خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

حکم اعدام برای مرد متجاوز به ۲۰ کودک + ویدئو

  • کد خبر: ۴۶۷۹۰
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
حکم اعدام برای مرد متجاوز به ۲۰ کودک + ویدئو
مرد شروری که پس از ورود به خانه‌های ۲۰ زن و کودک آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم این پرونده مجرم سابقه‌داری به نام عارف است که از دی‌ سال ۹۷ تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و پس از چند روز بازداشت شد.

 

او با زدن زنگ خانه‌ها وقتی مطمئن می‌شد کودکان در خانه تنها هستند، به بهانه دادن پول، آنها را فریب می‌داد و می‌خواست که در را باز کنند. او پس از ورود به خانه‌ها و بستن دست و پای طعمه‌هایش، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و با سرقت اموال قیمتی از آنجا فرار می‌کرد.

 

یکی از کودکان که دختربچه‌ای ۸ساله و ساکن نازی‌آباد بود می‌گفت این فرد زنگ در را زده و سراغ پدر و مادرش را گرفته است. به گفته این دختربچه، ‌متهم وقتی مطمئن شده که او تنهاست به دروغ ادعا کرده پولی برای پدرش آورده و به این بهانه وارد خانه شده و با تهدید چاقو دختر بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموال قیمتی خانه مانند پول، طلا و ارز را سرقت کرده است.

 

این مرد علاوه بر آزار و اذیت کودکان، در جریان ۲ سرقت، ۲ خانم ۲۰ و ۳۰ساله را نیز با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داده بود. علاوه بر این، او برای سرقت وارد مهدکودکی که تصور می‌کرد خانه است شده بود و یکی از مربیان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود اما وقتی متوجه شده که مهد کودک است فرار کرده بود.

 

با شکایت خانواده‌ها و شروع تحقیقات پلیسی، سارق مخوف در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی‌ها به آزار و اذیت دست‌کم ۲۰ کودک با این شگرد اعتراف کرد.

 

عارف که مردی ۳۲ ساله است و پیش از این ۱۵ بار زندان را تجربه کرده و اعتیاد شدیدی به شیشه دارد در تحقیقاتی گفت: زنگ خانه‌ها را می‌زدم و اگر بچه‌ای جواب می‌داد، او را سؤال و جواب می‌کردم تا ببینم در خانه تنهاست یا نه. به او می‌گفتم پدر و مادرت خانه هستند؟ اگر می‌گفت هستند که بی‌خیال می‌شدم و می‌رفتم اما اگر می‌گفت نیستند به دروغ می‌گفتم که پول برایشان آورده‌ام. می‌گفتم پول برای پدرت است و خودم را از دوستان پدرش جا می‌زدم. وقتی با چرب‌زبانی کودک را فریب می‌دادم از او می‌خواستم در را باز کند تا پول را تحویلش بدهم. پس از آن وارد خانه‌ می‌شدم تا پول و طلا سرقت کنم. دست و پایشان را با طناب یا چسب می‌بستم و گاهی وقت‌ها بی‌آنکه کاری به کارشان داشته باشم اموال قیمتی را می‌دزدیدم، اما گاهی صدایی که ناشی از توهم شیشه بود به من می‌گفت برو سراغ کودکان و آنها را آزار و اذیت کن.

 

وی ادامه داد: گاهی مجبور می‌شدم روزانه زنگ بیشتر از ۲ هزار یا ۳ هزار خانه را بزنم تا شاید از میان آنها کودکی آیفون را بردارد و در خانه تنها باشد.

 

این متهم اقرار کرد که اغلب پول و طلاهای سرقتی را در بازی قمار باخته است. در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدر این متهم سارق بوده که سال‌ها قبل، زمانی که متهم کودک بوده، هنگام سرقت در محاصره پلیس گرفتار شده و با شلیک مأموران کشته شده است.

 

با توجه به اتهامات این فرد و تعداد شاکیان، بازپرس جنایی تهران پرونده این متهم را به اتهام مفسد فی‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاد. وی پس از محاکمه در دادگاه انقلاب مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شد. این حکم مدتی قبل به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و پرونده برای انجام مقدمات اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد تا به‌زودی این مرد به دار مجازات آویخته شود.

 

اعترافات تکان‌دهنده کفتار سیاه تهران

تعداد بازدید : 1333
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->