۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟ راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر
سرخط خبرها

جزئیات دستگیری جاعل ویزای آلمان در مهاباد

  • کد خبر: ۴۹۷۱۹
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
جزئیات دستگیری جاعل ویزای آلمان در مهاباد
این متهم با همدستی ۲ نفر دیگر به برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی با مالباختگان کرده بود و با واریز مبالغی توسط شاکیان به حساب فردی در کشور آلمان کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ ستاد محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در خصوص بازداشت این فرد گفت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مهابادی مبنی بر اینکه فردی با اقدامات فریب کارانه و با ادعای تهیه روادید کشور آلمان اقدام به کلاهبرداری و جعل کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی مهاباد برابر تحقیقات فنی و استعلامات تخصصی مشخص شد که متهم به طریق زیرکانه با همدستی ۲ نفر دیگر به برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی با مالباختگان کرده و با واریز مبالغی توسط شاکیان به حساب فردی در کشور آلمان کلاهبرداری می‌کند.

 

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیسی و پس از کسب دستورات قضایی لازم، کلاهبردار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه ارزش تقریبی کلاهبرداری انجام شده ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شد.

 

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->