تلاش جلالی برای گرفتن معافیت شرط و شروط روزبه چشمی برای تمدید با استقلال سیلوا در استقلال ماندنی شد علی نعمتی پیشنهاد ۲۰ میلیاردی پرسپولیس را رد کرد! بیرو بدون تیم به خاطر پول! بازگشت فرشید باقری به استقلال؟ برگزاری اردوی آبی‌پوشان در ترکیه مورایس در اصفهان ماندنی شد گاریدو: پرسپولیس در دنیا شناخته شده است | فلسفه ما تلاش برای بردن است درویش: با هماهنگی گاریدو، تیم را ترمیم می‌کنیم قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار با تراکتور همراه شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیئت سوارکاری شد
سرخط خبرها

مهاجم تیم ملی در تمرین شهرخودرو!

  • کد خبر: ۴۶۵۷۲
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
مهاجم تیم ملی در تمرین شهرخودرو!
مهاجم لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان ظهر امروز در تمرینات شهرخودرو حضور یافت و با شاگردان رحمتی تمرین کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، در پی موافقت سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران با درخواست باشگاه زنیت روسیه برای بازگشت سردار آزمون به تمرینات این باشگاه روسی، سردار امروز تا فاصله سفر بازگشتش به روسیه، همراه با شاگردان سید مهدی رحمتی به تمرین پرداخت.


سردار آزمون در این تمرین که در ورزشگاه کارگران تهران برگزار می‌شد با پوشیدن پیراهن شهرخودرو و شرکت در بازی درون تیمی، فضای جالبی را در کنار سایر بازیکنان به تمرینات شهرخودرو آورده بود.


ستاره تیم ملی فوتبال ایران که رفاقت دیرینه‌ای هم با مهدی رحمتی دارد، دقایقی نیز با سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان به گفتگو پرداخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->