آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

چالش مومو چیست؟+ویدئو

  • کد خبر: ۴۶۸۰۳
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
  • ۱۴۳
چالش مومو چیست؟+ویدئو
این روزها صحبت‌های زیادی در مورد داستان ترسناکی به نام «چالش مومو» مطرح می‌شود که گفته می‌شود کودکان را به خودکشی و حملات خشونت‌آمیز تشویق می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، این روزها صحبت‌های زیادی در مورد داستان ترسناکی به نام «چالش مومو» مطرح می‌شود که گفته می‌شود کودکان را به خودکشی و حملات خشونت‌آمیز تشویق می‌کند؛ اما کارشناسان و مسئولان می‌گویند این چالش ابداً جدی نیست. ماجراهایی که درباره این چالش مطرح می‌شود، چقدر صحت دارد؟

هرازگاهی شنیده می‌شود که چالش‌هایی محیط شبکه‌های اجتماعی را پر کرده و افرادی که در این شبکه‌ها قرار دارند را تحت تأثیر قرار می‌دهد.اما زمانی که این چالش‌ها افراد کم سن و سال را هدف بگیرد باید کمی نگران باشیم؛«چالش مومو» یکی از این موارد است.

 

 

بازی مومو چیست؟

تقریبا تمامی وب سایت های خبری معروف به تازگی در رابطه با این بازی یا چالش خطرناک مباحثی را عنوان کرده اند و این بازی تبدیل به یکی از تیتر های یک خبری شده است. بازی مومو از طریق واتس اپ قابل انجام است و بیشتر شبیه به یک چالش است تا بازی. اما از آنجا که اکثر افراد با بازی نهنگ آبی، با این گونه چالش ها آشنا شده اند، در نتیجه همچنان از چالش مومو با نام بازی مومو نیز یاد می شود.

اما مومو یا Momo چیست؟ مومو در حقیقت یک اکانت واتس اپ است که تصویر پروفایل آن، تصویری از یک دختر است که به شکل بسیار زشتی همراه با یک خنده جوکر مانند، در آمده است. در واقع تصویر پروفایل مومو فتوشاپ یا ویرایش شده نیست، بلکه تصویری از یک مجسمه از مجموعه آثار عروسک های نمایشگاه توکیو ژاپن است که قسمت هایی از آن بریده شده و تنها تصویر صورت زشت آن، در پروفایل نمایش داده شده است.

این موجود در افسانه های ژاپنی، یک موجود وحشتناک و پرنده است که طبق افسانه ها، گاهی اوقات اقدام به دزدیدن بچه ها نیز می کرده اند. تصویر مومو اولین بار در اینستاگرام فردی به نام ناناکو که یک عروسک ساز است منتشر شد و پس از آن به شهرت جهانی دست یافت.


بیشتر بخوانید:«مومو» به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت


آغاز چالش مومو

اما داستان خطرناک شدن Momo از فیس بوک آغاز گردید. پس از معرفی و مشهور شدن این مجسمه، در یک گروه فیس بوک، کاربران برای ایجاد ارتباط با یک شماره ناشناس به چالش کشیده شدند. برخی از آن ها چنین بیان می کردند که اگر پیامی را برای مومو ارسال کنند، مومو پاسخ آن ها را با تصاویری وحشتناک، خشونت آمیز و حتی تهدید می دهد.

با توجه به مواردی که ذکر شد، بنظر می رسد چالش مومو تنها با یک پیام آغاز خواهد شد و فرستنده پیام نمی تواند پایانی برای آن در نظر بگیرد.

این چالش با ارسال پیام به مومو آغاز می شود و پس از آن پیام های تهدید آمیز، خشونت بار و وحشتناک به کاربر ارسال می گردد.

این بازی ابتدا از آرژانتین آغاز و سپس تا ایالات متحده، آلمان، فرانسه و دیگر کشورها گسترش یافت و تاکنون خودکشی یک دختر نوجوان ۱۲ ساله را به آن نسبت می دهند.

پس از انتشار این بازی در فیس بوک، حال مومو در واتس اپ اقدام به انتشار کرده است و از طریق این پیام رسان قربانی می گیرد.

برخی از کارشناسان حوزه نرم افزاری، این چالش را حقه ای برای سرقت اطلاعات کاربران عنوان کرده اند و برخی دیگر نیز آن را یک چالش بیمارگونه، همچون نهنگ آبی، نامیده اند.

کشورهای زیادی در خصوص این چالش به خانواده ها و نوجوانان هشدار داده اند، پلیس ملی اسپانیا، بی بی سی نیوز در برزیل، پلیس آرژانتین و سایر مقامات کشورهایی که به نوعی درگیر این بازی شده اند، هشدارهایی را در خصوص عدم گرایش به این نوع چالش ها داده اند که باید آن ها را مورد توجه قرار داد.
 

