واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

برنامه خاطره‌انگیز «رادیو ۷» دوباره حال خوب را به مردم هدیه کرده است

  • کد خبر: ۵۳۶۶۶
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
برنامه خاطره‌انگیز «رادیو ۷» دوباره حال خوب را به مردم هدیه کرده است
شنیدن خبر پخش دوباره برنامه رادیو ۷ بعد از گذشت ۶ سال، یکی از خبر‌های خوبی بود که یلدای امسال به گوش رسید، آن‌هم در یلدایی که با کرونا و قرنطینه، گره خورده بود و برخلاف همیشه، خبری از گپ و گعده‌های دوستانه و دلنشین با بزرگ‌تر‌ها و اهل فامیل نبود؛ به‌خصوص در روز‌هایی که حاشیه‌های تلویزیونی و صداوسیمایی کم نداشتیم.
محبوبه عظیم‌زاده | شهرآرانیوز - حالا که روزگارمان به‌طرز عجیب‌وغریبی با کرونا و این ویروس هزارچهره آمیخته شده است، حالا که دست‌وبالمان برای انجام خیلی از کار‌ها بسته است، حالا که محدودیت‌های زیادی برای خودمان قائل شده‌ایم و دور خیلی از اتفاق‌ها و رویداد‌های معمول و همیشگی را خط قرمز کشیده‌ایم، شنیدن خبر پخش یک برنامه آرامش‌بخش و خاطره‌انگیز، می‌تواند بیشتر از هر زمان دیگری سر ذوقمان بیاورد و حکم همان کورسوی امیدی باشد که از دل یک حجم سیاه، سر بیرون می‌آورد، آن‌هم برنامه‌ای که با کلمه آمیخته شده است و فقط دو گوش شنوا نیاز دارد که جان بسپارد به صدای گوشنواز موسیقی‌های دلچسب و نوای دل‌انگیز قصه‌هایی که روایت می‌شود و شعر‌های زیبایی که خوانده می‌شود. شنیدن خبر پخش دوباره برنامه رادیو ۷ بعد از گذشت ۶ سال، یکی از خبر‌های خوبی بود که یلدای امسال به گوش رسید، آن‌هم در یلدایی که با کرونا و قرنطینه، گره خورده بود و برخلاف همیشه، خبری از گپ و گعده‌های دوستانه و دلنشین با بزرگ‌تر‌ها و اهل فامیل نبود؛ به‌خصوص در روز‌هایی که حاشیه‌های تلویزیونی و صداوسیمایی کم نداشتیم.

از اتفاقاتی که سَرِ سری جدید پایتخت افتاد که یک روز گفتند پخش می‌شود و مرتبه‌ای دیگر، خود محسن تنابنده آب پاکی را ریخت روی دست همه و گفت هیچ خبری از پایتخت نیست تا بغض عادل فردوسی‌پور و اظهار دل‌تنگی‌اش برای مردم باوفای کشورمان که هوای ته دل همه ما را هم بارانی کرد تا دوباره به خاطرمان بیاید که ما هم مثل خودش، دلمان برای بودنش، گزارش کردن و برنامه نودش تنگ شده است. حالا بعد از تمام این سال‌ها و فرازونشیب‌های زیادی که آنتن تلویزیون به خودش دیده، حضور برنامه رادیو ۷ با فضای مملو از آرامشش که با موسیقی و شعر و ادبیات و کتاب عجین شده است، برای خیلی‌ها خبر خوشحال‌کننده‌ای بود تا گوشه دنج خانه‌شان، «فراغتی و کتابی و گوشه چمنی» حافظ را تفأل بزنند و بخوانند و بشنوند.


ممنون که به مخاطب احترام می‌گذارید

استقبال مردم پای پست صفحه اینستاگرام منصور ضابطیان بعد از انتشار خبر بازگشت رادیو ۷، نشان می‌داد که این اتفاق به مذاق خیلی‌ها خوش آمده است و علاقه مردم به این برنامه همچنان پابرجاست. ضابطیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «شاید هیچ زمانی به اندازه این شب‌ها، مردم خسته از ویروس لعنتی، تا این حد خواهان آرامش نبوده‌اند و ما امیدواریم بتوانیم دوباره سهمی از آرامش شب‌ها باشیم.»
 
او البته از این هم گفت که به‌خاطر جوی که کرونا ایجاد کرده است و نکات بهداشتی که باید رعایت شود، تغییراتی در شکل‌وشمایل برنامه رخ داده است، اما درعین‌حال از فضای اصلی خود که زوم کردن روی شعر و قصه و موسیقی سالم است، دور نخواهد شد. محمد بحرانی، الهام پاوه‌نژاد، گلاره عباسی و احترام برومند از چهره‌های مطرحی بودند که به استقبال رادیو ۷ و منصور ضابطیان آمدند و البته یادداشت‌ها و نظر‌ها خیلی بیشتر از این‌ها بود. کاربری نوشته بود: «چقدر توی این روز‌ها احتیاج داریم به رادیو ۷ و لحظات رویایی و زیبایی که برامون می‌سازه. خیلی خبر خوبی بود.»
 
کاربر دیگری که به نظر از طرفداران پروپاقرص این برنامه بود، گفت: «تنها نکته مثبت صداوسیما، برنامه شماست.» افراد دیگری هم در این میان بودند که به ابراز خوشحالی پرداختند و از این گفتند که: «چقدر عالیه این برنامه. ممنون آقای ضابطیان به‌خاطر این همه احترامی که به مخاطبانتون می‌ذارین.»، اما خوب‌تر از خبر پخش این برنامه در شب یلدا، خبر تداوم آن بود که به‌گفته خود ضابطیان، تا اسفند برای روی آنتن بردن آن قرارداد بسته‌اند و بعد از آن اگر اوضاع روبه‌راه باشد و امکانش باشد، ادامه پیدا خواهد کرد.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->