نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات مستمری بازماندگان تامین اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد درگیری در زاوه خراسان‌رضوی، منجر به قتل یکی از طرفین نزاع شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نقش مهم مشاوره ژنتیک، در پیشگیری از تولد نوزادان بیمار و مبتلا به ناهنجاری‌های ژنتیکی
سرخط خبرها

ثبت بیش از ۷۰۰ ازدواج در لاکچری‌ترین تاریخ قرن در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۵۲۵۲۲
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
ثبت بیش از ۷۰۰ ازدواج در لاکچری‌ترین تاریخ قرن در خراسان رضوی
پس از ۲ هفته، آمار ازدواج در لاکچری‌ترین تاریخ قرن یعنی ۹۹/۹/۹ اعلام شد.

جانقربان| شهرآرانیوز- مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: در تاریخ ۹۹/۹/۹ بیش از ۷۰۰ ازدواج در دفاتر ثبت اسناد استان ثبت شده است.


محمدحسن بهادر با اشاره به اینکه روند ثبت ازدواج در خراسان رضوی صعودی شده است، افزود: خوشبختانه روند ثبت ازدواج در استان مثبت است و ۷۰۷ زوج در تاریخ یادشده ازدواج خود را ثبت کرده‌اند. در ۸ ماه منتهی به آبان‌ماه امسال، میزان ازدواج‌های ثبت‌شده در استان خراسان رضوی با وجود محدودیت‌های اعمال‌شده به‌علت ویروس کرونا افزایش یافته و تعداد طلاق‌ها در این مدت کم شده است.


این مقام مسئول گفت: امسال با ۳۴ هزار و ۷۰۳ ازدواج، در آمار ازدواج استان رشد ۶.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ثبت شده است. همچنین با ثبت ۱۲ هزار و ۱۴۳ واقعه طلاق در استان، شاهد کاهش ۰.۴ درصدی طلاق بوده‌ایم.


به‌گزارش شهرآرانیوز، خراسان رضوی پس از تهران با اختصاص ۹.۲۸ درصد از کل وقایع ازدواج و ۱۰.۱۸ درصد از کل طلاق‌های ثبت‌شده کشور در ۸ ماه ابتدای امسال، رتبه دوم تعداد ازدواج و طلاق را در کشور داراست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->