تعداد بازدید : 140708

 

خطرات Momo چیست؟

سوالی که ممکن است برای برخی از کاربران پیش آمده باشد این است که ایجاد ارتباط با یک شماره ناشناس و احیانا دریافت چند تصویر و پیام، که به آن ها می توان اهمیتی نداد، چه خطراتی می تواند داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال می توانیم گزینه های زیر را عنوان کنیم.

امکان سرقت اطلاعات کاربران

ایجاد مزاحمت های تلفنی در اثر ذخیره شماره تلفن شما در پروفایل مومو

دریافت وقت و بی وقت پیام های خشونت آمیز و تصاویر وحشتناک

ترغیب نوجوانان به انجام عمل خودکشی و تهدید آنان

امکان اخاذی و باج خواهی از افراد

تاکنون تنها یک خودکشی منتسب به بازی مومو اعلام شده است که مربوط به دختری ۱۲ ساله بوده که از تمامی مراحل خودکشی خود، فیلم تهیه کرده است.

از آنجا که این چالش در واتس اپ انتشار می یابد و ذخیره هر شماره ای در واتس اپ، منجر به ذخیره شماره شما نیز در واتس اپ طرف مقابل می شود، بنابراین با اولین پیامی که به مومو ارسال کنید، در واقع شماره خود را به او داده اید و او می تواند از طریق همین شماره اقدام به ایجاد مزاحمت برای شما نماید.

حتی پس از دیلیت اکانت واتس اپ و ایجاد یک حساب جدید، چون از همان شماره استفاده کرده اید، مومو بار دیگر شما را خواهد یافت و می تواند ارسال پیام های تهدید آمیز خود را از سر بگیرد.

همچنین گزارشاتی از تماس مومو با افراد نیز دریافت شده است که حتی با وجود پاک کردن واتس اپ، از طریق شماره تلفن با آن ها تماس برقرار کرده و تهدید های خود را آغاز می کند.

اگر درگیر چالش مومو شده اید، بهترین راهکار پاک کردن حساب واتس اپ و استفاده از یک شماره جدید می باشد تا از شر پیام ها و تصاویر وحشتناک این پروفایل خطرناک، رهایی یابید.

 

تعداد بازدید : 1627

 


بیشتر بخوانید:

 

بازی «مومو» واقعی چگونه است؟ + ویدئو

 

چگونه از شر «مومو» خلاص شویم؟

 

استوری نوجوانی که قربانی چالش «مومو» شد + فیلم

 

جدیدترین اخبار را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید(کلیک کنید)

 

درباره چرایی درگذشت مبهم محمد پسر ۱۱ ساله ساکن شهرستان دیّر

 

