راه اندازی ایستگاه ویژه غواصی و کار در اتفاع آتش نشانی مشهد آغاز کار ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد با محوریت خدمت رسانی به زائران در این ایام قرائت میثاق‌نامه خدمت ۱۷۰۰ دانش‌آموخته علوم پزشکی در حرم امام‌رضا(ع) بایدو فرصتی که زائران از آن سهمی ندارند شهردار مشهد خبر داد: اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت بولوارهای نامجو و ارشاد نجات فضای سبز مشهد با آب خاکستری | فضای سبز یاری‌گر منابع آبی آخرین وضعیت خطوط مترو از زبان شهردار مشهد | با تکمیل خطوط متروی مشهد، سرویس‌دهی به زائرانی که با قطار، هواپیما و اتوبوس وارد مشهد می‌شوند، امکان‌پذیر می‌شود ترافیک سنگین در بزرگراه امام‌علی(ع)، میدان امام‌خمینی(ره) و خیابان شیرازی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای ۴ منطقه کلانشهر مشهد در شرایط «پاک» قرار دارد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۰۳۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۸ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | برقراری تخفیفات نقدی ۲۲ درصدی عوارض پرداخت و پایان کار شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از اسراف برق در محله پورسینای مشهد + پاسخ برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت رئیس‌جمهور شهید در مشهد + فیلم و عکس آغاز عملیات اجرایی بهسازی و نوسازی گذر تاریخی نوغان مشهد گذری بر تاریخ قدیمی‌ترین هتل مشهد | «پارس» با پنجره‌هایی رو به ارگ قدیم تصادف مرگ‌بار کامیونت با موتورسیکلت در محور چناران-مشهد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) صدور بیش از ۱۵۹ هزار مجوز بهره‌برداری از غرف بازار‌های سیار شهرداری مشهد اعلام نرخنامه مصوب عکس پرسنلی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مشهد تأمین ۱۰۰ لیتربرثانیه آب موردنیاز فضای سبز مناطق غربی مشهد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره کارخانه نوآوری و خبر از افتتاح آن در هفته آینده

  • کد خبر: ۵۳۲۹۰
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره کارخانه نوآوری و خبر از افتتاح آن در هفته آینده
شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت: امیدوارم کارخانه نوآوری یک نهاد ماندگار و محل هم‌افزایی جامعه خلاق و گروه‌های اثرگذار برای توسعه هر چه بیشتر مشهد باشه و بتونیم با کمک استارتاپ‌ها خدمات بهتری رو به شهروندان و زائران امام مهربانی‌ها ارائه کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز،محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت:
 
همشهریانِ خوبم، سلام

این روز‌ها خیلی خوشحالم که داریم به موعد افتتاح کارخانه نوآوری مشهد نزدیک میشیم توی این دوره مدیریت شهری تلاش‌های زیادی رو داشتیم تا بتونیم یک اقدام بزرگ و موثر برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها داشته باشیم و در واقع یک پایگاه و بستری رو ایجاد کنیم تا ایده‌های جوون‌های پرانرژی و خلاقِ شهرمون در اونجا به مرحله تجاری‌سازی برسه و در نهایت برای اون‌ها هم درآمدزایی داشته باشه و هم این‌که یک ارزش افزوده برای شهر ایجاد کنه.

حفظ اسکلت کارخانه کوکاکولا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بنا‌های صنعتی مشهد و تبدیل اون به یک کارخانه بزرگ برای تولید و پرورش افکار و ایده‌های شهروندان، به نظر من یک اتفاق کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر در سال‌های اخیر بود که در شهر مشهد رخ داد.
امیدوارم کارخانه نوآوری یک نهاد ماندگار و محل هم‌افزایی جامعه خلاق و گروه‌های اثرگذار برای توسعه هر چه بیشتر مشهد باشه و بتونیم با کمک استارتاپ‌ها خدمات بهتری رو به شهروندان و زائران امام مهربانی‌ها ارائه کنیم.

خدمات زیادی رو در کارخانه نوآوری در نظر گرفتیم که به صورت خلاصه می‌تونم به فضای اشتراک‌ِ کاری، آزمایشگاه نوآوری، فضا‌های نوآوری ویژه کودک، سالن بزرگ برای کلاس‌های آموزشی، آمفی تئاتر، کافی‌شاپ، کلاس تولید محتوا و همچنین خدمات تخصصی مانند بهره‌مندی از فرصت‌های شبکه‌سازی اشاره کنم.

جا داره از شهریار آل شیخ عزیز که همه‌جوره پای کار عملیاتی شدن ایده کارخانه نوآوری بود و با بررسی نمونه‌های موفق در دنیا و کشور این نهاد رو پایه‌ریزی کرد، تشکر کنم. به همه همکاران پرتلاشم در شهرداری مشهد به‌ویژه کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و خانم دکتر مهربان به واسطه دلسوزی‌ها و زحمات‌شون دست‌مریزاد میگم. انشاءالله هفته آینده این پروژه رو با حضور دکتر سورنا ستاری معاون محترم علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح می‌کنیم.

پی‌نوشت: ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار رو به همه پرستاران عزیز تبریک میگم. این روز‌ها رو فراموش نمی‌کنیم که آدم‌هایی توی این شهر ماه‌ها عزیزانشون رو ندیدن تا شاید ما حسرت دیدن عزیزان کمتری به دل‌هامون بمونه. دمتون گرم آدم حسابی‌های شهر
شب یلداتون هم مبارک باشه، امسال دور از همی رو به جای دورهمی انصافاً رعایت کنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->