زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

رئیس جمهور: مطالبات معوق پرستاران در اولویت پرداخت قرار گیرد

  • کد خبر: ۴۷۶۱۳
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
رئیس جمهور: مطالبات معوق پرستاران در اولویت پرداخت قرار گیرد
رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد پرداخت مطالبات پرستاران را در اولویت قرار دهد.
گروه جامعه/شهرآرانیوز،  قاسم جان بابایی، معاون درمان وزیر بهداشت، چهارشنبه ۹ مهرماه از تأمین اعتبار به منظور پرداخت مطالبات پرستاران و کادر درمان خبر داده بود و اعلام کرده بود ظرف روز‌های آینده و به‌طور متوسط مطالبات پرسنل در هر استان به میزان دو تا سه ماه پرداخت می‌شود.
اکنون بعد از گذشت بیش از دو هفته گویا قرار است این وعده عملیاتی شود. پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور به انتشار خبری در این زمینه اقدام کرده است مبنی بر اینکه به دنبال ارائه گزارش از وضعیت پرداخت مطالبات کادر درمان کشور بویژه پرستاران به رئیس جمهور، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد: " مطالبات پرستاران با اولویت پرداخت شود".

در پی نوشت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  آمده است: "در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست. "

رییس جمهوری افزود: دوستان دولت از محمدباقر نوبخت، عبدالناصر همتی تا عبدالرضا رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام‌های مفید و موثری انجام داده‌اند. همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

روحانی خاطرنشان کرد: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنجشنبه مطرح کنید، انشاالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم.


لازم به ذکر است که سال گذشته نیز در پرداخت حقوق معوق پرستاران تاخیر‌های ۸ تا ۲۲ ماهه ایجاد شده بود. این در حالی است که در ۷‌ماه گذشته، بیشترین فشار بر کادر درمان و به‌ویژه گروه‌های پرستاری بوده است. آمار‌ها تا ابتدای تابستان حکایت از ابتلای ۹هزار پرستار به کوویدـ۱۹ دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->