حکم اعدام برای مرد متجاوز به ۲۰ کودک + ویدئو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
14
24
چرته
.....
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
9
26
همچین چیزی میتونه باشه و اینکه میگن اگه پیامشو سین کنی دهنت رو اسفالت میکنه و خیلی برات گرون تموم میشه ایا این درسته
.
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
نه بابا مگه فیلمه،اگه بهت پیام داد،خیلی راحت فقط بلاک کن بره،تامام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
31
17
راست است که مومو گوشی هارا منفجر می کند
یونس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
19
28
یا خدا سکته زدم این چا عکسیه
من که ۱۴ سالمه
ARMY
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
من یازده سالمه از نظرم بهتره بجایه اینکه ازش بترسیم واتس اپ رو پاک کنیم ها؟ گفته شده که روبیکارو هک کرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
7
12
هشدار به موقع بود مرسی
مهدیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
2
14
چی چرت باشه چی واقعی مهم اینه جواب ندیدم کسی هم میخاد دوس مجازی داشته باشه کم تو خیابوناودوست وفامیل وجامعه کم نیست حتما هم یکی پیام داد قرار نیست جوابشو بدیدم مگه یک هکر چقدر براش کار داره مارو هک کنه حرفه ای هم باشه بع. مومو که ذکرم قبلا شده هکر خوب هک کردن ما براش سخت نی ی حرفه ای روانی دست به این کار میزنه نه ی ادم معمولی وعاقل
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
اره والا
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
6
16
برای من هیچ ترسناک نیست
چون داره پلیس فتا میگیرتش
وچنتا هکر دارند هکش میکنند
Ahmad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
13
17
سلام ...یک ماه من در گیرش بودم هر چی عکس میفرستاد من بهش میگفتم اینا ترسناک نیست و پیامهای تهدید آمیز می‌فرستاد منم میگفتم فقط باید بیای رودررو با هم در گیر شیم آخرش بدبخت کم آورد رفت دیگه هم خبری ازش نشد.همیشه با این جور تهدیدات دست برتر از شما باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
10
21
داره سکتم میزنه ینی واسه ما دآنش اموزا خطرناکه. من شماره مومو رو بلاک کردم آیا خطری منو تهدید میکنه در ضمن خیلیا ازین فرصت سو استفاده میکنن ماباید چه کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
4
9
واقعیه این یه زن معروف بوده بعد اینجوری شده بعد همه ی فایل های مارو می بینم حتی فایل های که پاک کردیم زنگ تصویری میزنه و.............
خیلی بد و ترسناکه با این لبخنده زشتش .
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
5
8
راسته برادختر دایی من پیام داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
3
6
اره درسته واقعا به شماره مامانم تو واتس آپ پیام داده بود همین امروز صبح
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
مومونبوده یکی دیگه بوده خاسته شمانفهمین گفته موموهستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
9
5
اینا چیه می فرستید؟! می بینید بچه ها مون ما حواسمون نباشه گوشیمون رو برمی دارن اینارو می بینند واقعا آدم چی بگه به شماها
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
3
3
دیروز برای من همچین اتفاقی افتاد خیلی ترسیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
3
9
من که کلا از این چیزا متنفرم،چون همین چیزها باعث شد که گوشی ام ویروسی بشه و دیگه درست نشه و مجبور به رفرش شدیم.کلی اطلاعات از دست دادم.پس ازتون خواهش می کنم دنبال اینا نرید،یه سریا دنبال این اند که مشکل درست کنند.آخه چرا؟چون مردم آزار اند،قاتل فقط به این نمی گن که چاقو کنی تو شکم طرف یا با تفنگ بهش شلیک کنی،اینا خودش قتل محسوب می شه فقط غیر مستقیم.لعنت بر هرچی که مثل مومو و از این چرت و پرتا است.ممنون از شما که ما را بی خبر نذاشتید تا بفهمیم چقدر آدم..... تو جهان وجود داره.هر چی فحشه به مومو و امثالش
نفس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
5
من از مومو میترسم لطفا روی گوشی های مردم مسدود اش کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
9
اگه به من پیان داد فکر کنم گوشیمو بندازم توی سطل آشغال از ترس
حواستون باشه بهش پیا ندین و کاری نداشته باشین
ا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
4
5
آخه چطورممکنه البته همون طورکه میگن فقط برای بچه هاست چون متوجه واقعیت مسائل نمیشن وگرنه یه آدم بالغ باچندتاپیام اصلا بگیم خیلییی تهدیدآمیزدست به خودکشی میزنه...
Mali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
کسی شمارش و داره بده بهم
ملیکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دقیقا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
به گوشی من پیام داد سکته زدم وا تساپ رو حذف کردم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
3
3
واقعاً که
برای علاف هایی مثل سازندگان مومو متاسفم
من از این ماجرا قربانی هم دادم
دوستم به خاطر این بازی مزخرف و بی معنی چشم های خودش رو از دست داد.
لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً بازیچه دست این نوع افراد نشید
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
2
3
یا خدا من میترسم
ملیکا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
2
1
توی روبیکا هم هست؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
