حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

ابطال تعهدات مالی سعادتمند به وریا و دانشگر

  • کد خبر: ۴۷۶۰۷
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
ابطال تعهدات مالی سعادتمند به وریا و دانشگر
احمد مددی بعد از اعلام خبر کاهش قرارداد عجیب پورحمیدی، دروازه بان سوم استقلال به دنبال کاهش قرارداد‌های میلیاردی وریا غفوری و محمد دانشگر است. مددی قرارداد‌هایی که درزمان سعادتمند امضاء شده را قبول ندارد چراکه سازمان بازرسی نیز به این موضوع ورود کرده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز،تعهداتی که احمد سعادتمند میان باشگاه استقلال و برخی بازیکنان ایجاد کرده خارج از عرف است و مدیران جدید قصد دارند قراردادهای فی مابین با بازیکنان را تغییر دهند. احمدسعادتمند که این روزها با مصاحبه های حاشیه ای به برخی پیشکسوتان استقلال می تازد در دوران مدیریت خود رفتار عجیبی درقبال برخی بازیکنان داشت و قراردادهایی برای آن ها تنظیم کرد که حالا صدای مدیران جدید را درآورده است.

برای مثال او درحالی که می‌دانست باشگاه استقلال یک فصل دیگر با وریا غفوری قرارداد دارد، اما اقدام به ابطال قرارداد قبلی و نگارش قرارداد دو ساله جدید کرد درحالی که اصولا مدیران باشگاه‌ها در مواجهه با بازیکنانی که پا به سن گذاشته اند قدری محتاط‌تر عمل می‌کنند و هیچ گاه با آن‌ها قرارداد بلند مدت نمی‌بندند و معمولا قرارداد‌ها با این بازیکنان یک ساله است. نظیر همین اشتباه را در زمان مدیریت افتخاری و فتحی نیز شاهد بودیم خسرو حیدری با اینکه به دوران پایان فوتبالش رسیده بود قراردادی ۲ ساله را با باشگاه استقلال منتعقد کرد که این موضوع را واکنش‌های تندی از سوی رسانه‌ها نیز همراه بود وبسیاری باشگاه استقلال در عقد قرارداد با بازیکنی که دوران فوتبالش تمام شده مقصر دانستند.
 
نظیر همان استقلال در مواجهه با کاپیتان استقلال هم شده و سعادتمند قراردادی با وریا منعقد کرده که هم از لحاظ مالی نا مناسب است و هم از لحاظ تعداد فصول. البته بعید است که مدیران استقلال قرارداد ۲ ساله وریا را ابطال کنند و احتمالا این بخش از تعهد باشگاه استقلال به آقای کاپیتان باقی خواهد ماند، اما درباره میزان پرداختی باشگاه به این بازیکن تجدید نظر خواهد شد. پیش‌تر درباره پورحمیدی، دروازه بان دوم استقلال نیز گفته می‌شد که برای همراهی استقلال درلیگ قهرمانان آسیا خواستار دریافت یک میلیاردتومان پول شده بود که صحبت‌های اخیر مددی این موضوع را به اثبات می‌رساند که مدیران سابق قراردادی خارج از عرف را با این دروازه بان منعقد کرده اند. دروازه بانی که سال‌های حضور دراین باشگاه حتی در یک بازی بزرگ هم حضور نداشته مشخص نیست که چرا چنین مطالباتی دارد؟!
 
اما زیاده خواهان درمقابل استقلال کم نیستند. نه تنها پورحمیدری و وریا غفوری قرارداد‌های خارج از عرف نوشته اند بلکه محمد دانشگر هم قراردی ۱۳ میلیاردی را منعقد کرده که حالا تیم جدید مدیریتی استقلال قصد ندارد چنین تعمدی را عملی کند چراکه سازمان بازرسی کل کشور نیز به شدت روی قرارداد‌های فوتبال تمرکز کرده و حساس شده و به باشگاه‌ها توصیه کرده هرگز زیر بار چنین تعهداتی نروند. البته دانشگر نیز با حربه جدایی و پیوستن به تیم‌های قطری توانست رای مثبت سعادتمند، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال را برای ایجاد چنین تعهدی به دست آورد، اما مدیرعامل سابق باشگاه استقلال باید درک می‌کرد که تصمیم‌های او تا چه اندازه می‌تواند به ضرر باشگاه استقلال باشد. به هرحال سراسیمگی و شاید هم بی تجربگی سعادتمند در عقد قرارداد با بازیکنان استقلال، مدیران کنونی را به نقطه‌ای رسانده که خواستار تغییر در شیوه نامه قرارداد‌ها شده اند.
 
آن‌ها قصد دارند در روز‌های آتی نیز دیگر بازیکنان را به باشگاه فراخوانده و درصدی از قرارداد آن‌ها را کاهش دهند. دراین شرایط خیلی بعید است که باشگاه استقلال با پیشنهاد بالای علی کریمی موافقت کند و پیش بینی می‌شود این بازیکن اگر دنبال دستمزد بیشتر باشد استقلال را به سمت سپاهان ترک کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->