نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

هیئت مدیره جدید انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی انتخاب شدند

  • کد خبر: ۴۷۶۲۵
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۰
هیئت مدیره جدید انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی انتخاب شدند
مجمع عمومی انتخاباتی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی امروز با حضور اعضای خود در فرهنگ‌سرای رسانه مشهد برگزار شد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مجمع با حضور و نظارت رضا خسروی، عضو هیئت مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ایران، و همچنین حضور حداکثری اعضا با تعداد ۴۹ نفر برگزار شد.

در این برنامه ابتدا محمدجواد رستم‌زاده، رئیس انجمن، گزارش عملکردی از فعالیت‌های ۳ سال گذشته به اعضا ارائه کرد. پس از ارائه گزارش‌هایی توسط خزانه‌دار و بازرس دوره قبل انتخابات نیز با کاندیداتوری ۱۲ نفر از اعضا برای انتخابات هیئت مدیره و ۳ نفر برای انتخاب بازرس مجمع وارد رأی‌گیری شد.
هیات مدیره جدید انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی انتخاب شدند
 

با‌توجه‌به حضور ۴۹ عضو در مجمع و ۴۹ برگه رأی شمارش آرا با نظارت رضا خسروی، علی عبداحد و محمدرضا خزائی، پیشکسوتان استان، انجام شد.

در پایان شمارش آرا محمد‌جواد رستم‌زاده، حسین نخعی، جواد طاری‌بخش، محسن بخشنده، حمیدرضا معصومیان، آرمین رهبر و بهمن هوشمندفر به‌عنوان ۷ نفر عضو اصلی هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی برای مدت ۳ سال انتخاب شدند و محسن حیدری نیز به‌عنوان عضو علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب شد.


حامد پویان نیز به‌عنوان بازرس اصلی هیئت مدیره و سینا حسینی به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای این دوره سه ساله انتخاب شدند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->