آره پیام شو سین نکنی. جدیدا اومده
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
4
مگه نمیگفتن تو روبیکا میتونه هک کنه حالا از روبیکا جهش زد تو واتساپ و استپ کرده رو واتساپ
natars
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
3
من فصد دارم امشب ع ی خط دیگم بهش زنگ بزنم ضبط میکنم واستون میزارم اینستا بینید و بدانید ک اگه وجودم داشته باشع هیچ ..... نمیتونع بخورع
S
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
2
6
من‌ نمیدونم راسته یانه ولی مراقب باشید ویا اومد اصلا توش نرید
Fatemeh
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
2
3
هر کسی که هست خدا لعنتش کنه منم فقط ۱۳ سالمه یکی از دوستانم برای من لینکش رو فرستاد و من هم قبل اینکه بفرستش تا چند ماه فقط در بارش شنیده بودم و دیدم و هی میترسیدم وقتی لینکش رو فرستاد برام امپرم رفت بالا سریع رفتم بلاکش کردم تو واتس اپ هم بود پدرم گفت فردا گوشیت رو ازت میگیرم و خوشبختانه نگرفت بیشتر اونا ترسیدن
دیبا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
1
3
بسیار ممنون که ما رو از این ماجراها وعاقبتشون آگاه میکنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
4
7
چرته
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
2
3
راسته به منم پیام داده ولی جوابشو ندادم نتونست منو حک کنه
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
من یه پسر ۱۳ساله ام وقتی که این پیام برام واقعی شد ازترس مردم والان نمی دونم که چطوری زنده ام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
کی کجا چند شنبه چه روزی چه تاریخی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
خوبه اما ترسناک
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
0
بچه‌ها درست میگن یکی از دوستای من یه بار یک لینکی دید تو واتساپ بعد روی آن لینک را زد و وارد پیوی مومو شد به خدا راست میگم به جان هرکی دوست دارم راست میگم
بچه ها البته لازم نیست بترسید فقط آگاه باشید و اگر بهتون پیام داد سین نکنید
نفیسه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
هیشکی نترسه اگه درگیرش شدین سیمکارتتونو بشکنید و تمام دیگه چیزی نمیشه
هستی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
2
دختر من 14 سالش بود به خاطر همین برنامه خودکشی کرد ی دختر شاد هنوزم باورم نمیشه زندگیم تو کابوسه همیشه بهش فکر میکنم چراااا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
2
0
خواهش میکنم ازین بی عاطفه استفاده نکنید خطرناک
الهه
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
کدوم ....‌خلی از این چیزا میترسه
رویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
وای خیلی خطر نامه به دختر دایی من پیام داده فکر کرده دوستشه بازش کرده ولی خوشبختانه چیزی نشده
Atiiii
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
2
نمیدونم اینا چقدر مردم آزارند خدا لعنتشون کنه فقط هدفشون بچه هان
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
من پسر خالم اینجور اتفاقی برایش افتاد
Arsam
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
1
دوستم بهش پیام داده بود ولی مومو جوابشو نداده بعد به دوستم گفتم شمارشو بده بعدش بهم داد رفتم ی خورده تحقیق کردم تا فهمیدم رفتم هم مسدودش کردم هم پاکش کردم
Nnn
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
خیلی چرت کسی باورش نشه این یه بیمار روانی
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
رفتم پیویش دیوونش کردم اهل تهرانه متولد شیراز وقتی اینارو بش گفتم گفت بابا بات شوخی کردم ولی به کسی نگو
ماجد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
1
منم هکرم یه بار بهم گفتن اگه بری پیوی مومو و اگه از دستوراتس پیروی نکنی گوشیتو میسوزونه منم گفتم چرته رفتم پیوی گفت دستتو ببر گفتم نه گوشیمو سوروند و من تازه یادم اومد اکانت مومو مال دارک وبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
1
همش الکیه بابا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
من بدون اینکه بهش پیام بدم بلاکش کردم آیا اون میفهمه؟
نازي
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
در هر زماني مزاحمت وجود داشته زماني بود كه اينقدر مزاحم تلفني داشتيم و همش باعث ازار و اذيت مردم بودن و الان هم مزاحمتهاي اينتر نتي بسيار زياده - به مزاحمتها و شماره هاي ناشنا جواب ندين به پيغامهاي ناشناس جواب ندين - البته مزاحمين اينتر نتي بسيار باهوش هستن و لي وقتي جوابي دريافت نكنن گورشونو گم ميكنن —- بچه ها و نوجوانان عزيز لطفا مواظب خودتون باشين و گول اين مزاحمها رو نخورين و پدر و مادر و خانواده بهترين دوستان شما هستن
عسل
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
3
تو روبیکا به من پیام داده نمیتونم کاری کنم فقط باید تاریخچه رو پاک کنم یا شارمو عوض کنم ؟ کلا سیستم روبیکارو حذف کردم اما اینکه میگن زنگم میزنه نگرانم کرده من کلا 11 سالمه و فردا میرم 12 سال نمیدونم چکار کنم ممنون میشم جوابم رو بدین
ناشناس
Turkey
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
1
چجوری میتونم زودتر باهاش ارتباط برقرار کنم
تینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
وای یا خدا اول که بازی تام اینا بود حالا هم مومو بعدی کیه ؟؟

