نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

باشگاه «سامان» ورشکست شد!

  • کد خبر: ۴۹۱۸
  • ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
باشگاه «سامان» ورشکست شد!
بعد از محرومیت فیفا، شوک دوم هم به قدوس وارد شد

ستاره دوملیتی فوتبال ایران که امید بسیار زیادی به درخشش او در تیم ملی برای انتخابی جام‌جهانی2022 وجود داشت، روزهایی برزخی را در فوتبال اروپا تجربه می‌کند. قدوس که در زمان کی‌روش و به دعوت این مربی تابعیت ایرانی گرفته بود و پیراهن تیم ملی کشورمان را در جام‌جهانی گذشته هم به تن کرد، با حکمی ازسوی فیفا 4 ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده و علاوه بر این، با جریمه‌ای چهارمیلیون‌یورویی هم روبه‌رو شد. این بازیکن هم‌اکنون نیز در شرایطی خاص قرار گرفته است که احتمالا آینده حرفه‌ای‌اش را با چالشی بزرگ روبه‌رو کند.


ورشکستگی باشگاه سوئدی!
دیروز رسانه‌های سوئدی از بحران عجیب مالی باشگاه اوسترشوند پرده برداشتند و مدعی شدند با حکم چهارمیلیون‌یورویی فیفا علیه این تیم، هیئت‌مدیره باشگاه در فکر اعلام ورشکستگی برای فرار از پرداخت‌های کلان هستند؛ اتفاقی که ممکن است شوک دوم به سامان قدوس بعد از حکم محرومیت چهارماهه اخیر ازسوی کمیته انضباطی فیفا باشد. با شکایت اوئسکا اسپانیا به کمیته انضباطی فیفا، سرانجام این نهاد بین‌المللی بعد از کشمکش‌های فراوان ستاره تیم ملی ایران و باشگاه آمیان فرانسه را به‌همراه باشگاه اوسترشوند سوئد در قضیه انتقال تابستان گذشته مقصر شناخت تا به‌این‌ترتیب حکم سنگینی برای سامان و سوئدی‌ها صادر شود. این حکم درحالی‌که قابل تجدید‌نظر است، ازسوی وکلای باشگاه سوئدی در حال بررسی مجدد است؛ اما احتمال فرار از آن بسیار اندک به نظر می‌رسد. سایت fotbolldirekt سوئد در گزارشی درباره آخرین تحولات این پرونده از تصمیمی پرده برداشت که ممکن است عواقب سنگینی برای ستاره دوملیتی ایران درپی داشته باشد. به نوشته این سایت با حکم چهارمیلیون‌یورویی فیفا عملا مشکلات مالی اطراف اوسترشوند بیشتر از همیشه شده است؛ تاجایی‌که شنیده می‌شود اگر مذاکرات با شهرداری و سهام‌داران برای تأمین منابع مالی برای فرار از بحران‌های مالی فراهم نشود، این باشگاه اعلام ورشکستگی خواهد کرد. در صورت اعلام ورشکستگی، مشکلات سامان قدوس بیشتر از همیشه خواهد شد؛ چون باید پرداخت جریمه چهارمیلیون‌یورویی فیفا به اوئسکا را نیز به گردن بگیرد تا مجوز بازگشت به فوتبال حرفه‌ای را به دست بیاورد. رقمی که پرداخت آن اصلا کار آسانی به نظر نمی‌رسد و ممکن است دوران دوری از میادین را برای این ستاره بیست‌وچهارساله بیشتر کند. ویلن، یکی از مقامات عالی‌رتبه باشگاه، با تأیید اینکه بدهی‌های باشگاه از رقم 15 تا 17میلیون یورو برآورد می‌شود، از تلاش شبانه‌روزی برای حل بحران و همین‌طور تجدیدنظرخواهی اوسترشوند برای شکستن حکم اخیر فیفا صحبت کرد و مدعی شد هیئت‌مدیره باشگاه روز 17سپتامبر جلسه‌ای اضطراری خواهد داشت تا درباره برنامه‌های خود برای تأمین بودجه و عبور از این بحران بحث و تبادل‌نظر داشته باشد.


کلاهبرداری باشگاه اسپانیایی!
رئیس سابق باشگاه اوسترشوند این‌روزها به‌خاطر ماجرایی که گریبان‌گیر ستاره ایرانی پیشین و همین‌طور باشگاه سوئدی شده است، به‌شدت زیر تیغ انتقاد قرار دارد. رئیس سابق اوسترشوند در واکنش به این هجمه‌ها، همه کاسه‌کوزه‌ها را سر ستاره ایرانی شکست و مدعی شد چون این بازیکن مشاوران خوبی نداشت، در چنین‌گرفتاری‌ای اسیر شد. این چهره سرشناس فوتبال سوئد گفت: رفتاری که سامان قدوس از خود هنگام حضور در باشگاه اوئسکای اسپانیا بروز داد، ساده‌لوحانه بود. امضای برگه‌هایی که شما نمی‌دانید در آن‌ها چه چیزهایی نوشته شده‌اند، به نظرم ساده‌لوحانه است. او ادامه داد: این اتفاق درصورتی رخ داد که به او گفته بودیم پای هیچ برگه‌ای را امضا نکند و فقط برای بازدید از وضعیت باشگاه برود. ما هیچ قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای با باشگاه اوئسکای اسپانیا برای انتقال سامان قدوس نداشتیم؛ اما آن‌ها در همین زمان با او قراردادی امضا می‌کنند. قراردادی که در آن تأکید شده بازیکن از نظر حقوقی به هیچ باشگاه دیگری متعلق نیست. این ادعای مطرح‌شده اگر کاملا بر اساس واقعیت باشد، نشان می‌دهد که باشگاه اسپانیایی عملا سامان قدوس را فریب داده است؛ چراکه بر اساس این ادعا، قدوس درحالی‌که گمان می‌کرده تنها برای شرکت در تست‌های پزشکی تیم اسپانیایی در مقر آن باشگاه حاضر شده و قرار است مدارک مربوط به تست پزشکی را امضا کند، با مدارکی به زبان اسپانیایی روبه‌رو‌ می‌شود که از آن چیزی نمی‌داند و امضایش می‌کند. درحالی‌که در بازگشت قدوس به سوئد مشخص می‌شود آن مدارک، قرارداد او بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->