زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

درگیری مسلحانه تایباد، بر سر موضوعات شخصی بود

  • کد خبر: ۵۵۵۵
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷
درگیری مسلحانه تایباد، بر سر موضوعات شخصی بود
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: درگیری مسلحانه روز گذشته بین دو گروه در تایباد بر سر موضوعات شخصی بوده و هیچ ربطی به مسائل مرزی نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن جعفری در خصوص درگیری گروهی و مسلحانه دیروز در تایباد افزود: این درگیری بین دو گروه ۱۵ نفره رخ داده بود و طبق آخرین اطلاعات در پی تیراندازی‌ها یک تن جان خود را از دست داده است و تعدادی نیز مصدوم شده اند.
وی اضافه کرد: در این درگیری، طرفین از سلاح شکاری و کلت جنگی استفاده کرده بودند که چهار نفر در این ارتباط دستگیر شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
درگیری مسلحانه با سلاح گرم صبح دیروز بین دو گروه در محدوده گمرک دوغارون شهرستان تایباد رخ داد.
مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۸ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق با افغانستان هم مرز است.
گذرگاه مرزی و گمرک دوغارون تایباد در ۱۸ کیلومتری مرز افغانستان در زمینه صادرات، واردات، ترانزیت و عبور مسافر فعال است.

منبع:ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->