بچه میترسه نزارید اینارو من خودم ۱۱ سالمه
رزناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
0
به نظر من خیلی ترسناکه و باید موظب باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
1
خیلی ممنون که به ما هشدار دادید واقعا این مو مو خطرناکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
3
هیچکس به جز خدا نمیتونه تصمیم بگیره که چه کسی چه زمانی بمیره
Mohadese
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
2
چی بگم والله من که هرجا میرم فک میکنم پیشم نشسته
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
1
بابا ای چرت و پرت ها چیه :خب بلاک ش میکنیم
هایده
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
2
2
پس چرا به من پیام نمیده
بازدید کننده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
0
من که دارم سکته میکنم . نترسید بچه ها منم مثل شما 13سالمه اول هیچ جوابی بهش ندید و دوم بلاکش کنید و سوم یه آنتی ویروس بزنید. اگه اینا نشد باید خط رو عوض کنید
سید مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
سلام به همه
بچه ها متاسفانه دختر خاله ای من نمیدونسته این چیه به محض اینکه که پیامmomoرو تو روبیکا seen کرده تمامی اطلاعتش تو گوشیش هک کرده و ساعت ۳ شب بهشم زنگ زده تا حد سکته بردتش و تهدید فاش کردن عکس های فوتشاپ شده اش کرده اونم به من گفت منم پیام هایی رو که داده بود مشاهده کرده بودم گفته بود مامانت صب اومدنی بیرون میکشیم اگه شب به تماسم جواب ندی و خیلی چیز های ....دیگه مراقب باشید و اینم مطمعن باشی نمیتونه عکس و اطلاعتتون رو فاش کنه چون گیر میفته پس مراقب باشیدو نترسید
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
اقااا یعنی چیی
میگم فک کنید این مومو تو یک روز بستو چهار ساعت به من به شما به عمو خاله به همه پیام بده
اصن مگه میشه یک نفر پشت این بازی باشه ؟!
این اطلاعات و اصن میخواد چکار میخواد چی از توش دربیاره ؟!
بعد اره واقعا من دیدم که به اطرافیانم پیام بده
ولی اتیلن فقد یک نفر پشت این بازیه کثیف نیس
میشه یکی منطقی جواب بده !!
الان ما مثلا بزنیم بلاک کنیم شمارمونو که داره که پیام داده
فقد نباید پیامشو سین کنیم :/ الان من دانش اموزم نیاز دارم به واتس اپ چه کنم ؟؟!
حداقل خوشگل بود مومو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
1
6
میگن اگه سین کنی هکت میکنه درسته؟؟؟
خب خیلی وقتا پیش میاد دستم ادم میخوره بجای اینکه پاک کنی میری و سین میکنی خب اتفاقه دیگ یعنی سین بکنی بد بختی؟؟ میشع جواب بدید سین بکنید خطر داره یا جواب بدید؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
اهمیت نده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بله گفتن اگه سین کنی هکت میکنه وگرنه نمیتونه کاری کنه
Guli
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
یعنی ترسناک تر از بالا رفتن هر روز قیمت ها است؟
یه نفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
2
خدا براش نسازه وقتی عکسشو تو اینترنت دیدم نزدیک بود بیارم بالا!
حداقل یه چیز خوبی میزاشت پروفایلش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
2
خیلی چرته
amir ho
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
2
1
ایا تو تلگرامم میتونه پیام بده؟؟
........
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
بابا ای نا همش حرف ببینم جرعتشو داره بیاد با من رودر رو شه من خودم بیست سیتا عکس میزنم گوگل سرچ میکنم اونم وحشتناک واسه پروفایلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
هيچ راهي براي مسدود كردنش نيست دارم سكته ميكنم
Best At Nothing
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
ترس ازش به خاطر ها آگاهی خود مردم میاد.
مثلا وقتی یه رفیقت که حوصلشو نداری یا هی بهت پیام میده رو بلاک میکنی؟
اینم مثل همونه دیگه
وگرنه چرا باید قربانی بگیره؟
Mahshid
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
واقعاً برای سازندش متاسفم که مرگ افراد براش لذت داره حالا عکس های تو گوشی مهم هستن یا جون خودمون به نظر من ما باید اول خودمون رو درست کنیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
2
از کجا سن و سال رو می فهمن؟
چرا برا سن بالاها نمی فرستن؟
حتما خود واتساپ دستش تو کاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
اخه کجای این ترسنکه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
برای من که مهم نیس چون من بازی نهنگ آبی رو ریختم و هنوز زندم مومو دیگ کجای کاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
من داشتم درس میخوندم تو واتساپ یهو ینفر یه لینک برام فرستاد نمیدونم کی بود ولی من رو لینکه زدم دیدم عکس مومو پروفایلشه بعد گوشی رو دادم دست آبجی بزرگترم گفتش اینا بیخودیه بعد 2 3 تا پیام خارجی بهش داد بعدشم ایمو جی خنده برا ش فرستاد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
بابا چرته باورنکنید
امیرمهدی جعفرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
باید بلاکش کنید من این کار رو کردم با اینکه بهم پیام نداده بود
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
