استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

درخشش «حامد حدادی» در لیگ بسکتبال چین

  • کد خبر: ۴۹۷۷۶
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
درخشش «حامد حدادی» در لیگ بسکتبال چین
حامد حدادی این‌روز‌ها به ستاره بی‌رقیب لیگ بسکتبال چین تبدیل شده است و گویا زیر سبد، هیچ بازیکنی جلودار او نیست. نه‌تن‌ها در ایران بلکه در آسیا حامد حدادی به‌عنوان یک ستاره بی‌نظیر شناخته شده است؛
به گزارش شهرآرانیوز، اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال کشورمان به‌منظور حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا از دیروز آغاز شده است. ۲۰ بازیکن از‌سوی مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی، به اردو دعوت شده‌اند؛ اما حامد حدادی، لژیونر بسکتبال کشورمان که در لیگ چین حضور دارد، به این اردو نمی‌رسد.

حامد حدادی این‌روز‌ها به ستاره بی‌رقیب لیگ بسکتبال چین تبدیل شده است و گویا زیر سبد، هیچ بازیکنی جلودار او نیست. نه‌تن‌ها در ایران بلکه در آسیا حامد حدادی به‌عنوان یک ستاره بی‌نظیر شناخته شده است؛ بازیکنی که گویا به‌این‌زودی‌ها تمام‌شدنی نیست. سنتر ۲۱۸‌سانتی‌متری ایران در سی‌وپنج‌سالگی بار دیگر به اوج رسیده است و این‌روز‌ها حسابی در ترکیب سیچوان در CBA می‌درخشد.
کافی است برای اینکه به ارزش‌های حدادی در لیگ باکیفیتی مثل چین پی ببریم، به آمار برد‌و‌باخت‌های تیم سیچوان قبل و بعد از اضافه‌شدن حامد به ترکیب این تیم دقت کنیم. این ستاره ایرانی به‌خاطر مشکلاتی که کرونا به وجود آورده است، از دور پنجم به سیچوان اضافه شد. قبل از ورود او تیمش ۳ باخت و فقط یک برد را کسب کرده بود، اما با ورود امپراتور بسکتبال آسیا همه‌چیز متفاوت شد.

در پایان راند یازدهم سوپرلیگ بسکتبال چین، سیچوان وضعیت بسیار بهتری پیدا کرده و به رده دهم صعود کرده است. این تیم بعد از اضافه‌شدن حدادی در‌حالی ۳ باخت را متحمل شده که ۴ برد نیز به دست آورده است. در‌واقع با حضور سنتر ایرانی نتایج کاملا برای سیچوان متفاوت شده و این تیم در هفته‌های اخیر دائم در حال صعود در جدول بیست‌تیمی CBA بوده است.

اتفاق جالب‌تر، اما درخشش بی‌نظیر حامد حدادی در هفته‌های اخیر است. این ستاره ایرانی که به نظر می‌رسد در اوج آمادگی قرار دارد، ۳ بار برای تیمش تریپل‌دبل کرده (وقتی آمار تعداد گل، پاس گل و ریباند بالاتر از ۱۰ باشد).

او جمعه سومین تریپل‌دبل خود را مقابل شنزن ثبت کرد تا به‌همراه جمال فرانکلین، بازیکن سرشناس آمریکایی شانکسی، تنها‌بازیکنانی باشند که در این فصل CBA تریپل‌دبل کرده‌اند. البته حدادی ۳ بار این آمار را ثبت کرده و با فاصله، صدرنشین است.
وقتی بازی‌های سیچوان با حضور حدادی را بررسی می‌کنیم، کاملا نقش این بازیکن در نتیجه‌گیری تیمش مشخص است. حامد چه زیر سبد خودی و چه تیم حریف به کمتر‌بازیکنی اجازه خودنمایی می‌دهد و جالب اینکه با هوش بالای خود هم‌تیمی‌هایش را نیز در موقعیت گل‌زنی قرار می‌دهد.

این بازیکن سی‌وپنج‌ساله و خستگی‌ناپذیر تیم ملی ایران که ۴ بار سابقه کسب عنوان MVP قاره کهن را دارد و به نظر نمی‌رسد به این زودی در ایران جانشینی برای او پیدا شود، قبلا هم ارزش‌های خود را بار‌ها در لیگ چین و دیگر‌کشور‌های خارجی نشان داده است؛ تا‌جایی‌که حامد هر فصل با مشتریان زیادی از CBA مواجه می‌شود و یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیکنان حال حاضر چین به حساب می‌آید.
هواداران سیچوان با آمادگی فوق‌العــــاده این‌روزهـای حدادی امیدوارند خاطرات خوش تیمشان با این ستاره دوست‌داشتنی بار دیگر تکرار شود. قهرمانی سیچوان در سال‌۲۰۱۶ با درخشش حامد حدادی هنوز از یاد آن‌ها نرفته و با روند رو‌به‌رشدی که سیچوان در پیش گرفته است، بعید نیست این فصل هم آن‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در CBA لقب بگیرند.

اگر خللی در برگزاری سوپرلیگ چین به وجود نیاید و حدادی همین‌طور قدرتمندانه و در سلامت کامل پیش برود، بدون‌شک تیم ملی ایران هم باید در سال برگزاری المپیک از این اتفاق خوش‌حال باشد. وقتی این سنتر ۲۱۸‌سانتی آماده باشد، ایران توانایی قدرت‌نمایی برابر هر تیمی را در دنیا خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->