اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

بارسا در راه ثبت بدترین رکوردها

  • کد خبر: ۵۵۶۴
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
بارسا در راه ثبت بدترین رکوردها

بارسلونا شنبه‌شب در یک نمایش ضعیف با 2 گل مغلوب گرانادا شد و 3امتیاز مهم این بازی را در هفته پنجم لالیگا از دست داد. این شکست، گرانادا را به صدر جدول رساند. شاگردان ارنستو والورده در حالی به‌مصاف گرانادا رفتند که از 4 بازی قبلی خود در لالیگا به 2 برد، یک تساوی و یک شکست دست یافته بودند و 7امتیاز داشتند. آبی‌و‌اناری‌ها نتوانسته بودند در بازی‌های خارج از خانه خود پیروز شوند و در لیگ قهرمانان و در خانه دورتموند نیز به تساوی بدون گل رسیده بودند. به نظر می‌رسید که با بازگشت مسی، بارسا بتواند بر این طلسم غلبه کند؛ اما باوجود حضور فوق‌ستاره آرژانتینی در زمین از نیمه دوم، بازهم بازنده میدان شد. بارسا از سال1998 و با مربیگری لوئیس فان‌خال تاکنون هرگز در شروع فصل، 4 بازی متوالی خارج از خانه خود را بدون برد پشت‌سر نگذاشته بود. بیلبائو، اوساسونا، دورتموند و گرانادا تیم‌هایی هستند که در زمین خود یا موفق به شکست بارسا شده‌اند یا این تیم را متوقف کرده‌اند. بارسا همچنین از 5 بازی ابتدایی خود تنها 7امتیاز کسب کرده است که از سال1994 با مربیگری یوهان کرویف فقید بی‌سابقه بوده است. بارسا در آن سال از 5 بازی اول خود 5امتیاز داشت. آبی‌و‌اناری‌ها تابه‌اینجای فصل 9 گل نیز دریافت کرده‌اند که بیش از هر تیمی در لالیگاست. آخرین برد خارج از خانه بارسا هم به هفته سی‌وچهارم فصل گذشته و در زمین آلاوس برمی‌گردد. آبی‌اناری‌ها در این بازی نخستین ضربه در چهارچوبشان در دقیقه۸۳ به ثبت رسید. تنهاضربه در چهارچوب این تیم توسط لیونل مسی به‌سمت دروازه گرانادا زده شد. آخرین باری که بارسا در یک بازی ضربه در چهارچوب نداشت، به ۲۴سپتامبر۲۰۱۴ برمی‌گشت. این اتفاق در دیدار برابر مالاگا رخ داد. گرانادا از سال۱۹۷۲ با اختلاف 2 گل بارسلونا را شکست نداده بود. این هشتمین بازی پیاپی خارج از خانه تیم کاتالانی بود که نتوانست پیروز شود. این تیم برابر سلتاویگو با 2 گل شکست خورد، سپس در آنفیلد 4گل دریافت کرد و در ادامه برابر ایبار ۲بر۲ مساوی کرد. والنسیا در فینال کوپادل‌ری در سویا ۲بر1 بارسا را شکست داد. اتلتیک‌بیلبائو در هفته نخست لالیگا 1بر0 پیروز شد. در ادامه بارسا مقابل اوساسونا ۲بر۲ مساوی کرد. این تیم در دورتموند هم به تساوی بدون گل دست یافت و درنهایت مقابل گرانادا با 2 گل شکست خورد. چنین‌آماری از سال۲۰۰۱ دیده نشده بود.

 

گزارش مارکا از عوامل افت بارسا
خبرگزاری مارکا دیروز به بهانه شروع ضعیف و دور از انتظار بارسا، در گزارشی به دلایل این افت اشاره کرد و بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی این تیم را به‌طور جداگانه تحلیل کرد. در این گزارش 8بازیکن آبی‌واناری‌ها بیشترین تأثیر را در نتیجه‌گیری ضعیف این فصل این تیم داشته‌اند.

بارتومئو
مدیر باشگاه بارسلونا با وجود انتقادات زیاد، والورده را در تیم حفظ کرد. او در جذب نیمار و دلیخت ناکام ماند و گریزمان را بدون هیچ علاقه‌ای از سمت رختکن بارسلونا جذب کرد. او همچنین موفق به بازگرداندن پول خرید کوتینیو نشد.

والورده
این سرمربی ضعف شدید شخصیتی خود را با شکست عجیب فصل گذشته مقابل لیورپول نشان داد. او امسال نیز در حال نابودسازی این تیم پرستاره است.

مسی
او به‌طور مستقیم مقصر چیزی نیست، اما با حمایت‌های بی‌جا از والورده به‌نوعی خود را در این شکست‌ها سهیم کرده است.

پیکه
او هر روز نسبت به قبل بیشتر افت می‌کند. پیکه پس از شکست مقابل اتلتیکو بیلبائو اعلام کرد ما باید این نتیجه را جبران کنیم، اما تنها 2هفته بعد خود او با نمایشی ضعیف مقابل اوساسونا و تقدیم یک پنالتی بچه‌گانه به این تیم باعث از دست رفتن 2امتیاز برای بارسلونا شد.

سمدو
این پرتغالی حضور یا نبودش هیچ تغییری در جریان بازی ایجاد نمی‌کند. سمدو که به دلیل کم بازی کردن‌های فصل گذشته‌اش در تابستان خواستار جدایی شده بود، حالا نشان داده با حضورش در ترکیب اصلی تنها به گل زدن حریف کمک می‌کند.

بوسکتس
نبود بوسکتس در ترکیب اصلی برای بارسا گران تمام شده است. او که حالا با حضور دی‌یونگ و آرتور به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است، باید به روزهای خوب گذشته بازگردد؛ زیرا بارسا به آمادگی این بازیکن وابستگی شدید دارد.

گریزمان
او که قرار بود با گل‌زنی در این فصل اتفاقات سال گذشته و نیامدنش به بارسا در آن زمان را جبران کند، در این امر ناکام بوده و موفق نشده است انتظارات را برآورده کند.

سوارز
این مهاجم اروگوئه‌ای 4سال است در خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا برای آبی اناری‌ها موفق به گل‌زنی نشده است و از عوامل حذف بارسلونا از این رقابت‌ها طی سال‌های اخیر بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->