کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

انتقاد رئیس انجمن خوش‌نویسان از عملی‌نشدن وعده اعطای وام به هنرمندان

  • کد خبر: ۴۹۲۵۹
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
انتقاد رئیس انجمن خوش‌نویسان از عملی‌نشدن وعده اعطای وام به هنرمندان
رئیس انجمن خوش‌نویسان ایران در خراسان رضوی از عملی‌نشدن وعده مسئولان مبنی بر اعطای وام خسارات ناشی از کرونا به هنرمندان انتقاد کرد.
 
امیری|به گزارش شهرآرانیوز، به‌گفته محمدعلی باقرزاده طوسی، چند ماه است وعده‌ای مبنی بر جبران خسارات مشاغل هنری آسیب‌دیده از کرونا به هنرمندان داده شده است، اما هیچ‌کس پیگیر این ماجرا نیست و کسی وامی با این عنوان دریافت نکرده است.
او با گله از وضعیت بسیار بد کار استادان خوش‌نویسی می‌گوید: الان شرایط نسبت به اوایل وضعیت کرونا بسیار بدتر و از هفته گذشته کلاس‌ها تعطیل شده است. وعده‌ووعید مسئولان مبنی بر جبران خسارات واردشده هم اصلا عملی نشده است، گرچه ما هنرمندان هم پوست‌کلفت شده‌ایم.
به‌گفته باقرزاده، در شرایط کنونی هنرمندان از متولیان امر قطع‌ امید کرده‌اند‌ و سعی می‌کنند خودشان گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند: هنرمندان باید همت و توافق و نیروهایشان را جمع کنند تا دست‌کم شرایط خود را حفظ کنند، زیرا متولیان از هنرمندان هیچ حمایتی نمی‌کنند.
به‌گفته او به‌تازگی شخصی با عنوان «نماینده مدیرکل در امور شهرستان مشهد» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روی کار آمده است که جلساتی با هنرمندان برگزار کرده و وعده‌هایی داده است: هنرمندان با شنیدن طرح‌ها و برنامه‌های او انرژی و امید تازه‌ای گرفته‌اند، البته می‌دانیم هرکس که وارد سیستمی می‌شود، انرژی دارد و تازه‌نفس است، اما در بسیاری مواقع، اشخاص پس از مدتی که وارد سیستم می‌شوند در آن سیستم حل می‌شوند. امیدواریم واقعا این وعده‌ها عملی شود و امید هنرمندان بار دیگر از بین نرود.
رئیس انجمن خوش‌نویسان ایران در خراسان رضوی در پایان صحبت‌هایش از تلاش‌های خودجوش هنرمندان دراین‌زمینه یاد می‌کند و می‌گوید: در شرایط کنونی خودمان هم بیکار ننشسته‌ایم و کلاس‌های خصوصی و به‌صورت انفرادی برگزار می‌کنیم، اما هنرمندانی که فقط از همین راه ارتزاق می‌کنند، با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->