تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
سرخط خبرها

برخی مرکبات هنوز به بازار میوه مشهد نرسیده است

  • کد خبر: ۴۶۲۸۲
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
برخی مرکبات هنوز به بازار میوه مشهد نرسیده است
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد گفت: اکنون از مرکبات فقط نارنگی در بازار فراوان است و پرتقال شمال و جنوب آنچنان در بازار عرضه نشده است.
طنین همتی | شهرآرانیوز، حسین مصدق درباره وضعیت مرکبات در بازار مشهد گفت: باغات مشهد بیشتر سیب و گلابی دارد و این ۲ محصول به فور در بازار موجود است، اما مرکبات که عموما از شهر‌های دیگر وارد می‌شود، به توزیع انبوه نرسیده است و دلیل آن نارس‌بودن این میوه‌هاست.

وی افزود: پرتقالی هم که در بازار موجود است و از شمال وارد می‌شود، رنگ‌آوری می‌شود، به این معنی که میوه به کمک موادی از حالت نارس درمی‌آید و به بازار عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد در ادامه یادآور شد: اکنون برای انبار و احتکارکردن میوه توجیهی نداریم. زمانی میوه انبار می‌شود که کمبود باشد، اما اکنون میوه به‌وفور در بازار هست و به‌دلیل وضعیت قیمت‌ها خریدار کم است.

وی درباره تفاوت قیمت‌ها به‌طور مثال نارنگی که از میانگین قیمتی ۴۰۰۰ تومان تا ۱۰ هزار تومان موجود است، تصریح کرد: بخشی از این تفاوت قیمت به کیفیت، نوع و ترشی و شیرینی میوه در بازار مربوط است. میوه جزو محصولات ضروری در سبد مصرفی مردم است و باتوجه‌به افزایش قیمت‌ها، خرید و مصرف همچنان ادامه دارد و باتوجه‌به دسته‌بندی کیفیت میوه در بازار، مردم به‌نسبت جیبشان خرید می‌کنند.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد تأکید کرد: اگر واحد صنفی تخلف کرد، شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۳۷۱۲۵۴۴۸ با اتحادیه به‌طور مستقیم ارتباط برقرار کنند تا در صورت گران‌فروشی صنف، وجه اضافی پرداخت به آن‌ها برگردانده شود.

وی ادامه داد: مغازه‌داران برمبنای فاکتور مجاز به احتساب سود منطقی و حداکثر ۳۵ درصدی هستند، اما به‌دلیل اینکه کیفیت بعضی میوه‌ها ممتاز نیست و به‌عبارتی غش دارد، معمولا با نرخ سود ۱۵ تا ۲۰ درصد حساب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->