ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم
سرخط خبرها

ایرادهای جدید فیفا از اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران| تعلیق فوتبال نزدیک‌تر از رگ گردن؟

  • کد خبر: ۴۷۶۰۵
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
ایرادهای جدید فیفا از اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران| تعلیق فوتبال نزدیک‌تر از رگ گردن؟
فدراسیون جهانی فوتبال پس از مدت‌ها بالاخره پاسخی در خصوص اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال ایران ارائه و ایرادهای جدیدی به آن وارد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، پروسه اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال از ماه‌ها قبل تاکنون ادامه دارد و همچنان به پایان نرسیده است. در آخرین مرحله، این فدراسیون با رفع ایراد‌های مدنظر فیفا، در مرداد سال جاری نسخه پیشنهادی را به فیفا ارسال کرده و پاسخی را تاکنون دریافت نکرده بود، اما امروز فدراسیون فوتبال از دریافت پاسخ فدراسیون جهانی خبرداد.

این فدراسیون نوشت: «بر این اساس، فیفا ضمن قبول کلیات و اکثریت موارد مندرج در اساسنامه فدراسیون مواردی جزیی را جهت اصلاح در بخش مقررات انتخاباتی اعلام کرده است. فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر و تشکر از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه مذکور را در موعد مقرر خواهد داد.»
 
مشخص نیست فیفا تا چه زمانی برای فوتبال ایران و ثبت اساسنامه‌ای جدید و بی ایراد صبر خواهدکرد اما آنچه واضح است اینکه به نظر نمی رسد اقدام جدیدی به این زودی در خصوص رفع مشکلات اساسنامه صورت بگیرد. فدراسیون نشینان قطعا می‌دانند که فیفا بر سر تعلیق با هیچ فدراسیونی شوخی ندارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->