نسخهای که علی حاتمینژاد، نمایشنامهنویس و کارگردان مطرح، برای تئاتر مشهد میپیچید، از نظر خودش در شرایط کنونی منطقیتر است. او چندسالی میشود که در کنار کار تئاتر به کارهای تبلیغاتی هم روی آورده است. او ترجیح میدهد کار تبلیغاتی را بهعنوان شغل اول حفظ کند تا خانوادهاش از نظر اقتصادی کمتر آسیب ببینند.
امیری|شهرآرانیوز، نسخهای که علی حاتمینژاد، نمایشنامهنویس و کارگردان مطرح، برای تئاتر مشهد میپیچید، از نظر خودش در شرایط کنونی منطقیتر است. او چندسالی میشود که در کنار کار تئاتر به کارهای تبلیغاتی هم روی آورده است، اما حالا که تئاتر تعطیل شده است، نمایشنامهنویس مطرح مشهدی ترجیح میدهد کار تبلیغاتی را بهعنوان شغل اول حفظ کند تا خانوادهاش از نظر اقتصادی کمتر آسیب ببینند.
بیشتر بخوانید:
او دراینباره میگوید: باتوجهبه شرایط تئاتر مشهد حتی در وضعیت پیش از کرونا، من اعتماد نمیکنم و نمیتوانم فقط روی درآمد تئاتر حساب کنم، بنابراین چندسالی است در کنار تئاتر کار تبلیغاتی هم انجام میدهم. حالا هم با این وضعیت تعطیلی، این کار اصلی من شده است.
بیشتر بخوانید:
او در ادامه صحبتهایش میگوید: در شرایط کرونا برخی هنرها بازهم توانستند در شرایط آنلاین و فضاهای جدیدتر کمی خود را سرپا نگه دارند، اما تئاتر بهواسطه زندهبودنش ضربه بسیار سختی خورده و بیشترین آسیب را دیده است. همین حالا هم اگر نمایشی آماده اجرا باشد، تماشاگر اطمینان نمیکنند به سالن بروند. کافی است یکی از تماشاگران یک سرفه کند، همه اجرا به هم میریزد. متأسفانه، دوستان مسئول این ماجرا را از سر خودشان باز کردند و بچههای تئاتر نیاز دارند بهحدی از ایمنی در کار خود برسند. همچنین میشنوم که برخی دوستان کارهایی انجام میدهند که واقعا در شأن هنرمند نیست، اما چارهای ندارند. در این سال هیچ کدام از دوستانی که بیمه هنرمندان داشتند، بیمه بیکاری دریافت نکردند، یعنی بخشی از دوستان بیمه هستند، اما در شرایط بحرانی بیمه بیکاری دریافت نمیکنند و این شاهکار است که پول بیمه پرداخت میشود، اما از بیمه بیکاری خبری نیست.
بیشتر بخوانید: