آمریکا: قصد اعزام نیرو به اوکراین را نداریم رژه سراسری شناور‌های بسیج دریایی به‌مناسبت روز قدس برگزار می‌شود عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند
سرخط خبرها

آخرین مناظره ترامپ و بایدن درمورد چه موضوعاتی است؟

  • کد خبر: ۴۷۵۱۱
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
آخرین مناظره ترامپ و بایدن درمورد چه موضوعاتی است؟
هنگامی‌که دو رقیب ریاست‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ برای آخرین مناظره مقابل هم قرار بگیرند، نوبت هرکدام از آن‌ها، برای پاسخ‌گویی به سوالاتی درباره خانواده‌های آمریکایی، نژاد در آمریکا، تغییرات اقلیمی، امنیت ملی و رهبری فرابرسد، میکروفون دیگری قطع خواهد بود.
هدی جاودانی | شهرآرانیوز؛ هنگامی‌که دو رقیب ریاست‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه ۱ آبان ۹۹ برای آخرین مناظره مقابل هم قرار بگیرند، نوبت هرکدام از آن‌ها، برای پاسخ‌گویی به سوالاتی درباره خانواده‌های آمریکایی، نژاد در آمریکا، تغییرات اقلیمی، امنیت ملی و رهبری فرابرسد، میکروفون دیگری قطع خواهد بود.
 
۹۰ دقیقه مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن به بخش‌های ۱۵ دقیقه‌ای و ۶ موضوع تقسیم شده است و هر نامزد دو دقیقه زمان دراختیار دارد تا پاسخ خود را بدون هیچ وقفه‌ای ارائه دهد و سپس به مدت ۹ دقیقه، میکروفن‌های طرفین روشن خواهد بود تا وارد بحث آزاد درباره آن موضوع شوند. کمیسیون غیرحزبی برگزاری مناظرات ریاست‌جمهوری، طی اعلام این مقررات جدید مطرح کرده که از نارضایتی کمپین‌های طرفین مناظره به‌خوبی باخبر است و با این همه، تأکید کرده که چنین مقرراتی به منظور برقراری موازنه و در جهت منافع مردم آمریکا، که این مناظره‌ها برای آنان برگزار می‌شود، اعمال شده است. کمپین ترامپ اعتراض خود را به مقررات جدید و دقیقه‌آخری این مناظره اعلام و درعین‌حال بیان کرده است که جمهوری‌خواهان در مناظره پنجشنبه‌شب شرکت خواهند کرد.
 
جمهوری‌خواهان همچنین به موضوع چندین سوال که دبیر این نشست، کریستین ولکر، خبرنگار ان‌بی‌سی، انتخاب کرده است، معترض بوده و مطرح کرده اند که پیش از این توافق کرده بودند مبحث سیاست خارجی موضوع بحث این مناظره باشد. ترامپ نیز در همین راستا گفته است که شرایط این مناظره را «بسیار ناعادلانه» می‌داند و همچنین بی‌طرفی کمیسیون را زیر سوال برده است. از طرف دیگر، سخنگوی کمپین بایدن اعلام کرده که پیش از این، کمپین‌های انتخاباتی ترامپ و بایدن، هر دو با کمیسیون مناظره توافق کرده بودند که انتخاب موضوعات مناظره برعهده ولکر باشد. کمپین دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان را به دروغ‌گویی متهم کرده و گفته است که «دونالد ترامپ از پاسخ‌گویی به سوالات بیشتر درباره واکنش اسف‌بار دولتش به ویروس کرونا واهمه دارد.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->