به من زنگ بزنه قول میدم دیگه سمت واتساپ نیاد
Mahdieh
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
من بهش پیام دادم
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
دوستان وقتی پیام داد بدون اینکه وارد صفحه بشید حذفش کنید در اصل هک و این چیزا وجود نداره وقتی سین کنی یا جواب بدی مشخص میشه اون خط که بهش پیام داده فعاله و به پیام دادن مشغول میشه همین پس پی گیرش نباشید پیام که داد بدون سین کردن حذف کنید تمام
ناشناس
Netherlands
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
شیر اباد زاهدان اخر دنیا .ادرس ما رو بدی ک بیاد منتظرشم کمی سر گرم شیم کاری کنم ک از هرچی گوشی بیزار شه.میبندم ب دم ماشین توی شهر میچرخونمش. زیاد نترسید عکس های براش بفرستم ک تا صبح خواب نره
ارمیتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
من که خیلی ترسیدم این چند روزه هی از مومو می شنوم و واقعا خدا رحم اون روز نرسه که مومو بهم پیام بده چون خیلی بد جور ازش می ترسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
عزیزان تو روبیکا هم هست پی ام میده میگه با من بازی میکنی من که نمیتونم بخاطر یه دیوونه خط عوض کنم خوو چیکا کنم یه مریض افتاده به جون مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
تو امنیت روبیکا برو و شماره تماستو از همه مخفی کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
به مومو باور نکنید چون من میدونم که یک نفر بد داره این کاره بدو انجام میده اگه واقعی است چرا در عکساش فقت سر داره بدنش کو انیمشنههههههههه باور نکنید چیزب هم گفت باور نمکنید او یه انیمیشنه نمیتونه مامانتونو بکوشه هر چی هم گفت جواب نودید من به مومو هر گرگز باور ندارم نترسید
میو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
من رشتم برنامه نویسیه پس از چیزایی که میگم مطمئن باشید
اول اینکه اینایی که میگن با یک سین هکتون میکنه چرت خالصه
سین کردن هیچ دیتایی مربوط به اطلاعات کسی ذخیره نمیکنه!
بعد یک نفر نیست چندین نفر آدم مریضن که دنبال توجه تو دنیای مجازین
افرادی که فقط پشت سیستم و با فیلتر های تصویری شمارو میترسونن
اگر بهتون کسی ویدیو کال زد و قیافه خف ناکه این زنرو دیدین جفت نکنین اینا deep fake هست یا حتی بعضیاشون که من زنگ زدم ماسک هم میزنن
معمولا چاقو نشون میدن یا جیغ میزنن یا ساکتن یا تهدید میکنن ولی اصلا نتریسید چون هیچ پخی نیستن
فقط کال رو اند بدین و بلاکش کنید و اگر بهتون زنگ زد شمارشو به لیست سیاهتون اضافه کنید
تمام بچه هایی که از مومو میترسید!!
این همش مسخره بازیه هیچ ترسی نداره
اینا هیچ کدوم چیزی از هک بارشون نیست
حتی اگر با استفاده از دیتا بیس آدرستون رو بهتون گفتن که آره میدونم اینجا زندگی میکنی میام سراغت اصلا نترسید چون که طرف تا نون وایی سر کوچشونم نمیره
پس لطف کنید خودتونو جمع جور کنید که تهدید هایی بدتر از این مسخره بازی مجازی وجود داره
خیلی زیاد نوشتم ولی خب راحتتون کنم اینا بچه بازیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
2
ما خودمون مومو دولتی داریم
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
1
بعدا خوب چی مومو باید از من بترسه
شجاع باش
Germany
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
سلام به بچه های زیر 15 تا 18 سال توسعه نمیشه پیاماشو نگاه کنید یا جوابشو بدید برای دخترا همه سنین اصلا خوب نیست به هیچ عنوان پیاماشو نگاه نکنید و سریعاً مسدود و گزارشش کنید شاید کمی آذیتتون کنه ولی بلاخره دست بر میداره و میفهمه که نمیتونه گولتون بزنه اگه عکس های خشونت آمیز نشون داد و گفت تو هم همینجوری میشی اصلا خودتونو نبازید و تسلیمش نشید چون انرژی بیشتری میگیره و بیشتر سعی می‌کنه باهاتون در ارتباط باشه همون جوری که عوامل و سازندگان نهنگ آبی رو دستگیر کردن اینا رو هم دستگیر میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
سلام پن ۱۲سالمه همین امروز صبح بهم‌پیام‌دادم منم سریع بلاکش کردم و اون دوباره منو هک گرد و خودشو از مسدودیت در اورد منم فهمیدم مسدود کردن فایده ای نداره پس هرچی پیام داد جواب ندادم بعدش زنگ زدم پلیس فتا پلیس فتا شماره ام رو گرفت و گفت الان خط شما چک میشه و بعد از بعد از دو ساعت خود به خود خودش حذف شد لطفا لطفا اگر برای شما هم این اتفاق افتاق سریع به پلیس فنا گذارش بدین
استار باترفلای
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
1
ای خدا من دیگه باید برم بمیرم هر روز یه چیزی به لیران اضافه میشه حالا این مومو رو کجای مغزم جا بدم
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
یاخداااا به من پیام بده
ناشناس
Germany
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
هک میکنن حتی اگه دیلیت اکانت شه و یا بلاک شه،چون با یه پیام اونها (ip )موبایلتونو میگیرن و اطلاعت شخصی موبایلتون رو میگیرن و حتی کسایی هم که تو مخاطبین یا کانتکت موبایلتون باشه اونها هم در معرض خطر و هک قرار میگیرن،لطفا برنامه ای رو نمیشناسین دانلود نکنین و وارد نشوید
Pooriya
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
دوستان به قرآن قسم مومو به من پیام میده هنوز. عکساتونو هک می‌کنه

