نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نحوه واریز سود سهام عدالت سهامداران غیر مستقیم + جزئیات

  • کد خبر: ۵۴۶۴۷
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
  • ۳
نحوه واریز سود سهام عدالت سهامداران غیر مستقیم + جزئیات
مسئول مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه گفت: سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت براساس میزان سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی خود، سود دریافت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مژگان صفری مقدم مسئول مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه، در رابطه با کارکرد‌های مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه، اظهار کرد: این مرکز در اصل محل پاسخگویی به تمام سوالات سهامداران بازار سرمایه است به نحوی که سهامداران می‌توانند از هرکجای ایران که باشند بدون نیاز به پیش شماره ۰۲۱ با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند. از جمله خدماتی که این مرکز ارائه می‌دهد می‌توان به توضیح و رفع مشکلات سهام عدالت، درگاه یکپارچه سهام عدالت، سامانه سجام، مجامع الکترونیک و ... اشاره کرد.

 

او بیان کرد: بیشترین تماس این مرکز از جانب افرادی است که در دریافت وجه حاصل از فروش سهام عدالت با مشکل مواجه شده اند و برای بررسی آن به فضا‌های ارتباطی چندانی دسترسی ندارند.

 

مسئول مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه تصریح کرد: هر فردی که می‌خواهد وارد بازار سرمایه شود فارغ از آنکه سهام عدالت دارد یا خیر برای خرید و فروش سهم مانند بازار‌های دیگری نیاز به شناسایی شدن دارد، به علت آنکه فرآیند شناسایی در بازار سرمایه از طریق سامانه سجام صورت می‌پذیرد.

 

صفری مقدم در رابطه با جاماندگان سهام عدالت، تصریح کرد: این موضوع فعلا مربوط به شرکت سپرده گذاری مرکزی نمی‌شود بلکه مجلس و دولت باید در این رابطه تصمیم گیری کنند به علت آنکه شرکت مذکور تنها قابلیت اجرایی دارد.

 

او در رابطه با علت فروش نرفتن سهام عدالت افراد بیان کرد: فرآیند فروش سهام از طریق کارگزاری‌ها انجام می‌شود مردم اگر در رابطه با عدم واریز نشدن سهامشان با مشکل مواجه هستند کافی است به کارگزاری بانکی که شماره شبای آن را در سامانه وارد کردند، مراجعه کنند یا اگر هم نمی‌دانند که اسم کارگزاریشان چیست با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند و پس از آن با وارد کردن شماره ملی خود نسبت به کارگزاری مربوطه خود آگاهی پیدا کنند.

 

مسئول مرکز تماس ذینفعان بازار سرمایه بیان کرد: پرداخت سود سهام عدالت افراد تا پایان سال به حساب سهامداران عدالت واریز خواهد شد، نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، سهامداران مستقیم به ازای تک تک سهم‌های حاضر در پرتفویشان سود دریافت می‌کنند، اما سهامداران غیر مستقیم، هرگاه مجمع پرداخت سود شرکت سرمایه‌گذاری استانی آن‌ها برگزار شود، پس از آن سود به حسابشان واریز می‌شود.

 

تعداد بازدید : 1039

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
صدیقه کیامهر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
من ۵ماه۳۰صدرصددوم فروختم هنوز چیزی دریافت نکردم مالازم داریم فروختیم به فکرمردم باشید
آرمان پارسائی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
چرا هیچ خبرگزاری و خبرنگاری پیگیر سود افرادی که نتونستن شماره شبا د خرداد وارد سامانه بکنن نیست؟ بخدا از تیرماه تا الان توی سجام ثبت نام کردم که شاید سود معوقه که سه دوره پرداخت شده رو برام واریز کنن اما خبری نشد که نشد، به هرجایی هم که فکرشو بکنید ایمیل و زنگ و پیام دادم حتی شکایت هم به دیوان محاسبات و بازرسی کل شکایت نوشتم اما انگار که نه انگار، بخدا از تیرماه تا الان دندونم درد میکنه خوشحال شدم گفتم که این سود سه دوره رو میریزن میرم خودمو از دست دندون درد نجات میدم اما خبری نشد و هرشب من تا صبح از درد بیدارم و سرمو میکوبم به دیوار، بخدا وجدان نداره کسی که شرایط مردم رو میبینه و هنوزم دلش نمیاد از سود بانکی پنج میلیون سهامدار عدالت دل بکنه، دیگه دیدم فایده ای نداره و درد دندون هم پیرم کرد توی این مدت امروز صبح سهام عدالت یک میلیونیم رو گذاشتم برا فروش، اینقد که ایمیل نوشتم برای خبرگزاریها یه مرد پیدا نشد پیگیری کنه و خرروز مطالبی رو که آقایون دادن دستتون اومدین چاپ کردین، خیلی بی معرفتین، ثابت کنید که اشتباه فکر میکنم، پیگیری کنید. منکه سهامم از دستم پرید اما امثال من زیاده به فکر اونا باشید، خسته نباشید،
یا علی
,ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
تاالان کسی سودخودش روگرفته چه از طرف بانگ یا سجلم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->