وقوع انفجار در کابل (۹ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی نجیب بارور، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی حکیم بینش، شاعر افغانستانی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) شعرخوانی محمدکاظم کاظمی در حضور رهبر انقلاب + فیلم (۶ فروردین ۱۴۰۳) طالبان: ایران کمی دیگر حضور مهاجران را تحمل کند واکنش سفیر سابق ایران در کابل به موضع دوگانه طالبان به حادثه تروریستی کرمان و مسکو افزایش سه برابری ابتلا و ۱۰ برابری مرگ بر اثر بیماری تب کنگو در افغانستان (۳ فروردین ۱۴۰۳) وقوع انفجار شدید در پایتخت افغانستان (۲ فروردین ۱۴۰۳) داعش عامل انفجار قندهار است (۲ فروردین ۱۴۰۳) انفجار در قندهار افغانستان ( ۲فروردین ۱۴۰۳) سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: ما در جام ملت‌های آسیا تازه واردیم افغانستان، تولیدکننده عمده «شیشه» | قاچاق موادمخدر از افغانستان کاهش محسوسی نداشته است کرزی خطاب به طالبان: مدارس را به روی دختران باز کنید یک روزنامه اسپانیایی: اگر افغانستان خشخاش کشت نکند هزاران نفر در اروپا می‌میرند نمایندگان جامعه‌ تشیع افغانستان پیشنهادات خود را به‌صورت کتبی به طالبان سپردند ابراز نگرانی گزارشگران بدون مرز درباره تاثیر منفی محدودیت‌های طالبان بر چشم‌انداز رسانه‌های افغانستان لحظه افطار بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان + فیلم افزایش ۳۸ درصدی کودکان کار در افغانستان هشدار‌ها درباره احتمال جاری شدن سیل در ۱۵ استان افغانستان امضای تفاهمنامه میان سازمان ملی مهاجرت و بیمه سلامت برای اتباع خارجی
سرخط خبرها

«جان پدر کجاستی؟» به تابلوهای شهری مشهد رسید + عکس

  • کد خبر: ۴۹۱۱۹
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
  • ۱
«جان پدر کجاستی؟» به تابلوهای شهری مشهد رسید + عکس
پس از آنکه شهرداری تهران برای همدردی با خانواده جان‌باخته‌گان حمله تروریستی دانشگاه کابل چند تابلو شهری را به این موضوع اختصاص داد، حالا شهرداری مشهد هم با چند تابلو شهری با برادران و خواهران افغانستانی همدری کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - پس از حمله مهاجمان مسلح به دانشگاه کابل و جان‌ باختن شماری از دانشجویان بیگناه افغانستانی در این حمله هشتگ «جان پدر کجاستی؟» فرصتی را فراهم کرد که ایرانی‌ها به غمخواری برادران و خواهران افغانستانی خود برخیزند. اقدامی که رابطه واقعی دو ملت را بیش از پیش نشان داد.

 

دیپلماسی شهری فرصتی برای نزدیکی کشورها، ملت‌ها و فرهنگ‌ها به یکدیگر است. زبان، فرهنگ و تاریخ مشترک ایران و افغانستان چیزی است که در طول هزاران سال شکل گرفته و جداشدنی از هم نیستند.

 

حمله تروریستی به دانشگاه کابل قلب‌های هزاران انسان آزاده را در نقاط مختلف کره زمین به درد آورد، اما به ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها یادآوری کرد که همسایه‌ها بهتر از هر کشور دیگری در شادی و غم به درد یکدیگر می‌خورند.

 

برای تماشای عکس‌ها در سایز بزرگ‌تر بر روی آن‌ها کلیک کنید

 

 
 
:بیشتر بخوانید
جان پدر کجاستی؟ به تابلوهای شهری مشهد رسید + عکس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
خدا از تمام ایرانی ها راضی باشد دستتون درد نکنه که با ما هم دردی میکنید من از طرف کشورم از تمام ایرانی ها تقدیر تشکر میکنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->