مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

در تماس تصویری وزیر پرسپولیسی و یحیی گل‌محمدی چه گذشت؟+ ویدئو

  • کد خبر: ۵۳۰۲۴
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
در تماس تصویری وزیر پرسپولیسی و یحیی گل‌محمدی چه گذشت؟+ ویدئو
وزیر ارتباطات که از هواداران پروپاقرص پرسپولیس است در لایوی اینستاگرامی با یحیی گل‌محمدی پیش از فینال آسیا به صحبت پرداخت.
به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی که با سویشرت رسمی سرخ‌ها در لابی هتل حضور داشت، ناگهان با تماس تصویری آذری جهرمی مواجه شد و برای دقایقی با وزیر ارتباطات صحبت کرد.

او در جریان این گفتگوی تصویری که بخشی از آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، گفته «وضعیت بهتر از این نمی‌شود.» سپس وزیر می‌گوید که فردا شب انشالله قهرمان هستید و گل‌محمدی با خنده می‌گوید «پس فردا شب».

در ادامه او از سمیعی تمجید کرده و در پاسخ به درخواست پیش بینی از سوی جهرمی توضیح می‌دهد: «نتیجه را نمی‌شود پیش بینی کرد، اما به هر حال بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا قهرمان شوند، دعا کنید آقا»، آذری جهرمی نیز می‌گوید که «همه مردم منتظر شادی بزرگ هستند. در خانه ما هم همه پرسپولیسی هستند.»

این موضوع با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و کاربران فوتبالی و غیر فوتبالی درباره آن نظر داده‌اند. کاربران منتسب به پایگاه اجتماعی استقلال با انتقاد از این گفتگوی ویدیویی، تئوری علاقه مندی دولت به موفقیت پرسپولیس در مسابقات داخلی و خارجی را دوباره مطرح کرده‌اند.

این در حالی است که محمد جواد آذری جهرمی پیش‌تر گفته بود که در هیئت دولت استقلال نیز هواداران پروپاقرصی دارد.
 

ویدئو صحبت‌های یحیی گل محمدی و وزیر ارتباطات در اینستاگرام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->