نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

زیر پوست ورزش استان

  • کد خبر: ۳۸۸۹۴
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
زیر پوست ورزش استان
حمیدرضا معصومیان - دبیر سرویس ورزش روزنامه شهرآرا
اول/ ورزش خراسان رضوی روز‌های چندان‌خوشی را سپری نمی‌کند. اگر از تیم شهر‌خودرو و ماجراهایش در لیگ برتر بگذریم، احوالات ورزش خراسان بزرگ چندان چنگی به دل نمی‌زند و بیشتر رشته‌های ورزشی در کما و بلاتکلیفی هستند. البته بخشی از این فضا، مرهون میهمان ناخوانده کروناست! ولی سوای این برایند آنچه در پهنه ورزش این خطه دیده می‌شود، فقط کمی بیشتر از هیچ است. درحالی‌که سهمیه والیبال خراسان رضوی در لیگ برتر سوخته و از هندبال، کشتی و بسکتبال خبری نیست، بسیاری از رشته‌های ورزشی نیز به محاق فراموشی رفته‌اند و در‌های خیلی از هیئت‌های ورزشی، مدت‌هاست باز نشده است! اما در‌این‌میان نکته جالب اینجاست که این ایستایی نه‌تن‌ها چیزی از حاشیه‌های مترتب بر ورزش کم نکرده، بلکه حتی بر آن افزوده و انگار اهالی ورزش از سر بیکاری و شاید بی‌مسابقه‌ای، دوز حاشیه‌سازی‌شان صدچندان شده است!

دوم/ از اداره کل ورزش و جوانان خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد. بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته حول‌و‌حوش پرونده قضایی مدیر‌کل افتاد، این اداره به جاده خاکی زده و از روز‌های بی‌حاشیه خود در حال فاصله‌گرفتن است. اداره‌ای که در دوسه‌سال اخیر مسیر با‌ثباتی را طی می‌کرد، انگار نمی‌خواهد دست از ذات حاشیه‌پسند خود بردارد و شاید نیمه‌تعطیل‌بودن ورزش، آن‌ها را دو‌باره به صرافت ماجرا‌هایی انداخته است که چند سال پیش دردسر‌های زیادی برای مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان ایجاد کرد و درنهایت مأموریت او را در این سازمان مهم زودتر از چیزی که تصور می‌شد، به نقطه ناکارآمدی و کناره گیری کشاند. سناریویی که با توزیع شب‌نامه و فرستادن محرمانه لیست حقوق کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به رسانه‌ها، هاشمی‌جواهری را از ماندن در بدنه مدیریتی ورزش خسته و بی‌انگیزه کرد، ظاهرا دوباره‌نویسی شده و این‌بار مدیری را نشانه گرفته که فارغ از همه ضعف‌و‌قوت‌هایش، فضای ورزش استان را از زمان روی‌کار‌آمدنش آرام و کم‌حاشیه کرده است.

سوم/ آنچه گفته شد، اشاره‌ای کوتاه و موجز به جریانی است در زیر پوست ورزشمان که از شدت و ضعف آن بی‌خبریم؛ ولی می‌دانیم که هست و می‌خواهد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد. اینکه این جریان به چه کسانی وصل می‌شود و چه کار‌هایی قرار است بکند، بماند؛ اما روشن و مبرهن است که این داستان به سود ورزش خراسان رضوی نیست. آن‌گونه که گفتیم، حال این ورزش خوب نیست و درحالی‌که کار زمین‌مانده و مشکل حل‌نشده بسیار دارد، راه‌افتادن جنگ ریاست که فقط منافع چند نفر را تأمین می‌کند و نفع کل ورزش استان را به خطر می‌اندازد، اتفاق خوشایندی نیست. این تکرار خطای آزموده‌ها و این برگشت به حاشیه‌ها که پیش‌تر کمر ورزش استان را خم کرده بود، هراسی ست که امیدواریم به واقعیت تبدیل نشود؛ چراکه در غیر این صورت ویروسی بدتر از کرونا به جان ورزشمان خواهد افتاد که درمانش قطعا آسان نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->