برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

آیت‌ا... علم‌الهدی: نیروهای پیشرو برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تربیت شوند

  • کد خبر: ۵۳۴۰۸
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
آیت‌ا... علم‌الهدی: نیروهای پیشرو برای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تربیت شوند
نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: به‌جز ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، باید آموزش‌های عمومی این حوزه در همه اداره‌ها و نهاد‌ها صورت بگیرد و ما باید نیرو‌هایی را تربیت کنیم که در مسئله آموزش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پیشرو باشند.
شهرآرانیوز - نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی گفت: به‌جز ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، باید آموزش‌های عمومی این حوزه در همه اداره‌ها و نهاد‌ها صورت بگیرد و ما باید نیرو‌هایی را تربیت کنیم که در مسئله آموزش امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر پیشرو باشند.

آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان خراسان‌رضوی، اظهار کرد: موضوع امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر جریان مؤثری است که کمک بسیاری به کشورداری می‌کند؛ یکی از ارکان اسلام امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است که عظمت اسلام در اجرائیات این امر در نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب این عظمت الهی باشیم.

وی افزود: امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باید آموزش داده شود تا به‌طور صحیحی در جامعه صورت گیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از محل‌های آموزشی که می‌تواند برای عموم مؤثر باشد، فرهنگ‌سراهاست؛ فرهنگ‌سرا‌ها با همکاری ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر می‌توانند مسئله آموزش عمومی را انجام دهند؛ فرهنگ‌سرا‌ها باید محل تبادل فرهنگ باشند.

امام‌جمعه مشهد با تأکید بر اجرای صحیح امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر افزود: یکی از امور لازم برای آموزش، برنامه‌نویسی محتوا‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است که باید از سوی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر صورت گیرد.
آیت‌ا... علم‌الهدی تأکید کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر جای اجرا نیست، بلکه این نهاد برنامه می‌نویسد و به نهاد‌ها ابلاغ می‌کند؛ باید برای تهیه محتوای صحیح فرهنگی بودجه‌ای در نظر گرفته شود تا کار به‌روی زمین نماند و کار فرهنگی مؤثری صورت گیرد.


از همه ظرفیت‌ها برای امربه‌معروف استفاده می‌کنیم

استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای مصوبات ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استفاده می‌شود، اظهار کرد: اجرای مصوبات این ستاد را وظیفه و تکلیف شرعی خود می‌دانیم، زیرا این مصوبات در حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه اثرگذاری بسیار دارد.
 
به‌گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان با اشاره به بودجه ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ادامه داد: در قانون، بودجه متمرکز در این زمینه در نظر گرفته شده و در اختیار ستاد مرکزی قرار گرفته است؛ ستاد امربه‌معروف به‌دنبال گسترش ساختار‌های موازی نیست، بلکه سیاست‌گذاری و هماهنگ‌کردن دستگاه‌ها برای اجرای مصوبات مورد نظر است.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->