قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۴ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو | کنسرت صادق بوقی در ترکیه!
سرخط خبرها

روزهای دشوار «حامد همایون» پس از ابتلا به کرونا

  • کد خبر: ۴۷۵۸۵
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
روزهای دشوار «حامد همایون» پس از ابتلا به کرونا
حامد همایون خواننده پاپ که مدتی است به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد روزهای سختی را سپری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در ماه‌های اخیر علاوه بر خواننده‌ها چند عضو دیگر جامعه موسیقی هم به کرونا مبتلا شده‌اند. متأسفانه از میان هنرمندان مبتلا به کرونا هم چند مورد درگذشت ثبت شد تا اهالی موسیقی هم مانند سایر اقشار جامعه از گزند بحران همه‌گیری این ویروس مخوف در امان نباشند.

حامد همایون یکی دیگر از خوانندگان پاپ است که درگیر این ویروس شده است، او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام وضعیت خود را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

 


بیشتر بخوانید: نگاهی به آلبوم‌هایی که به دلیل شرایط کرونایی انتشارشان به تعویق افتاده‌ است


 

همایون در این ویدئو گفته است: خیلی متشکرم که در دو هفته گذشته جویای احوال من و خانواده ام بودید. به لطف خدا و دعای خیر شما عزیزان حال من از روزهای ابتدایی ابتلا به ویروس کرونا بهتر است اما روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم.

همینجا عاجزانه از همه شما خواهش می‌کنم که از ماسک استفاده کنید و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنید که گاها مواجه با این بیماری خیلی سخت خواهد شد و واقعا مملکت در شرایط خیلی سختی قرار گرفته است.

رضا بهرام، احسان خواجه امیری دیگر خوانندگانی هستند که پیش از این درگیر این ویروس شده‌اند.

منبع: هنرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->