آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله استقلال به صنعت نفت در آزادی

  • کد خبر: ۵۱۸۸۹
  • ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
حمله استقلال به صنعت نفت در آزادی
آبی‌پوشان با لشگری از مصدومان، در پی رسیدن به صدر جدول هستند و برای رسیدن به این مهم باید علاوه بر پیروزی منتظر توقف گل گهر سیرجان باشند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز با برگزاری ۵ مسابقه به پایان خواهد رسید. در بازی‌های امروز آلومینیوم اراک که در هفته‌های قبل خودش را به‌عنوان یکی از نامزد‌های سقوط معرفی کرده است، باید از ماشین سازی پذیرایی کند. هر ۲ تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر همسایه هستند و برای سروسامان‌دادن به وضعیتشان نیاز مبرم به ۳‌امتیاز این بازی دارند. در دیگر‌بازی امروز علی‌منصور و جواد نکونام باید یک جدال جذاب را در تبریز برگزار کنند. تراکتور و فولاد این فصل ادعای سهمیه دارند و حتی نیم‌نگاهی هم به قهرمانی دوخته‌اند تا بعد از ۴ سال سرخ‌های تهرانی را به زیر بکشند.
 
مس رفسنجان تازه‌وارد هم باید امروز در خانه سایپا به زمین برود و شاگردان ربیعی اگر می‌خواهند از جمع فانوس‌به‌دستان فاصله بگیرند، باید در این بازی پیروز شوند. امیر قلعه نویی هم در ادامه بلندپروازی هایش در سیرجان، باید امروز به‌مصاف پیکان برود. ماشین‌سازان در هفته‌های گذشته تیم پرحاشیه‌ای نشان داده‌اند و اگر در این بازی شکست بخورند، شاید سقوط آزادشان را در جدول شروع کنند. در آن سوی میدان گل‌گهر این هفته‌ها در‌حال جمع‌کردن امتیاز‌هایی است که در پایان فصل احتمالا خیلی به این تیم کمک خواهد کرد.

جدال ۲ استقلالی در شهرآور‌د سرخ‌ها

بازی تیم‌های تراکتور و فولاد، جنگ ۲ مربی استقلالی است که در اوج جوانی وارد عرصه مربیگری شده‌اند و حالا هرکدام برای خود اعتباری کسب کرده‌اند. علی‌منصور هفته پیش در یک بازی سخت، مس را شکست داد تا از زیر فشار پرشور‌های تبریزی خارج شود. سرخ‌پوشان اهوازی، اما در بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم اراک متوقف شده بودند تا باز هم روند شکست‌ناپذیری خود را در لیگ حفظ کنند. جنگ این ۲ مربی جوان با تیم‌هایی که در قامت مدعی بسته شده‌اند، قطعا دیدنی خواهد بود. در تاریخ لیگ برتر این ۲ تیم تا‌به‌حال ۲۴ مرتبه به‌مصاف هم رفته اند. فولاد ۸ بار موفق به شکست‌دادن تراکتور شده و تراکتور به‌دنبال این است که با کسب برد در تقابل پیش‌رو، تعداد برد‌های خود را با فولاد برابر کند. ۹ تقابل ۲ تیم نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

لشکرکشی فکری به آبادان با ۵ مصدوم

شاگردان محمود فکری آخرین بازی امروز را از ساعت‌۱۶:۱۵ در تهران و مقابل برزیلی‌های ایران برگزار خواهند کرد. استقلال و صنعت‌نفت درحالی به‌مصاف هم می‌روند که هر ۲ تیم در جدول با هم همسایه هستند و به‌نوعی شاهد یک مسابقه شش‌امتیازی بین ۲ تیم خواهیم بود. آبی پوشان تهرانی در این بازی باید با یک ترکیب جدید به میدان بروند، چراکه در ۲ هفته گذشته، ۵ مصدوم داشته‌اند؛ ۵ بازیکنی که اتفاقا جزو مهره‌های اصلی تیم فکری نیز بودند.
 
هواداران استقلال در این بازی احتمالا سید‌احمد موسوی را در دفاع راست خواهند دید تا این بازیکن جوان جایگزین وریا غفوری شود. البته انتظار می‌رود در این بازی شاهد حضور ثابت داریوش شجاعیان در زمین باشیم؛ چراکه فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی امروز نمی‌توانند برای تیمشان به میدان بروند.

استقلال و صنعت، مساوی دوست ندارند

استقلال و صنعت‌نفت در طول تاریخ برگزاری لیگ برتر، تنها یک‌بار رنگ مساوی را دیده‌اند و همواره بازی‌های ۲ تیم یک برنده داشته است. این ۲ تیم تاکنون ۱۸ بار در رقابت‌های لیگ برتر به‌مصاف یکدیگر رفته‌ا‌ند. در طول برگزاری ۱۸ بازی میان ۲ تیم، استقلال ۱۰ بار موفق شده است از سد حریف خود عبور کند و در‌عین‌حال در ۷ دیدار نیز زمین بازی را با شکست ترک کرده و آن بازی‌ها به سود زردپوشان آبادانی به اتمام رسیده است.

فکری: فضای داوری با ما نامهربان است

محمود فکری، سرمربی استقلال، در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: با توجه به بارندگی‌های تهران، توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازیکنان روحیه بسیار خوبی دارند و آماده این بازی هستند. همه تیم‌هایی که دربرابر استقلال بازی می‌کنند، انگیزه دوچندانی دارند و امیدواریم که بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. ما ۵ مصدوم داریم. یزدانی، دیاباته، ریگی، اسماعیلی و غفوری مصدومان تیم ما هستند. وی در ادامه افزود: ما دوست داشتیم فضایی پیش بیاید که داوران بتوانند قضاوت خوبی داشته باشند؛ اما فضای داوری با ما نامهربان است.
 
در بازی برابر پیکان ۲ بازیکن تیم ما با خشونت مصدوم شدند، اما داور یک کارت هم به‌خاطر این مصدومیت‌ها نداد. او درباره عملکرد تیمش در بازی‌های قبلی گفت: یکی از راه‌های رسیدن به گل در بازی‌هایی که بسته می‌شود، استفاده از ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور یا کار‌های ترکیبی است. ما سعی کردیم یکسری از این کار‌ها را انجام دهیم؛ اما بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند. ما باید روی این مسائل کار کنیم. حریف‌های زیادی هستند که روبه‌روی ما بسته بازی می‌کنند و باید حواسمان به این مسئله باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->