مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

برنامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر+ ساعت بازی‎ها

  • کد خبر: ۵۳۴۰۵
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
  • ۱
برنامه رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر+ ساعت بازی‎ها
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز در شرایطی وارد ایستگاه هفتم خود خواهدشد که هنوز مشخص نیست دربی تهران چه روزی برگزار خواهدشد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس از عصر امروز وارد ایستگاه هفتم خود خواهدشد. در نخستین دیدار این هفته مس رفسنجان که با اضافه شدن مجتبی سرآسیایی به کادر فنی محمد ربیعی، جان تازه‌ای گرفته و به دو پیروزی متوالی دست یافته‌است، در رفسنجان از ساعت ۱۵ پذیرای سپاهان اصفهان خواهدبود.

در ادامه این رقابت‌ها روز چهارشنبه، سوم دی ماه در مشهد شهرخودرو پذیرای آلمینیوم اراک است و پیکان از سایپا پذیرایی خواهدکرد. این دیدار‌ها به ترتیب از ساعت ۱۵:۴۵ و ۱۶:۲۰ آغاز می‌شوند.

پنجشنبه نیز سه دیدار دیگر برگزار خواهدشد. در نخستین دیدار این روز، ذوب آهن در فولادشهر پذیرای گل گهر سیرجان است. این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود. در دومین دیدار روز پنجشنبه، ۴ دی ماه، در تبریز از ساعت ۱۶:۳۵ ماشین سازی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود و در آخرین دیدار صنعت نفت از ساعت ۱۶:۴۵ پذیرای تراکتور تبریز است.

چهارشنبه دهم دی ماه نیز فولاد و نساجی به رقابت با یکدیگر خواهندپرداخت.

قرار بود دربی حساس پایتخت نیز این هفته در چارچوب هفته هفتم برگزار شود، اما حضور پرسپولیس در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا این دیدار فعلا به تعویق بیافتد. از زمان جدید برگزاری این دیدار هنوز خبری منتشر نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن بلوچ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
لیگ امسال خوب نیست
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->