چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

برنامه امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها اعلام شد + جدول (دی‌ماه ۹۹)

  • کد خبر: ۵۲۵۵۱
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
  • ۳
برنامه امتحانات نهایی دبیرستانی‌ها اعلام شد + جدول (دی‌ماه ۹۹)
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت امتحانی دی‌ماه ۹۹ را ابلاغ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در راستای برنامه‌ریزی، طراحی سؤالات و برگزاری امتحانات نهایی و غیر نهایی در سال ۹۹ و بر اساس مجوز مرکز مدیریت بیماری واگیردار در دوران شیوع بیماری کرونا، از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه ابلاغ شد.

 

بر اساس این شیوه‌نامه؛ برگزاری امتحانات با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید باشد و مسئولیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی به همراه درج صحیح اطلاعات حوزه‌ها و عوامل اجرایی بر عهده مدیرکل استان است.

 

ارزشیابی دروس داخلی و امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس روزانه که در شهریورماه موفق به کسب نمره قبولی در برخی از دروس نشده‌اند به شیوه حضوری برگزار خواهد شد. دانش آموزان دوره پیش‌دانشگاهی سال‌های قبل می‌توانند پس از تطبیق دروس، در امتحانات نهایی دروس معادل پایه دوازدهم شرکت کنند.

 

دانلود برنامه امتحانات نهایی دی ماه ۹۹

 

منبع: ایسنا


بیشتر بخوانید:

 

امتحانات نهایی از ۱۵ دی‌ماه «حضوری» برگزار می‌شود + برنامه امتحانات

 

نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول در دوره ابتدایی + جزئیات

 

جزئیات پرداخت ۶ میلیون وام بلاعوض به دانش‌آموزان مبتلا به کرونا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ب
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
2
پایه دوازدهم روزانه چیه؟
ماری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
2
مگه ترم اول برای دوازدهما نهایی هسش؟!
ترم اول که غیر نهاییه برای دوازدهما وامتحانات غیر نهایی باید غیر حضوری برگزار بشه!!!
12
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
برای بزرگسال نهایی است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->