انتقال بخشی از زوار اربعین ۱۴۰۳ از طریق دریا انتقال بخشی از زائران اربعین از طریق دریا | هنوز قیمت بلیت شناور‌ها مشخص نیست در صورت گرمازدگی باید به کجا مراجعه کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان دستگیری مردی که بر سر زباله باعث مرگ همسایه‌اش شد در معابرشهری مشهد بار ترافیکی نداریم (۷ مرداد ۱۴۰۳) عملیات فروغ جاویدان و شکست سنگین فرماندهان پوشالی مسعود و مریم متقاضیان جراحی تغییر رنگ چشم بخوانند | چه کسانی مجاز هستند؟ علائم افسردگی در کودکان و نوجوانان کدام است؟ کاهش دما از فردا (۸ مرداد ۱۴۰۳) | هوا خنک‌تر می‌شود جریمه پارک یا توقف در پیاده‌رو چقدر است؟ هفت مصدوم در تصادف ۲ پراید در جاده قوچان به چناران آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ‌ده‌تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد
سرخط خبرها

ثبت نام آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کشور اعلام شد

  • کد خبر: ۴۶۶۸۵
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
ثبت نام آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کشور اعلام شد
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کشور برای سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.
گروه جامعه شهرآرانیوز | سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای، زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های کشور برای سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

فاطمه زرین‌آبادی گفت: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی از ۲ تا ۹ آذرماه می‌توانند ثبت‌نام کنند و تاریخ برگزاری آزمون نیز ۱۵ اسفندماه امسال خواهد بود.

وی ادامه داد: متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته کشور می‌توانند از ۱۶ تا ۲۳ آذرماه امسال با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کنند. این آزمون نیز روز‌های ۶ و ۷ خردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور به کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: زمان ثبت‌نام داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۰، از ۱۲ تا ۱۸ بهمن‌ماه امسال خواهد بود و این آزمون روز‌های ۱۰ و ۱۱ تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

زرین‌آبادی درباره زمان ثبت‌نام و تاریخ آزمون‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی) تصریح کرد: تاریخ ثبت‌نام و آزمون این کنکور‌ها هنوز برنامه‌ریزی نشده است و به‌زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است با شیوع کرونا در ایران، همه آزمون‌های رسمی ورود به دانشگاه‌های کشور با تأخیری بی‌سابقه روبه‌رو شد و در نهایت هر ۳ آزمون در زمانی کمتر از ۴ ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->