شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد
سرخط خبرها

افتتاح ۴ پروژه شهری مشهد با دستور رئیس جمهور | بزرگ‌ترین پارکینگ زیر سطحی کشور در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۵۲۹۷۰
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
  • ۲
افتتاح ۴ پروژه شهری مشهد با دستور رئیس جمهور | بزرگ‌ترین پارکینگ زیر سطحی کشور در مشهد افتتاح شد
پارکینگ هوشمند زیرسطحی مجد هم‌زمان با رونمایی از ۳۱دستگاه اتوبوس، ۱۷۰دستگاه مینی‌بوس و ۴۹۲ دستگاه تاکسی نوسازی‌شده و دوچرخه‌های اشتراکی با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

طنین همتی|شهرآرانیوز، در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از اعضای این شورا، پارکینگ هوشمند زیرسطحی مجد هم‌زمان با رونمایی از ۳۱دستگاه اتوبوس، ۱۷۰دستگاه مینی‌بوس و ۴۹۲ دستگاه تاکسی نوسازی‌شده و دوچرخه‌های اشتراکی با دستور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

 

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، در مراسم ویدئو کنفرانس بهره‌برداری از پارکینگ هوشمند مجد و رونمایی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد گفت: گزارش شورای شهر و شهرداری مشهد بسیار خوب و امیدوارکننده است.

 

به‌گفته وی، شهر مشهد به‌واسطه زائرانی که به این شهر مشرف می‌شوند، از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی ادامه داد: خدماتی که امروز در حوزه حمل‌ونقل افتتاح می‌شود، همچون پایانه زیرسطحی و نوسازی ۴۹۲ دستگاه تاکسی و اتوبوس و مینی‌بوس نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

روحانی افزود: امیدواریم شورای شهر و شهردار و استاندار محترم برای ارائه خدمات بیشتر به زائران و مجاوران مشهدالرضا(ع) موفقیت بیشتری داشته باشند.

 

آیین بهره‌برداری از پارکینگ زیرسطحی مجد توسط رییس جمهور

تعداد بازدید : 1662

 

پارکینگ هوشمند مجد؛ مناسب‌ترین توقفگاه خودرو

پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت ۱۱۰۰ دستگاه خودرو، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد در کلان‌شهر مشهد در ۳ طبقه زیر سطح زمین و ۳۳ هزار مترمربع فضا ساخته شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور درباره اقدامات مدیری شهری مشهد اظهار کرد: در دوره دوم دولت تدبیر و امید تاکنون شهرداری مشهد ٣٤ هزار میلیارد تومان منابع مالی تأمین کرده که اقدام مهمی است.

 

حیدری تصریح کرد: همچنین ٢٧ هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود که هم اکنون ٥٠ پروژه در شهر مشهد فعال است.

 

وی افزود: پارکینگ هوشمند بزرگ خودرو مناسب‌ترین توقفگاه خودرو در این منطقه از شهر مشهد است که با هزینه ۲۰۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه گفت: همچنین امروز نوسازی و رونمایی ۳۱ دستگاه اتوبوس با ۹۳۰ میلیارد ریال، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس با ۱۱۴۵ میلیارد ریال و ۴۹۲ دستگاه تاکسی با ۴۱۶ میلیارد ریال اعتبار داریم و ۴۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی نیز با ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

 

همه‌چیز درباره پارکینگ هوشمند مجد 

خلیل‌الله کاظمی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، نیز در حاشیه این مراسم گفت: ظرفیت پارک ۱۱۰۰ خودرو امروز با حضور رئیس جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.


وی افزود: پروژه پارکینگ مجد در محدوده منطقه ۲ شهرداری مشهد حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد با ۳۳۰ مترطول و ۳۵ مترعرض در ۳ طبقه احداث شده است.


وی با اشاره به اینکه پارکینگ مجد از ۲ ورودی و خروجی مجزا، ۸ ایستگاه پله و ۲ دستگاه آسانسور برای ورود و خروج شهروندان برخوردارد است ،اظهار کرد: این پروژه با‌توجه‌به موقعیت مکانی در مسیر حرم مطهر و بازار‌های اطراف، مناسب‌ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.


کاظمی تصریح کرد: پارکینگ مجد که در ۳ طبقه زیر سطح زمین با حدود ۳۳ هزار مترمربع احداث شده، از ظرفیت پارک بیش از ۱۱۰۰ خودرو برخوردار است.


معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات اطفای حریق، فن‌های تخلیه دود و آسانسور است که فردا به بهره‌برداری خواهد رسید.


کاظمی گفت: پارکینگ مجد با‌توجه‌به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که در آن به‌کار گرفته شده است، یکی از پارکینگ‌های هوشمند شهر مشهد است.


وی در ادامه افزود: همچنین در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رئیس جمهور، از ۳۱ دستگاه اتوبوس، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس و ۴۹۲ دستگاه تاکسی نوسازی‌شده نیز رونمایی شد.


وی گفت: برای خرید ۳۱ دستگاه اتوبوس ۹۳۰ میلیارد تومان و برای خرید مینی‌بوس‌ها ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.


وی افزود: برای نوسازی هر دستگاه تاکسی نیز ۷۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شد که ۱۴ درصد از ۱۸ درصد کارمزد این تسهیلات را شهرداری مشهد پرداخت می‌کند.

 

پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ پارکینگ
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
2
2
خداقوت خداخیرخون بده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
سلام!
قیمت هر اتوبوس 30میلیارد تومن؟؟؟؟؟
31 اتوبوس 930میلیاردتومن!!!!
میشه یکی توضیح بده ! نکنه منظورتون خرید قطار بوده!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->