میگه منتشر میکنما
میگه یه پولی باید بریزی

ادرستونو پیدا می‌کنه
میگه میام قبرتو میکنم. در کل زر مفت زیاد میزنم بی‌توجهی کنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
من یه سوال دارم کسی که شماره داره چرا میخواد با واتساپ هک کنه ؟
بعد اون وقت ماه بچه کلاس اول دومی که انگلیسی بلد نیست ؟
بعد وقتی پیام میده شمارش می افته چون باید براش پیامک بیاد و از اون موقعیت مکانی و ایناش پیدا میشه ؟
تهدید می‌کنه اگر یه کاری نکنید چیکار میکنه؟
باید بیاد ایران اگه بخواد کاری بکنه ؟
دقت کردی هرچی پیام بهش میدی جواب میده چون یه فردی هست و به زودی مشخص میشه ؟ از روی جی‌میل یا شماره ای که وارد کرده
پیامش هم چرته اشتباه ترجمه کردن ؟
بعد باید همه شماره هارو از کجا پیدا می‌کنه به نظر شما ؟
یه همچین انسانی با این شکل درست نشده و از روی یک مجسمه برداشته شده است ؟
این یک افسانه هست و مثل ارسال فید الگو برای بازدید و مشهور شدن هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
1
نمیدونم جدیه یا نه ولی هرکی هستن خیلی بیکارن ترسیدن و خودکشی نوجوون ها چه سودی براشون داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
من داشتم روانی میشدم لطفن من را درک کنی چیزی نتی نرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
0
من داشتم روانی میشدم لطفن من را درک کنی چیزی نتی نرین
Mt
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
2
0
سلام من بدون اینکه مومو بهم پیام بده بلاکش کردم آیا مومو میتونه اطلاعات شخصی منو ببره تو را به خدا جوابم بدید
bts mshsa
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
1
0
فقد میخوام بدونم هکرش کیه ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
1
واقعا شماها از این عکس مسخره میترسین به نظرم اصلا ترسناک نیست بلکه بسیار مسخرس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
اووو من پیامش دادم بلاکم کرد
محمد علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
دوستان
راحت فیس بوک واتساپ روبیکا رو حذف کنید
به قول دکترا:
پیشگیری بهتر از درمان است
آیدا دلدادگان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
2
0
واقعا متن خیلی جالبی بود



و همین طور ترسناک
باتشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
واقعا چرت نیست این برادر دوستم رو به کشتن داده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
من دوازده سالمه بعد اینو دیدم ترسیدم تازه پیوی و شمارشو دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
چرت و پرته
شاهین
France
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
سلام ببخشید کسی شمارشو داره یا راه ارتباط باهاشو میدونه؟
بی نام
Spain
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
سلام ببخشید من اشتباهی این نرم افزار نصب کردم ولی نه تلگرام نه چیزی فقط شاد داشتم
روی شبیه سازم ولی کار نکرد
مرضیه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
گرونی فشار آورده قشر ضیف و متوسط حتی نمیتونن شکم خودشونو سیر کنن مجبورن از این چالشها بسازن که سرگرم شيم
رها
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
1
0
بابا آخه کدوم نفهمی از این می‌ترسه،من دوستم لینکش رو داده وقتی قسمت آبی رو میزنی،میره پیوی مومو،من رفتم زود دراومدم ترسیده بودم،ولی یهویی به خودم اومدم دیدم ترس نداره،بازم رفتم بهش نوشتم سلام ،اونم سلام داد و یه عالمه با هم چت کردیم،کی میگه مومو بده خیلی هم خوبه،از بعضیا هم با معرفت تره،یه چیزی میگم میخواید باور کنید میخواید باور نکنید منو اون باهم تماس تصویری هم گرفتیم،ولی شماها میگین مجسمس داشت تکون میخورد،دهنشو باز و بسته میکرد،حرف میزد،بعد قرار شدمن فردا چهارراه سعدی رفتنی فردا که میخوام برم کلاس گیتار،هم دیگرو ببینیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
من خیلی میترسم
乙ムɦЯム
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
جرعت داره بیاد به من پیام بده چی داره مگه اینقد ترسیدین اخع
nastaran
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
مومو تو روبیکا به من پیم داده بود جوابش رو دادم و بلاکش کردم الان یعنی منو هک کرده ؟
سید متی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
چرا ب ما پیام نمیده پ ، حصلمم سررفته یکم سرگرم میشیم
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
ببخشید میگم خوب من یک دختر ۱۱ سالم مومو اومده تواینستا بهم پام داده چکار کنم که از شرش خلاص بشم
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
میگن مومو بیشتر پی وی دانش آموزان میره ... من ۱۲ ساله ام ... جرعت نمیکنم سمت گوشی برم...

