استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

کشتی فرنگی ایران به فینال قهرمانی جهان نرسید

  • کد خبر: ۵۱۵۰
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۳
کشتی فرنگی ایران به فینال قهرمانی جهان نرسید
در مسابقات ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان هیچ‌کدام از نمایندگان کشورمان نتوانستند راهی فینال شوند.
پیکار‌های نیمه‌نهایی ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی پایان یافت که هیچ‌کدام از نمایندگان ایران موفق به رسیدن به فینال و کسب مدال طلا نشدند. مسابقات ۳ وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح دیروز در شهر نورسلطان کشور قزاقستان پیگیری شد که درنهایت هیچ‌کدام از نمایندگان کشورمان نتوانستند راهی فینال شوند. بدین‌ترتیب با توجه به نتایج ۴ وزن نخست و ۳ وزن دوم، تیم ملی کشتی فرنگی ایران همچنان در حسرت مدال طلا ماند و باید فعلا در انتظار کسب مدال برنز در رقابت‌های امروز باشد.
 
دیروز در پیکار‌های ۳ وزن پایانی که در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰کیلوگرم برگزار شد، ۲ نماینده ایران راهی دیدار رده‌بندی شدند و یک ملی‌پوش دیگر هم به گروه بازنده‌ها راه یافت تا صبح امروز برای رسیدن به دیدار رده‌بندی به میدان برود. در وزن ۶۰کیلوگرم علیرضا نجاتی صبح دیروز در دور نخست با نتیجه ۹بر ۰ سیداله تاژایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و در دور بعد هایتم محمود از مصر را با نتیجه ۳بر ۱ شکست داد. وی در ادامه با نتیجه ۷بر ۰ از سد کیم سئونگ هاک از کره‌جنوبی گذشت و سپس ایوو آنگلوف از بلغارستان را با نتیجه ۳بر ۱ مغلوب کرد؛ اما در نیمه‌نهایی مقابل کنچیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه ۱۰بر ۱ شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. البته نجاتی موفق شد با همین نتایج نیز سهمیه المپیک۲۰۲۰ توکیو را کسب کند. در وزن ۷۷کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸بر ۰ کیم‌هیون‌وو از کره‌جنوبی را از پیش‌رو برداشت. وی در دور بعد مورسالیف از آذربایجان را با نتیجه ۷بر۳ شکست داد؛ اما در دیدار بعدی مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه ۹بر ۱ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در فینال، گرایی هم به گروه بازنده‌ها رفت. وی باید صبح امروز کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد. در وزن ۱۳۰کیلوگرم نیز امیر قاسمی‌منجزی در دور نخست با نتیجه ۳بر ۱ از سد استپان داوید از چک گذشت و در دور بعد سرگئی سیمینوف از روسیه را با نتیجه ۶بر۴ شکست داد. وی در دور سوم مومینجان عبداله‌اف از ازبکستان را با نتیجه ۳بر ۱ مغلوب کرد تا ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد. قاسمی در این مرحله با نتیجه ۶بر۲ مقابل اوسکار پینو هیندس از کوبا شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.
 
دیروز همچنین در وزن ۶۷ کیلوگرم حامد تاب در دور اول مقابل اسماعیل بوررو مولینا، قهرمان المپیک و جهان از کوبا، با نتیجه ۹ بر ۰ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. تاب در این گروه مقابل میهایل میهوت از رومانی با نتیجه ۵ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما ۲ کشتی‌گیر دیگر کشورمان که روز یکشنبه به شانس مجدد راه یافته بودند نیز دیروز مقابل حریفانشان شکست خوردند. در وزن ۹۷ کیلوگرم هم محمدهادی ساروی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پیتر اوهلر از آلمان گذشت. وی در دور بعد مقابل کریل میلوف، دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان، با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گابریل روسیلو کایند از کوبا با نتیجه ۵ بر ۴ پیروز و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. ساروی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان، قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان، در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها راه یافت. ساروی در این دیدار مقابل جنگ ایلدیم، دارنده برنز المپیک و جهان از ترکیه، با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
بدین‌ترتیب شاگردان محمد بنا در حالی امروز با رقابت‌های جهانی۲۰۱۹ قزاقستان وداع می‌کنند که تیم ایران همچنان در حسرت مدال طلا باقی ماند و فعلا یک مدال برنز و ۲ سهمیه المپیک را در کارنامه دارد. با نتایج ۷ وزن انجام‌شده، روسیه با کسب ۱۰۶امتیاز و داشتن یک فینالیست در روز آخر، قهرمانی خود را مسجل کرده است، اما رقابت برای نایب‌قهرمانی و عنوان سوم بین چندین کشور وجود دارد؛ به‌طوری که تیم‌های گرجستان، ایران، قزاقستان، ازبکستان و مجارستان رقابت نزدیکی برای نایب‌قهرمانی و همچنین کسب عنوان سوم دارند. ضمن اینکه ژاپن، کوبا و ارمنستان برای سکوی سوم کمی صاحب شانس هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->