مدیریتی هم به ثبات نرسیده است و با سرپرست اداره می‌شود.

پس از منتفی‌شدن بازگشت استراماچونی، بحث مذاکره با الکساندر نوری و فرهاد مجیدی مطرح شد. در ادامه نام جواد نکونام، محمود فکری، فرهاد مجیدی، محمد تقوی، امیر قلعه‌نویی، مهدی پاشازاده و‌... به میان آمد که هیچ‌کدام از مسئولان استقلال توضیحی درباره این نفرات ندادند. در تازه‌ترین اتفاق، حمیداوی مالک باشگاه شهر‌خودرو اعلام کرد که استقلال به مهدی رحمتی پیشنهاد سرمربیگری داده است.


دارودسته استقلالی‌های لیگ

جواد نکونام با فولاد، علیرضا منصوریان با تراکتور، محمود فکری با نساجی، رسول خطیبی با آلومینیوم، مهدی رحمتی با شهر‌خودرو و امیر قلعه‌نویی با گل‌گهر، دار‌و‌دسته استقلالی‌ها لیگ بیستم را تشکیل می‌دهند؛ در‌حالی‌که خود این تیم هنوز سرمربی ندارد. از‌این‌جمع، منصوریان و قلعه‌نویی، جز بازی برای استقلال روی نیمکت این تیم هم نشسته‌اند و 4 نفر دیگر فقط سابقه بازی برای این تیم را دارند. احمد سعادتمند با ادعای برگرداندن استراماچونی، روی نام همه گزینه‌های داخلی استقلال خط قرمز کشید و این لشکر آبی، یکی‌یکی به نیمکت تیم‌های دیگر وصل شدند و حالا استقلال مانده است و نیمکتی که صاحب ندارد.


مسئله دلار و ریال

گزینه‌‌های سرمربیگری تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده مشخص شدند و قرار است به‌زودی تکلیف نیمکت آبی‌پوشان برای لیگ بیستم روشن شود. هیئت‌مدیره باشگاه استقلال پس از کش‌و‌قوس‌های زیاد، گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم فوتبال استقلال را مشخص کرد. گزینه نخست، الکساندر نوری، مربی ایرانی‌آلمانی است. البته موضوعاتی چون نحوه پرداخت حقوق، مالیات و یکی‌دو مسئله دیگر باعث طولانی‌شدن مذاکرات شده است. مسئله مهم درباره الکس نوری این است که پیشنهاد مالی باشگاه به او همچنان به‌صورت ریالی است و این موضوع را سرمربی سابق وردربرمن و هرتابرلین قبول ندارد. از طرفی به نظر نمی‌رسد نوری با پیشنهاد آخری که استقلال به او داده است، قبول کند به ایران بیاید.


تضمین برای قرارداد سه‌ساله

مدیران باشگاه استقلال به‌عنوان پلن دوم با فرهاد مجیدی برای شروع یک همکاری جدید به توافق رسیده‌اند و فقط 2 موضوع به‌عنوان مشکل پیش‌رو قرار دارد؛ اول اینکه فرهاد خواهان عقد قرارداد سه‌ساله محکم است و دوم اصلاحاتی که برای تغییر شرایط استقلال در ذهن دارد و چه‌بسا عملیاتی‌شدن آن حسابی جنجالی و سوژه‌ساز شود و در‌این‌خصوص شایعه شده مجیدی یکی‌دو بازیکن سرشناس را در اصلاح‌های استقلال کنار بگذارد.


نکونام و فکری در هوای استقلال

در‌صورتی‌که پلن‌های اول و دوم آبی‌پوشان به نتیجه نرسد، مسئولان استقلال سراغ گزینه‌های بعدی خواهند رفت. جواد نکونام، محمود فکری و مهدی پاشازاده جزو گزینه‌ها هستند که با هر 3 مربی صحبت‌های مقدماتی انجام شده است. گفته شده نکونام بند فسخ قرارداد دو‌میلیارد‌تومانی با فولاد خوزستان دارد و می‌تواند با پیشنهاد استقلال قراردادش با تیم خوزستانی را فسخ کند. البته ‌درآوردن نکونام از چنگ تیمی که سعید آذری را به‌عنوان مدیرعامل خود دارد، کار چندان‌راحتی به نظر نمی‌رسد؛ به‌ویژه اینکه آذری مدعی شده است تحت هیچ شرایطی اجازه رفتن نکونام به استقلال را نمی‌دهد. محمود فکری اما گزینه دیگری است که تا حدود‌ زیادی هم روی سکوها مقبولیت دارد و نمایش‌های درخشان او همراه با نساجی مورد پسند هواداران استقلال قرار گرفته است. اما فکری هم شرایط مشابهی با نکونام دارد و هنوز در تعهد تیم نساجی قرار دارد و از قضا تیمش را برای فصل بعد هم بسته است.


استقلال در بلاتکلیفی مطلق

مشخص نیست در استقلال چه می‌گذرد و چه کسانی تصمیم می‌گیرند و چرا به‌جای اینکه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود، هر روز به گزینه‌ها اضافه می‌شود. مدیران استقلال به‌‌جای اینکه به هوادارانشان آرامش بدهند، با سکوت باعث تشویش هواداران و تجمع آن‌ها در مکان‌های مختلف می‌شوند. با شرایطی که پیش می‌رود، هر روز یک نفر به صف نامزدهای سرمربیگری استقلال اضافه می‌شود و مشخص هم نیست که چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است. اینکه با‌وجود گذشت چند روز از انتخاب احمد مددی به‌عنوان سرپرست باشگاه هنوز همه‌چیز در ابهام است، جای سؤال دارد. واقعا در استقلال چه خبر است و چه کسی تصمیم نهایی را می‌گیرد؟ این اتفاق‌ها در‌حالی رخ داده که بازیکنان استقلال هم از شرایط موجود اظهار نگرانی کرده‌اند. باید دید در‌نهایت نیمکت آبی‌پوشان به کدام مربی می‌رسد و چه زمانی مسئولان باشگاه به جمع‌بندی می‌رسند تا خبرهای ضدونقیض در استقلال به پایان برسد و این باشگاه رنگ آرامش را به خود ببیند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->