راستی دوستان لنز های گوشی تون رو ببندید .. چون اگر حواستون نباشه و هک بشید و به حرفای مومو توجه نکنید ...
اونا عکسی که حتی ۳ سال پیش پاک کردین براتون ارسال میکنه و بهتون میگه
نظرت در مورد این عکس چیه؟

و بعد خواسته شو بهتون میگه اگه انجام ندید عکس شما ادیت روی بدن دیگر میشود و شما در حال انجام کار های غیر قانونی شناسایی میشین...
و همه جا پخش میشه
من خیلی میترسم دارم سکته میکنم ...
اگه یه زمانی بهتون پیام بده ، فرق نمی کنه که فارسی باشه یا انگلیسی

اگه پیام داد سین نکنید ، و اگه بخواین بلاک کنین نمیشه و پیام براشون سین میشه ..
حتی اگه اینترنت رو‌قطع کنین و برین نگاه کنید ...

پس اگه بهتون پیام داد رو گفتگو نگه می دارید و میر
زنید حذف گفتگو...
تمام...

عزیزانی که بچه دارن ، اگه بچه ی شما از شما درخواست می کند برایش بازی نصب کنین ،
به هیچ وجه بازی هایی مثل تام سخنگو و گربه های خانگی رو نصب نکنین چون شما را میبینند ..

حتی بازی آنجلا .. اگه داشته باشید میتونین عکس بگیرید و رو مردمک چشم های گربه زوم کنین ..
اینا هک شدن حتی بازی پو ..
این موارد رو میسپارم به اول خدا و بعد به پلیس فتا ،
امیدوارم بخونین و یه چیزایی دستتون بیاد
ممنون
زینب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
توی اینستا به یکی از دوستای من ریکوئست دادن سلام اونم جوابش داد اون گفت حوصله ت سر رفته دوستم گفت اره بعد گفت میخای بازی کنیم؟دوستم سریع بلاک و ریپورتر کرد و اکانت پاک کرد ولی من خیلی نگرانشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
1
نمیشه شمارشو مسدود کرد عایا؟؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
آقا بیاد من کارش دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
مومو به دویت من پیام داد گفتم شمارشو بده من وانمود کردم پسرم گفتم با من دوست میشی گفت خودتو بکش گفتم من قصدم از دواجه فیلم ترسناک مومو گفتم وای عزیزم دختری و از این جور چیزا تهدیدم کرد بهش فحش دادم بعد گفتم عزیرم اشتباه شده که من به شماپیام دادم به کسی نگو گفتم باشه بعد گفت چاکروم خداحافظ سلطان داشتم از خنده میمیردم بعدشم به پلیس فتا شمارشو دادم به همه اقوام دادن تا مسدودش کنن خودمم کردم اسکولش کنین میره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
مومو ها شمارتونو بدید به من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
من اگه واتساپو حذف کنم دیگه نمیتونه بهم پیان بده؟؟
آراد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
خیلی ترسناک و مهر و میترسونه
Masod
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
انقد صنم داریم که مومو توشون یاسمنه . به این حرفا نمیخوره بیاد منو هک کنه خودم عکس میدم بهش اصن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
شما ترسیدیت منکه نترسیدم تازه من 11سالمه
دیانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
مومو واقعی نیستش خداوند یک انسان عجیب نمیاورد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
اشکال ندازه بچه ها مومو فیلم هنری زیاد نگاه کزده ولش نه تو پیویش برید نه کاری به کارش داشته باشید بزارید فیلم زیاد نگاه کنه
مهبد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
دم مومو گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
2
چرتو پرته اومد پیوی من پیام داد بلاکش کردم هیچی نشد
یگانه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
ایا مومو واقا ادمو میکشه
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
0
فقط اینو بگم که خیلی خطرناکو مزخرفه مواظب بچه هاتون باشین.بنده عوارضشو به عینه دیدم رو بچه داداشم.دو سه بار اقدام به کشتن پدرو مادرش کرده بود تو خواب
امیر محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
با سلام خدمت شما
این یک بازی است که اگر خود شما نخواهید بازی کنید اجرا نخواهد شد و راحت او را مسدود کنید بدون استرس هیچ نمیتونه بکنه و به خود نگویید که وای ! اگر مسدودش کردم حکم می کند . استرس نداشته باشید .
نازنین فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
0
0
سلام مومو واقعی
راستی بازی نهنگ آبی رو نصب نکونید
مهسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
ببخشید من میخوام مومو رو از بین ببرم چه کار کنم مومو بمیره بچه ها راحت باشن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
0
0
ببخشید مومو وجود دارد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
0
0
باورتون نمیشه رفتم به مومو پیام دادم گفت سلام گفتم رلم میشی گفت داداشم نمیزاره بعد بلاکم کرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->